Liikkeet

Meillä oli aamulla ihan älyttömän hiljaista masussa, mutta nyt on pikkunen pistänyt menoksi senkin edestä. Taitaa Papulla olla isiä ikävä, kun ollaan päädytty mun äidin luokse viettämään sairaslomaa. Ei kyllä pikkunen tykännyt yhtään taaskaan sydänäänien kuuntelusta. :) Meillä kellitään masussa pää alaspäin.
 
Meillä on kanssa huomattavasti hiljaisempaa, kun viimeisen kk aikana. Pari isompaa potkua tulee välillä ja siihen se sitten jääkin. Ehkä yksiössä on vähemmän tilaa nykyään.
 
Meillä taas kunnon reivit ja venyttelyt menossa joka ilta ja aamu samaan aikaan :D
Äskenkin oikein otti kylkiluista vauhtia.
Mua helpotti hirveästi kun tästä tuli vaihteeksi tällainen pyörijä <3
Nyt rv 29!
 
En tykkää kun pikkupallero on pää alaspäin! :/ Tuntu paljon mukavammalta se istuma-asento ja jalat oikeella!
 
pää alaspäin ei oo kivaa! Innolla odotan viimeisiä viikkoja kun se todella painaa sinne alas sit.
 
Höpinöissä puhuttiin vauvan hikasta, mutta kysynkin nyt täällä ketjussa, että miten tunnistette vauvalla olevan hikan? Mä en ainakaan ole osannut erottaa mitään tuollaista, kaikki liikkeet on vaan jonkinlaisia potkuja ja möyrintöjä ja tärinöitä.
 
Mä oon tuntenu hikan vaan kerran, mutta se oli kyllä helppo tunnistaa. Se ei ollu helposti paikannettavaa liikettä niinkun potkut, maha vaan nykäs kerta toisensa jälkeen samalla tavalla säännöllisin väliajoin. Eipä siitä oikein olis voinu erehtyä :)
 
Hobitilla ei oo ainakaan ollu kunnon hikkaa vasta kun kerran. Tuntui nopeaan tahtiin samalainen nytkähdys usean kerran peräkkäin. Potkut ei oo niin säännöllisiä kuin hikka.
 
Musta se tuntuu sellaiselta säännölliseltä naputukselta, hassulta :) Ei ole niin kovaa kuin liikkeet, eli varmaan parhaiten tuntee jos makoilee rauhassa paikoillaan.
 
Joo sen kyllä huomaa sen hikan. Nimenomaan sellaselt pikkaselta naputukselta. :) Sulosta :P
 
Mielenkiinnolla ootan seuraavaa hikkaa nyt kun beibi painaa päällä kohti haaroja :D Voi olla että tunne on erilainen kun edellisellä kerralla!
 
spiraali, just SE hikka bongattu nyt! on ollu mukavampiakin tuntemuksia...
 
Liikkeet tuntuvat lähes joka hetki, mutta ovat ihan erinlaisia kuin esikoisen liikkeet. Esikoinen kääntyi hyvin aikaisin pääalaspäin, ja potkut tuntuivat terävinä ylöspäin. No tämä potkii minusta alas ja selkäänpäin, liikkeet tuntuvat usein siis vain hassuna värinänä. Joskus tulee isoja muljahduksia kun tyyppi kääntyy toisinpäin. Näitäkään en esioisesta tuntenut
 
Nyt tää ekaa kertaa valvotti mua möyrimisellään yöllä. Huh huh! Mistä se on saanut noi voimat? Mä oon aika hyväuninen, joten en todellakaan herää normipotkuihin, mutta ton häiriköinnin läpi ei olisi nukkunut kukaan. Virstanpylväs: eka kerta kun oon ollut kiukkuinen lapselle (ja tuntenut syyllisyyttä siitä).
 
En tiiä mitä ihmettä mun mahassa tapahtuu mutta mun mahassa on jytissy nyt yhtämittaa jo 20 minuuttia niin että koko maha heiluu. :o Aika rajua menoa kun molemmat kyljet, napa, kylkiluut ja alamaha saa iskuja iskujen perään ihan jatkuvalla syötöllä. Ei kai sillä pienellä voi mikään hätä olla?
 
Takaisin
Top