Liikkeet

Täällä oli yöllä kauhee riehuminen päällä :) Just kun olin ajatellu, et kylläpä tyyppi nukkuu yönsä hyvin, ja et meillä on sama rytmi. Välillä joutu ihan aamulla herättelemään sitä, mut nyt ihan päinvastoin. Jännä miten rytmi muuttuu?
 
Meillä oli eilen vieraita ja mahan puolellakin osallistuttiin bileisiin ihan täysillä. Sitten ku vieraat oli lähteny, me oltiin miehen kanssa ihan kanttuvei (oli lapsivieraita :D ) ja siinä vaiheessa piti pikkumieskin tauon mutta illalla join mehua ni kyllä huomas miksi sitä mehua käsketään juomaan! Ensin aivan käsittämättömät joogasessiot ja edestakas ravailut niin et koko maha heilahteli puolelta toiselle ja sitten perään tietty kauhee hikka... Tota mahaa on vaan edelleen niin outo kattoa kun sen näkee niin selvästi ku kaveri vaihtaa puolta. Sitäpaitsi se tuntuu siltä ku se oikeen ottais vauhtia jostain ku oma vatsanahka senkun venyy...
 
Viime keskiviikon neuvolan jälkeen olen ollut tosi huolissani, että liikkuuko lapsi ollenkaan. Sain siis sen liikelaskentataulukon, ja panaroin sen kanssa, luonnollisesti. Olin jo huolissani, että näinkö sitä joutuu lähtemään sairaalaan tarkistuttamaan tilannetta ja koko ajan podin huonoa omaatuntoa, kun en JO ole mennyt sinne, jos jotain onkin pielessä. Mikä riittämättömyyden tunne! Mieskin tunnusteli liikkeitä ja hän tunsi potkuja, minä en... Varmaan olin vain niin sekaisin omista ajatuksistani ja peloistani, että...

Onneksi eilen illalla liikkeet palautuivat taas entisen oloisiksi, Potkuja satelee ja pieni möyrii. Ei tainnut tykätä greippilimpparista, joten jatkossakin juon sitä mikäli alkaa taas huolettamaan. :grin
 
Mun vauva on päättäny taas tän päivän kiduttaa mun kylkiä oikein urakalla. Pienet jalat tökkii ja mönkii pitkin oikeeta kylkeä ylös-alas ihan jatkuvasti ja samalla pylly painuu vasemman kyljen yläosaan. Voishan toi kaveri jo kohta vähän laskeutuakin niin ei tarviis kylkiluihin enää törmäillä!
 
Kauhee meno aamusta asti. Hetken tauottaa ja sit taas jatkaa möyryämistä. Äitillä meinaa mennä hermo, kun mikään asento ei oo hyvä ja rakko saa oman osansa tosta biletyksestä. Olis jo toukokuu ni pääsis syliin (ja isin syliin kans) bailaa :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Meillä on masussa oltu nyt pari päivää aika rauhallista, mutta kuitenkin silleen et tulee se 10 liikettä tunnissa. Eilen sit ku mentiin saunaan ni pikkunen päätti pistää tuulemaan. Ihan on äitiinsä tullut ku saunassa olemisesta tykkää. :)
 
Sain viimeviikolla liikelaskenta kaavakkeet ja heti oli pari hiljaisempaa päivää mahassa. Ihan kuin noi tietäs, että nyt kun en liiku niin saan äitiä vähän kiusattua. Sen jälkeen ollut ihan normaalit liikkeet. En ole edes kertaakaan laskenut.
 
Hoh, enpä ole aiemmin tuntenukaan kunnolla et vauva liikkuu molemmin puolin mun kehoa. Siis jotain venytystä vas. nivusen korkeudella ja jotain samaan aikaan oikealla paljon navan yläpuolella. Herranjestas ku tää vaavi on kasvanu, mua alkaa naurattaa et mitä mun mahassa oikein on tekeillä!
 
PikkuIhmeen liikkeet on alkanut tuntuun enemmän möyrimiseltä, selkeitä potkuja ei enää niin tunnu.. Viimeyönä möyri niin et meinasin oksentaa..en tie kuin se onnistuki jalkojaan niin liikuttaan et se teki tosi pahaa..
 
Sama! Täällä oli tosin taas aamulla hirmu hiljasta, melkein joutu taas huolestumaan. Mut nyt alko taas kunnon möyrinnät ja venyttelyt. Osaa kyllä tuntua jo tosi pahalta ja kipeältä nuo liikkeet, mut ennemmin niin, kun että joutusi olee huolissaan :Heartpink
 
sama täälläkin.... ja toi tollanen tasanen pyllistely ylöspäin tuntuu tosi inhottavalta :confused: koko ajan tuntuu et ihan just repee joku paikka jostakin.......
 
Ootteko huomannu että vauva rupeis liikkumaan enemmän kun itkette? Mä oon nyt parin viikon aikana huomannu että niin käy. Oon kyllä itkeskelly paljon niin on ollu helppo huomata, mut siis joka kerta kun mua itkettää niin vauva rupee muljautteleen mahaa oikeen kovasti vaikka ois muuten ollu miten rauhallinen tahansa!
 
Oon huomannu saman, hymykuoppa. Ei nyt onneksi ole ihan kauheasti tullut vollotettua mutta muistan että jo joskus alle 20 vkolla itkeminen sai aikaan levottomuutta masussa.
 
Hobitti on yleensä aika aamu-uninen mutta nyt jostain syystä aloitti joskus neljän jälkeen kauhean aamujumpan. Välillä nopea hytkymistä, sitten isompi muljahdus ja sen perään pari kunnon jysäytystä ja sama uusiksi.

Oon nyt syönyt niin paljon sokeria parina viime päivänä että ehkä on ipanallakin vähän ylimääräistä virtaa.
 
mä en oo huomannu, mut mä en osaa itkee sillai nätisti ja hiljaa... mä ulvon ja vedän tyyliin itkupotkuraivareita samaan aikaan ku itken, niin voi olla etten ole tajunnu :oops: jos se pieni yrittää lohduttaa :Heartred
 
aamuhikka on jotain uutta... miulta on tainnu mennä ohi tuo itkuherkkyys-oire ku koko aikana itkeny ehkä 5 kertaa , nii en oo huomannu myöskää että pikkunen liikkkus erilailla :S
 
Tosiaan, mäkään en oo itkenyt aikoihin. On kyllä ollut alakuloinen ja huolestuvainen olo tosi usein vikalla kolmanneksella, mutta huutoitkut jäi ekan kolmanneksen oireeksi.
 
Takaisin
Top