Liikkeet

Monotti selkään - suppareita - selkään - suppareita :/
Olin jo aikeissa mennä kontilleni kun tuli epämukava olo niistä selkäpotkuista :/
Oikein vilkas päivä, yksi vilkkaimmista!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Silmät ihan killissä mut eihän täs uni tuu ku yks vaan heiluu ja bailaa minkä kerkee. Hetkeks jo lopetti ja tais nukahtaa mut sit tuli hikka. Sen iloisen naputuksen jälkeen alko taas mylläys. Bebe hei, äitii väsyttääää!!!

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Tyyppi yritti eilen ihan tosissaan tulla kyljestä läpi. Makasin kyljelläni sängyssä ja luin, kun tunsin että nyt joku punkee: tyyppi työnsi ilmeisesti molemmilla jaloilla varmaan viiden-seittemän sentin korkuisen möykyn kylkeen. Näky tosi selvästi ja pitkän aikaa. :D Toisti vielä pariin kertaan, mutta vähän laimeampana versiona. Hullu kakara. :D
 
Mun vauva oli koko eilisen tosi hiljanen ja vaikuttais olevan tänäänkin :/ Jouduin laskemaan liikkeitäkin illalla kun huolestutti. Onneks tuli 10 täyteen mutta ihmettelen kyllä tätä muutosta kun ennen oli 24/7 jumppakäynnissä ja yhtäkkiä ei mitään!
 
tää tyyppi täällä yrittää välillä tunkea takapuoltaan ylämahasta läpi ja siirtää sitä välillä oikeelle puolelle ja sit taas vasemmalle. Hauskaa kun pahaa painamalla tuntee selvästi missä kohtaa on lasta ja missä ns. tyhjää :)
 
Tääl on hyvin vihanen vauva nyt ku sitä on taas tökitty ja tutkittu :confused: Pitääkö se hemmetti äitille kostaa ? :grin Tekee aika saakelin kipeetä ku on änkemäs jalkaansa kylkiluiden väliin :p
 
Meillä on tänään ollut niin hiljasta, että tein liikkeen laskentaa ja ekan tunnin aikana (tai no 50 min, koska oli pakko nousta vessaan) tuli vaan 8 liikettä ja säikähin ihan sikana. Sit ku alotin laskee toista tuntia niin meni 30 min ja tuli joku 12 liikettä. Sit ku oon niin ylihuolehtiva ja pelästyin et mun pikkumiehel ei oo kaikki kunnossa niin otin viel laskentaa kolmannen tunnin niin sillon tuli kans jossain 30 minuutissa 12 liikettä eli ehkä mun pikkunen on kunnossa.
 
eilen ja tänään aika aktiivisella tuulella oltu masussa, on möyritty paljon-hyvä että maltto ees levätä, taas vauhdissa ja taitaapa olla hikkakin
 
Täällä on kans pysyny aktiivisuustaso kohdillaan, tosin olen huomaavinani että päivässä on pari tai muutama jumppasessiota ja muuten vähän hiljaisempaa. Ihan joka vessareissuunkaan ei öisin enää pikkuinen herää. Edellisyönä heräsin kylkimakuulta ja hipsin vessaan ni kaveri oli ihan painautuneena toiseen kylkeen, toisella puolella oli vaan tyhjää. Se näytti ja tuntu aikas friikiltä.
Meidän öhkömönkiäinen selvästi tykkää pidellä peppuaan tossa ihan pinnassa niin että sen tuntee tosi helposti. Jalatkin käy välillä niin että niistä melkein sais otteenkin mutta sen yrittämisen palkka on tosi kova potkiminen :). Eilen tuli sellanen tasanen potkusarja ku kehtasin jalkaa kutitella.

Mahtaisko hymykuopan pienellä olla jo tilanahtaus ja sen takia liikkeet laiskemman oloisia...? Mua niin kovasti varotteli synnytyslääkäri sairaalassa että ne liikkeet alkaa "vaimentua" ja niitä on vaikeampi erottaa, mutta vielä en oo moista huomannu. Siihen liikelaskentaan käski laskea jokaisen pienenpienen hipaisunkin eli sit jos alkaa huolestuttaa, pitäs vielä kyetä olemaan tosi tarkkana niiden pikku liikahduksien suhteen...
Mulla auttaa monesti mehun tms. juominen kyllä, jollei muuta ni pikkumies saa hikan...
 
Sarra voi olla, mutta onhan se hölmö vauva kun ei ota itelleen enemmän tilaa laskeutumalla vähän alaspäin! Ei ois pakko majailla kiinni kylkiluissa kun alempana olis ruhtinaallisesti tilaa!
 
Heh! Tonttu heiluttaa läppäriä mikä on mun sylissä. Tosi napakoita liikkeitä tulee ja paljon! <3 Jos ei nyt niin hirveesti kylkiluihin tunkis ja potkis...
 
Oon huomannu et en enää kaikkia liikkeitä kunnolla tunne, mahan päältä saattaa silmällä kyllä erottaa kun jalka heiluu hiljaa, mut ei tunnu enää ihan samalta kun ennen..taitaa olla niin ahdasta jo...välillä kyllä sit kun oikeen voimalla jalkojaan hheiluttaa nii tuntuu kunnolla, varsinki öisin harrastaa tota kovempaa möyrimistä, niin et meinaa oksettaa.
 
Mä oon huomannut vähän sitä samaa, että kun masu kasva isoksi, niin kaikkea liikettä minkä näkee ihan selvästi, ei välttämättä tunne ollenkaan. Kai ne hermopäätteetkin jotenkin etääntyy toisistaan.. tai jotain.
 
Mahaa on tänään pingoteltu vasemmasta kyljestä. Vähän aloin jo epäillä että haluaako bebe viereen istumaan kun tuntui että maha on kohta kainalossa.
 
Tuli fiilis kun sohvalla makoilin selälläni ja mahaa tunnustelin, tuntuu että mahassa ei oo mitään muuta kuin vauvaa. Entä jos täällä onkin kaks? Toinen piilotellut aina ultrien ajan jossakin? Hikka tuntu samaan aikaan alapäässä että ylhäällä :grin saako tämä 10kk odotus mielenkin järkkymään ja kotona ei oo muuta kuin aikaa miettiä synnyttävänsä kaksipäisen lapsen?!:eek:
 
Tekeekö teidän maha-asukit seuraavaa... Kun makaat selällään, vauva punkee aivan vasemmalle puolelle ja tunkee raajojaan kylkiluiden alle. Sen oikein tuntee kuinka joku jalka on kylkikaaren alla. Ei pysty hengittämään, ei vaihtamaan asentoa kun tuntuu et se musertaisi pikkusen jalan.
En oikein ymmärrä mitä toi typy tuolla puuhaa, yrittääkö kääntyä perätilaan?
 
Jos ei supista ni sit myöritään. Kauhee mekastus alkaa näiden kovien supistusten välissä. Tuntuu oikein mukavalta. Ja täälläkin on jalka aina tuol kylkiluissa ja tekee tosi kipeetä ku tuo oikee runnoo sinne väliin sitä kinttuaan o_O
 
Tänään se selvis mitä typy teki illalla. Neuvolalääkäri tutki ja vauva oli kääntynyt köllöttelemään selkä toiselle puolelle mun mahaa. Edelleen siis pää alaspäin, mutta nyt potkii oikeaan kylkeen.
Kai vauva todellakin on sitten jo iso, kun toi pelkkä kyljelle kääntyminen oli niin pitkäkestoinen mahan runnonta sessio.
Tuskin siis enää kääntyisi perätilaan ilman että huomaisin!
 
Takaisin
Top