Liikkeet

Nyt kun mulla on ihan kamala nälkä tulossa, niin tää oikein pyörii masussa?
No, onneksi saadaan tunnin päästä se sokeriliemi ;F
Tän päivän liikunnasta jää uinti pois ton rasituksen takia, ärsyttää!
Jumppaa sitten vaan..
 
Joo ja nyt vasta pyöriikin, kun sokerit juotu!
 
Hauskaa oli aamulla, kun vein poikia kouluun ja kuunneltiin autossa Hevisaurusta. No mua alkoi kovasti laulattamaan ja pikkuinen innostu potkimaan, kun mamma lauloi. En tiedä potkiko ilosta vai siksi, että olisin hiljaa :grin
 
Täällä on tänään riehuttu mahassa ihan kunnolla. Ihan kivaahan tuo vielä on. Taitaa olla jotenki poikittain tuolla kun kaikki liikkeet tuntuu joko mahan sivuilla tai alaosassa. Ei oo varmaan kertaakaan tuntunu mitään ylämahalla...
 
Me oltiin synnytysaiheisella "luennolla" alkuviikosta ja meidän sankari päätti kunnolla muistuttaa et miks siellä ollaan... Kauheita potkuja ja nyt ne tuli ylävatsaan, varmaan koska olin ristiny kädet siihen vatsalle lepäämään. Otin ne sit jo pois kun toinen ei millään tahtonu rauhottua mut ei se mitään auttanu.
Nyt on muutenki ollu sellasta et jos mies laittaa kätensä mun vatsalle tai vatsan yli kun nukutaan ni tuo riehaantuu ihan tosissaan. Mm. tänä aamuna se potki ja hutki niin että liikkeet tuntu sekä masun äärioikealla että -vasemmalla. En tienny että se olis mahdollistakaan... Ruuanlaittokin menee niin että jos hiukankaan nojaan johonki tasoon, sieltä tulee heti muistutus että tilanahtaus iskee. Saa nähdä mitä meidän ultrasta huomenna tulee, saadaan varmaan katsoa aikamoista sirkusta :).
 
Joo ihan järkyttävää kun yrittää istua töissäkin koneella niin alkaa se monotus! Pitäis joko seistä tai istua niin suorassa et kelpaa kölliä... Kokoajan saa olla oikomassa selkää et prinssin on hyvä olla :D
 
Mulle on nyt viimepäivinä tullu selväks että supistukset herättää pikkuihmisen. Joka ikinen kerta kun supistaa, olin sitten liikkeessä tai levossa niin supistuksen jälkeen alkaa sätkiminen joka suuntaan ja usein myös asento vaihtuu. Toivoisin kyllä että masu olis kohta jo liian ahdas noille kuperkeikoille...
 
Ihme kyllä, mutta alan tottumaan noihin liikkeisiin ja potkuihin. Jossain vaiheessa ne tuntui vain epämiellyttäviltä, ajattelin, että tuskin näitä tulee ikävä (en kyllä jää kaipaamaan tottumisestakaan huolimatta). Nämä on niin hassuja ja uusia tuntemuksia mitä ei voi verrata mihinkään aikasempaan kokemaan, joten keksin liikkeille sanan mötkyttely. Se kuvaa mielestäni parhaiten mitä mahassa tapahtuu :) Mötkyttelyä.
Meillä intoudutaan liikkumaan aina ruuan aikana ja varsinkin silloin, kun olen pitkällään ja on hyvin tilaa liikuskella.

muoks. nyt mennään 25+0. Nämä viikot meinaa jo ihan unohtua jotenkin... alkuraskaudessa elin ihan päivä kerrallaan.
 
Tirppana ollut aktiivinen nyt pari päivää :) Öisinkin! Misä välisä hää ehtii nukkua kun tuntuu että liikettää tulee taukoamatta :P Vaikka kyllä hän varmasti rauhassakin on, itse sitä ei vaan niin noteeraa sillon :)
Itse tykkään kyllä kun toinen meuhkaa, pysyy itsellä mieli rauhallisena ;)
 
Mahdollisesti tyhmä kysymys;
Voiko tyyppi monotella unissaan?

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Näin äsken ite ekan kerran liikkeet vatsan päältä! <3 yleensä pojulle tullu ramppikuume ku äiskä alkanu kattoo.. ja laura närhen sininen uni sai pojun hyörii ku väkkyrä,voooee.. <3
 
Lucy, samaa mieltä! Kuukausi sitten mua välillä ärsytti potkut, koska en tuntenut muuta kuin ne kaikkein terävimmät, ja ne tuntuivat osuvan usein johonkin hermoon kohdun ja häpyluun välissä. Nyt tuota mötkyttelyä tuntuu koko ajan ja se on paljon lempeämpää. Kovatkaan iskut ei tunnu sellaiselta ärsyttävältä terävältä tökkimiseltä, joka yllättää. On myös helpompi ajatella vauvaa omana, erillisenä henkilönään, kun sillä on jo kokoa.

Mulla taitaa olla aika paljon lapsivettä, koska kohtu kasvaa yläkäyrillä enkä pysty tuntemaan kädellä lapsen eri ruumiinosia. Supistuksen aikaan näen kyllä, millä puolella tyyppi on.

Kuunnellaan nyt vanhaa soulia. Mötkyttelijä rauhoittui heti musiikin alkaessa ja ryhtyi heiluttelemaan jalkojaan. Tää on ihan kauhean liikuttavaa! Me tavallaan kommunikoidaan!
 
Mulla on nyt parina viime viikkona liikkeet vähän muuttunu. Aikasemmin ne oli selkeitä tökstöks-potkuja mutta nytten tyllerö suurimmaks osaks möyrii ja möngertää mahassa. Ei siis sellasia voimakkaita potkuja vaan yleistä liikehdintää, pyllyn työntämistä ulospäin jne. :grin. Onko muilla ollu samaa?
 
Pepun työntämistä täälläkin. Välillä tuntuu että tuleeko se ulos kun niin kiristää?!?!
 
Mun masu on nykyään entistä enemmän oikeella alaviistossa...välillä tuntuu että muu alue on ihan tyhjää. Potkut tuntuu oikeella, samoin venytykset ja puskemiset ja kun supistaa niin tuntuu että vauva työntyy vasten lonkkaa :o Mun masu on quasimodo!
 
Mulla tuntuu enimmäkseen sellasta möyrintää ja liikkumista,joka tuntuu hassulta. Tän pikkusen liikkeet ja potkut tuntuu harvakseltaan ja potku silloin toinen tällöin,että eilen illalla olin ihan ihmeissäni kun potkuja tuli toinen toisensa perään useita ja pitemmän aikaa. Mieskin ehätti tunnustelemaan ja sai hänkin kädelleen pari potkua. <3 Oli se tyytyväinen :)
 
Meilläkin pikkunen köllii tuolla oikealla puolella. Öisin sen tuntee tosi hyvin, jos sattuu nukkumaan oikeella kyljellä ja pikkumies päättää alkaa paukuttamaan patjaa. :)
 
Eilen illalla oli disko menossa ja mieskin intoutui kokeilemaan ja oli aivan ihmeissään että millaista menoa pikkuisella oli :D kuperkeikkaa ja kunnon potkuja! Totesin vaan et mietipä miltä noi tuntuu kun tapahtuu omassa mahassa... ;)
 
Takaisin
Top