Liikkeet

Soitin aamulla neuvolaan ja täti oli sitä mieltä että pitää käyvä siellä ja niihä mää kävin. Vauva liikku alkuun hissuksiin mutta liikkeet lisäänty. Sydän hakkas tasaseen ja sydänäänet oli normaalit. Epäiltiin sit kumpiki et ottaako vauva nyt vaan rauhallisemmin ku itekki otan nyt rauhallisemmin ku oon nyt saikulla ni liikettä ei tuu nii paljoa. Jos liikkeet on vähäiset myös tälle iltaa enkä saa sitä 10 liikettä tunnissa niin sitten ottaa aamulla yhteyttä ja tilanne taas tarkistetaan. Oli sitä mieltä että ei se äitin huolikaan hyvä oo et parempi tarkastaa aina tilanne. Eilenki testailin tuota kaks mukia mehua ja relax mut ei se mikskää muuttunu siitä. Luotan siis nyt siihen että se ei tuolla hötkyy turhia ku mammakaa ei nyt hötkyö.
 
Mä oon ainakin huomannut et ku oon itse saikulla ja oon ihan vaan lepäillyt enkä puuhannut koko päivää taukoomatta niin pienikin on liikkunut rauhallisemmin. Eilen sit ku käytiin kaupoil ni koko ilta meni pikkusella liikuskellessa aktiivisesti. Tänään taas ku oon lepäillyt niin on ollut aika hissuksiin tuolla masussakin. :)
 
Mie en oo tuntenut kun kaks hikkaa kokoaikana. Jäbäkin kun on pääalaspäin niin tuntuu pikkasen inhalta jos se hikka kestää hirmupitkään. :D
 
Meillä ei ilmeisesti harjoitella niin innokkaasti hengittämist.. Ilmeisesti äidin kaasut on todellakin kestämist vailla.. :grin
 
Oon parina päivänä nyt huomannut että liikkeet on huomattavasti lisääntynyt tai ainakin huomaan ne selvemmin kuin ennen ja silloinkin kun teen jotain. Harmi vaan kun useesti kun mies olisi paikalla kokeilemassa pikkuisen liikkeitä niin ne loppuu samantien :(
 
Sininen uni ja aamujumppa! <3 liikkeet on tuntunu ihan normaalisti nyt näinä parina päivänä, turhaan siis olin alkuviikosta huolissani mut hyvähä se on tarkistaa tilanne ni saa mielen rauhan :)
 
Mun vauvalla ei varmaan hikkaa olekaan, en oo sitä ainakaan kertaakaan tunnistanut. Liikkeet on voimistunut ihan valtavasti ja eilenkin illalla tunsin käteeni, kun joku pikkuraaja työntyi pitkin mahaa :) Epäilen, että kirppu majailee nyt poikittain, koska vatsalaukun kohdalla on tuntemuksia eniten.
 
Mä oon täs pohtinut et voiko toi pieni aavistaa et millon meil on neuvolapäivä, koska AINA sillon on päivä jolloin mun sisuskalut on solmussa, kun pikkunen pistää oikeen kunnon bileet pystyyn koko päiväks. :) Iltapäivällä neuvola ja on alottanut tänään aamuyöstä tuolla masussa kunnon myöhäämisen. Kunnon kuperkeikka/potku-nyrkkeilymatsi menossa masussa. :)
 
Tää kyllä hikkaa taas kokoajan!
Mietin että eikai tää suunnittele tulevansa etukäteen kun jo viikolta 24 (?) hikannut jatkuvasti ja kokoajan enemmän, jo 3 hikka tänään!
Luulin että esikoinen hikkasi paljon, mutta tää kyllä ei muuta teekkään, joku teräskeuhkoinen juoksija sieltä on tulossa ;D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Mäkin oon vakaasti sitä mieltä että hikasta päätellen mahasta tulossa joku hyväkeuhkonen tyyppi ( eli jaksaa huutaa aamusta illta ja illasta aamun)... :D

Edit: kauhee taas mitä kirjoitusvirheitä. vetoan raskauteen.
 
Muokattu viimeksi:
mä en huomannu esikoisen aikana hikkaa ollenkaan, mut nyt oon aatellu et se on vissiin toi "sykkiminen" ja sitä on tosi usein =) mut se tuntuu ihan kummassa kohtaa aina, ihan alavatsassa vaikka kaikki muut liikkeet tapahtuu navan ympärillä.....

Meillä kans Kekkonen tunnistaa isin käden ja lopettaa heti keikkuilun :( Mut sama oli ekan kans, kaippa ne jotenki tunnistaa...? ite teen iltaisin monesti ku käyn pitkälleen, laitan kirjan mahan päälle, sellasen pokkarin, mikä tuntuu vähä viileeltä.. sitä Kekkonen tuntuu tykkäävän potkiskella =) mulla ei se mehun juominen ja rentoutuminen auta, mut toi kirja temppu tehoo joka kerta =)
 
Esikoinen hikkasi ihan hirveästi masussa. Hän ei ollut hyvä keuhkoinen huutaja, mutta imi rintaa hotkimalla ja hikkahan siitä aina tuli. Olis kiinnostavaa tietää onko tuolla asialla yhteys...
 
Meillä tämä masussa oleva ei hikkaile ainakaan vielä kuten sisaruksensa, mutta epäilenpä, että se hikkailu on vasta aluillaan. Satunnaisesti tuntuu hikkaa. Muistelisin et aiemmissa raskauksissa hikka on ollut useita kertoja päivässä ja pitkiä aikoja ihan loppuvaiheissa.

Mut ei nuo mahan ulkopuolella ole nikotelleet juurikaan.
 
Kyfixfix, Kekkonen! Vähänkö ihana!

Mä en oo tuntenut kunnon hikan kuin kerran ja sitä ennen pari kertaa epäillyt että hikkaa olisi.
 
Meillä esikoinen söi ihan normaalisti vaikka hänelläkin oli hikka usein, eikä hikka jatkunut ulkopuolella.. :)
En usko että on yhteyttä, olen kylläkin miettinyt josko jokin ruoka-aine mitä äiti syö aiheuttaa hikkaa? Tuskin sekään mahdollista. Tyypillä on vaan tylsää, onhan se hikkailukin viihdettä ;)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top