Liikkeet

Neljän suora: Mun oli pakko testaa kissalla, et mitä tarkotit tolla "kissanselkätuntemuksella". Mun kissa nosti ekaks selän mun käteen kii, ja koska en silittänykää, ni katto mua ku halpaa makkaraa :grin
 
Tuo peräaukkoon päin potkiminen on oikeesti aika hämmentävää :laughing002. Ja virtsarakkoon kans, tää vauva ainaki säännöllisesti testailee onko äipän pissanpidätyslihakset kondiksessa :grin
 
Mulle iski tänään salille mennessä sellainen olo että enpäs oo tuntenu tänään liikkeitä pahemmin. No, en tiedä olinko asiaan kiinnittänyt huomiotakaan. Salilla oli pakko vähän väliä tunnustella mahaa. Mitään ei tuntunut vaikka aloin jo hälskytellä mahaa kovemmin. Kanssa treenaajat saattoi jo vähän ihmetellä siinä vaiheessa että mitä toi touhuaa kun istuksii vain laitteissa ja survoo pallomahaansa.

Ei siinä sit enää treeniin pystynyt keskittymään ja vähän jo paniikissa sieltä lähdin himaan ja hetken mietin että kurvaanko suoraan äpolin pihaan.

No pääsin ekoihin liikennevaloihin kun jytä mahassa alkoi. Ja nyt on menoa riittänyt. Eihän tää nyt muutenkaan yleensä hötkyile silloin kun itse olen liikkeessä mutta kun just oli ollut neukussa puhetta liikkeistä niin pääsi taas mielikuvitus laukalle.

No, sitäkin tyytyväisempänä köllin sohvalla ja katselen kun maha hytkyy :)
 
Mulla 26+0 tänään. Luulisin et tytsi on tällä hetkellä poikittain ja siinä asennossa on viihtynyt jo melko monta päivää.

Esikoinen oli perätilassa vielä rv 36+0, jolloin menin ä-polille sitä varten, jotta koitetaan kääntää raivotarjontaan. No, poika kääntyi sit kuitenkin ite siellä sairaalassa ollessamme sen aikana, kunhan piti 30min ottaa sydänkäyrää ennen käännöstä ;) Poika syntyi lopulta raivotarjonnassa nyrkki poskellaan.
 
Toi on pelottavaa, miten vauva voi olla koko päivän melkein liikkumatta ja sitten illalla kun vihdoin istuu sohvalle alkaa se möyry :D
Eilen ihan unohdin taas että olen edes raskaana kun koko päivän seisoin ja puuhasin ja jäbis vaan tais nukkua.. Kunnes illalla sit antoi tulla kunnolla ;)
 
Eilen naikkaril ku pistivät sen sydänkäyrä koneen ottaa Papun sydänääniä puoleks tunniks ni poitsu ei kyl yhtään tykännyt siitä. Koko ajan sai anturit osumia ja pikkumies pyöri ku väkkärä masussa.
 
Mie en edelleenkään tiiä, kun potkitaa pissarakkoon päin! Sitä odotellessa tai sit oon kyl mieluummi ilmanki sitä tuntemusta :P
 
Ihania möyryjä <3 Taas samaan aikaan :)
Jos näillä rytmeillä mentäisiin mahan ulkopuolellakin, niin passais mulle.. Ikinä sitä ei vaan tiedä ;)
 
Mä oon alkanut taputella tuota tyyppiä pepulle, kun joku mainitsi sen täällä. Iltaisin vastaan sen potkuihin viiden taputuksen sarjalla... enhän mä osaa sanoa, vastaako se tietoisesti mun taputuksiin, mutta siltä se tuntuu. Tätä meidän vuoropuhelua jatkuu välillä tuntikin, ja yleensä se oon minä joka kyllästyy ensin. Jospa se sitten synnyttyään muistaisi, että on olemassa joku turvallinen olento, joka läpyttelee rytmikkäästi pyllylle.
 
meilläkin on omanlainen potkuleikki masun kanssa! se on ihan kivaa viihdettä unettomina öinä :)
 
Pitkästä aikaa on vauva masussa ihan poikittain. Kyllä se on vähän tainnu kasvaa viimeaikoina kun tuntuu että maha repee kun se vääntäytyy tohon asentoon. Entistä mukavamman tästä tekee se että tyyppin jalat vispaa tässä asennossa aika kivuliaasti tonne lonkkaa kohti... No tietääpähän ainakin että pikkunen on hereillä :D

Toivottavasti ei viihdy pitkään näin!
 
Hahaa, ihme on tainnu tapahtua ja pikkunen kääntyny pää alaspäin. Maha on ihan erilainen kun yleensä, tuntuu ihme möngerrystä tuolla ihan häpyluun tietämillä ja tökkäsyitä kylkiluissa. En kyllä tunne vauvan muotoa ollenkaan niin selvästi kun yleensä, joten voi olla että oon ihan väärässäkin, mutta aamulla kyllä huomas että jotain siellä on nyt ihan eri tavalla!

Tuolla tais olla jo joskus vähän aikasemmin puhetta siitä että liikkeet on muuttunu kipakoista potkuista enemmän sellaseks möngerrykseks. Samaa on nyt havaittavissa mullakin. Vilkasta on masussa edelleen mutta vähemmän tulee sellasia kovia ja selkeitä potkuja kun taas venyttelyt ja muut möngerrykset on lisääntyny. Ihan kiva välillä näin :)
 
Täällä on nyt kyllä joku tosi virkeä jakso menossa! Koko ajan (lähes koko ajan) jostain monottaa :) välillä ihan kipeästikin, tiedä sitten mikä osa tökkii mahaan, ehkä polvi tai kyynärpää. Tuntuu kyllä siltä, et tyyppi on sivuittain ja liikkeet tuntuu lähes selkäpuolella :)
 
Mun mahassa oli eilen aivan kauhea mylläys. Tuntui, että pikkunen tökki joka suuntaan, en tiennyt mihin päin se milloinkin oli, kun kääntyili ja potki koko päivän. Välillä hän jotenkin kaapi lonkkaluuhun, niin että vedet tuli silmistä. Tiedättehän tunteen kun joku iskee suoraan sääriluuhun... Illalla tuli kaksi todella kipeää supistusta, toinen makuullaan ja pelästyin kunnolla. Sit makasinkin sohvalla ja menin aikasin nukkumaan. Tänään on rauhallista, välillä potkuttelee, mutta ilmeisesti on löytänyt mukavamman asennon.
 
Ois niin kiva nähdä masuun jollain kunnon 4 D - laitteella vaikka päivittäin, mikä lisäksi kertoisi mitä se vauva ajattelee "damn, ku täällä on ahdasta.. Tehdääs vähän tilaa *mylläystä, potkusarja*", eihän niillä todellisuudessa taida vielä ajatuksia olla.. Mutta hassua silti, kun toinen on jossain ahtaassa pussissa toisen sisällä <3

Mun tutulla on niin lutukka, iso vauva ja aina kun katon niitä kuvia mietin että aika on ihan pysähtynyt ja tuleeks se toukokuu ikinä ;)
 
täl tyypilllä tuol mahassa on selvii hepulipäiviä kun saattaa hillua aamusta iltaan ja myllätä niin et mulla meinää hermo mennä. Sit pitää aina pari lepopäivää ja tyytyy kääntyilemään sillon tällön (tarpeeksi että mun mielenrauha säilyy).
Nykyään suostuu usein onneksi liikkumaan niin että mieskin saa tuntea päivittäin tyttärensä menon. Kameraa kyl selvästi vierastaa, ku yritän usein saada mahan heilumista kuvattua mut lopettaa aina ku painan kameran päälle :grin
 
Ahtaaksi tuolla selvästi käy, tää on selvästi hakenut parempaa asentoa viime päivinä. Tuntuu sellaiselta turhautuneelta ähellykseltä. Aiemmin tänään tyyppi oli selvästi hetken pää alaspäin, mutta taisi siitä sitten vaihtaa. Tukalammaksi muuttuu myös mun olo... Tänään 6 h junassa, ei oo ihan niin helppoa istua kuin ennen.
 
Meillä on selkeesti ollu pari päivää hiljaisempaa masussa. Ehkä tää mun flunssa on myös väsyttänyt masuasukin.
Tänään pojat olis halunneet tuntea vauvan potkut, mutta kun vauva ei juuri sillä hetkellä halunnut liikkua. Hiukan harmitti poikasten puolesta, mutta eiköhän he vielä jonain päivänä saa tuntea vauvan potkut :)
 
Innolla odotan minkälaisen duracell pupun toukokuussa pyöräytän. Eilen potkunyrkkeilytreenit kesti yhtäjaksoisesti yli neljä tuntia?! Voiku vois iteki vetää samanlaisella tarmolla päivästä toiseen!
 
Takaisin
Top