Liikkeet

Esikoisen aikana itku laukaisi aina kauhean möyryn, tosin siihen itkuun kuului myös suuri määrä stressiä että ei ihme että poikakin alkoi möyryämään kun stressihormonit jakautuivat vauvallekin..
Tää on ollut niin rauhallinen, että vaikka olen kerran huutanut äänihuulet käheäksi niin vauva ei oo ollut moksiskaan, ei myöskään itkusta.. Eikä naurustakaan ole ollut kummissaan, eilen naurettiin miehen kanssa niin että en saanut enää henkeä :'D
Eniten liikkuu kun olen rauhassa sohvalla illalla :)



Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
niin muuten en oo tota miettinytkään, et kuinkakohan paljon raskausajan ressi vaikuttaa vauvaan tulevaisuudessa :eek: mun lapsesta tulee varmaan ihan psykoottinen..........
 
Mulla on kyllä tosi itku- ja nauruherkkä vauva, eilinen ilta ja tää aamu on vaan vahvistanu tätä käsitystä. Hirmunen myllerrys alkaa kun nyyhkytän tai nauran! Mut hyvähän se on että toinen elää täysillä tunteissa mukana :)
 
Miun pieni pyllerö on ollu taas turhankin aktiivinen koko päivän. Koko maha heiluu ja välil tömähtelee niin ennalta arvaamattomiin kohtiin, että itekin säikähtää. Mahalaukku ollu kaiketi liian likellä kun miulla ollu puolipäivää ällö oksetusolo. Jos vaikka iltaakohden meno hiljenis :)
 
täällä alkaa aina samantien potkiminen ylävatsaan kun istuudun jonnekin,vissiin tulee ahdas olo tai jotain :)
 
No nyt vasta iski taas huoli ku rupesin miettii paljonko tänään on liikuskellut :confused: Eks se nyt menny nii et 10 liikettä tuntiin ? :confused: Se kumminki heräili vasta yhden aikaan...
 
Mun poika on alkanut olemaan aamuisin melko rauhassa, varmaan nukkuu. Aamulla koputtelen mahanahkaan sen verran, että saan jonkun "joojoo, äiti" -potkun takaisin. Tänäänkin kaveri taisi herätä kunnolla vasta iltapäivän puolella. Nyt hikottelee. Kiivaimmat jumppatunnit vedetään tokikin siinä iltayhdeltätoista.
 
Aretha, Meil on tääl sama meno :p Tänäänkin meni kolmisen tuntia mun heräämisestä ennen ku tapahtu mitää liikettä ja onneks se jumppa alko siel käyräs et pääs kotiinkin. Kamalan laiskan olonen lapsonen mulla o_O
 
Meillon pojun kanssa semmonen iha rytmi tullu joka aamulle. Mää herään 5-6 aikaan ja poju alkaa sillon mekkaloimaan vähäks aikaa. Poju jatkaa unia, minä en. :confused:
 
eilen liikelaskentaa tehessä tuli ensin just ja just se kymmenen täyteen-sen jälkeen alko kova möyryyminen... kiva kiusata näköjään äitiä
 
eilen liikelaskentaa tehessä tuli ensin just ja just se kymmenen täyteen-sen jälkeen alko kova möyryyminen... kiva kiusata näköjään äitiä
 
Voi apua et ton liikkeet voi sattua niin paljon! Mies eilen herätti touhukkaan illalla ja siitähän se riemastu, alko sellanen potkiminen ja möyhääminen et mahanahka vaan veny. Se tuntuu oikeen ottavan vauhtia jostain ja työntää itteään mahaa vasten ihan hitosti.
Siis aivan ihanaa et on niin kova touhuilemaan, yleensä tosin lähinnä vaan iltaisin, mutta au!
Neuvolassa sanottiin että kun tila vähenee, liikkeetkin muuttuu ja "pienenee" mutta ilmeisesti mä oon tosi tilava! Vauvaa on kuitenki povattu suht isoksikin.
 
meillä on liikkeet rauhottunu ihan hirveesti.... ja tuntuu et Kekkonen pääosin vaan venyttelee ja pyllistelee, ettei se enää potki juur lainkaan...
 
Meil on tänään ollut niiin aktiivinen päivä masussa et mulla on varmaan suolisto ihan umpisolmussa! Sit ku oon kyljellään ni pikkumies tykkään venytellä itsensä niin et painaa päällä lantiota ja jaloilla kylkiluita ja keuhkoja.
 
Meillä myös tänään ihan joka suunnasta sataa liikkeitä ja punkee itseään myös tonne alas :/ Liekö etsii sopivaa asentoa :)
Tulee joka hetki todentuntuisemmaksi tuo vauva, etenkin nyt kun heiluu kuin mikäkin hyrrä <3


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Tilanahtaus ei naperoa estä möyrimästä. Ei se enää varsinaisesti potki, kun ei taida olla tilaa heilutella raajoja, mutta tilalle on tullut vimmattu punkeminen. Jaloilla tukea mun selkärangasta tai kylkiluista ja sitten vaan polvia suoraksi... Ihme ettei mulla oo jo pyllynmuotoista mustelmaa tossa yläoikealla. Välillä se oikein heiluttaa peffaa, tekee kyykkyjä ja ympyröitä. Rantakuntoon kesäksi? Aamuisin se on uninen, vasta tunnin-parin raukean kääntyilyn jälkeen alkaa tää lihaskuntojumppa. On kyllä tosi veikeää, että liikkeet on niin määrätietoisia nyt, ei enää sellaista refleksinomaista sätkimistä.
 
Maha liikkuu puolelta toiselle, kun kirppu innostuu joogaamaan :) Äsken sain tökkäsyn nivuseen, että ihan säikähdin, kun se sattui!! Tänään muuten juhlitaan 33+0:aa
 
Takaisin
Top