Liikkeet

Mun on vaikea veikkailla missä asennossa tää kirppu on milloinkin. Välillä tuntuu potkuja? kyljissä,välillä navan seudulla ja välillä alavatsassa... :confused: Huomenna neuvola,jos se osais siellä jotain osviittaa antaa. Illalla tuntui kyljessä sellasta hidasta tuuppimista niin kuin olisi työntänyt jaloillaan tai käsillään. Hauska! :)
 
Meillä taidetaan harjoitella/yrittää kääntymistä..

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Nyt on masussa taas niin kova jytinä päällä että melkein tuntuu siltä kun vauva olis mulle kauheen kiukkunen. Niin kovasti poljetaan jalkaa ja sätkyillään ettei tässä tiiä miten pitäis olla! Aikamoinen duracell-pupu vaikuttaa toi pikkutyyppi olevan! Onneks isin taikakosketus yleensä vähän rauhottaa menoa, toivottavasti se toimii synnytyksen jälkeenkin :)
 
Meillä taidetaan harjoitella/yrittää kääntymistä..

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app


Kyllä, meillä on nyt vaihdettu asentoa. Siihen meni sekin tieto/arvaus, miten tyyppi masussa majailee. Joko peppua tai päätä puskee navan oikealta puolelta nyt läpi...
 
Mulle sanottiin jossakin ultrassa että istukka on takana mutta menee vähän eteen, nyt mies sanoi "hitto mitkä bileet tuolla on" kun makaa oikealla puolella pää mun mahaa vasten, mie en tunne mitään - en yhtään mitään ja vauva möyrynnyt jo 10 min :D Saattaa vähän selittää sitä, ettei tää mukamas ole ollut niin aktiivinen kuin esikoinen.. Kerta toi pieni osa istukkaan vaimentaa noin hyvin!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Meil on tainnut masussa alkaa käymään ahtaaks ku pikkunen ei enää potki vaan vaihtelee asentoa.. Voi raukkaa ku pitäs viel joku aika tuolla masussa sen pötkötellä. Aktiivinen se kyllä on tilanpuutteesta huolimatta. :)
 
Au au au. Vauva heräsi aamulla isoon hikkaan. Se meni jo ohi, mutta tuntuu siltä, että tyyppi on noussut väärällä jalalla ja purkaa nyt kiukkuaan äitiinsä. Au.
 
Meillä oli yöllä hikka, ja kyllä tais alkaa täälläkin kiukku puskemaan kun sen verran alkoi maha heilumaan..
Tälläkin hetkellä hikka taas päällä, voi mun pientä :D <3


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
...vähän voidaan myös potkia rakkoa taas, eiköstä jookosta? Kiitti vaan, mukula, kohta kastuu penkki!
 
Oli mielenkiintonen suihkuhetki kun vauva potkiskeli koko suihkun ajan! Eipä siinä sit viittiny pistää pientä ahtaalle niin jäi jalatkin ajelematta. Uus yritys huomenna :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Nyt se kultapieni on asennon valinnut. Möyhentää sekä virtsarakkoa ja keuhkoja. Ja olo on sellainen että pissattaa ja happi loppuu yhtä aikaa. Nyt ei haittaisi pieni kuperkeikka, ihan silleen vinkkinä vaan.
 
discovauva <3
ihanat sätkyreaktiot musiikkiin!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
mua on vähä alkanut mietityttään ku en oo tuntenu vauvan hikkailevan vielä kertaakaan..,että pitäskö huolestua.. Tänään rv 32+0
 
dulu tuskin siitä tarvii huolestua! Toiset hikkailee enemmän kun toiset ja ties vaikka sun vauva hikkailis salaa öisin. Mutta ei se hikkaaminen kai oo mikään välttämättömyys!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Joo kyllä tääkin muuten liikkuu aktiivisesti,hikka vaan puuttuu. Täällä parhaillaan yritän saada tyttöä kääntyyn pää alaspäin, hymykuopan suosittelemassa pyllistelykonttaus asennossa
:grin
 
Mä olin joskus viikoilla 31-32 IHAN varma, et on pää ylöspäin, mut sit sillo oli neuvola ja olikin pää alaspäin. Just jostain potkujen kohista päättelin, et ku potki mun mielestä "niin alas", mut ilmeisesti se linkkuveitsiasento vähän hämää tossa. Mut tuskinpa tuosta pienestä pyllistyskonttausjumpasta haittaakaa on ;) Kaikkeen se raskaus meidän laittaakin...huh huh! :)
 
Viime yönä havaittu eka hikka. Himppa ärsyttävää myös meikäläiselle, yritä siinä nukahtaa uudestaan, kun odottaa sitä seuraavaa nytkähdystä :D
Ja Tyypilläkin meni loppujen lopuksi hermo, kun meinasi tulla kummastakin kyljestä ulos..

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top