Liikkeet

Onneksi mies lohdutti mua ja kertoi että tyttö alkoi vasta ihan loppuraskaudesta kunnolla riehumaan..
Satuin muutamille keskustelupalstoille ja siellä suurin osa puhui "liikkuva masuvauva --> hyvin energinen kohdun ulkopuolellakin".. Ja mehän esikoisen kanssa valvottiin 4 kk!
Ja miehen tyttö nukkui kuin tukki vauva-aikana, sithän sen näkee mitä käy nyt :D

Edit: ja stressi kuulemma vilkastuttaa vauvaa ja sitähän mulla esikoisen aikana oli..
Nyt on ollut seesteistä lukuunottamatta hormonaalisia mielialanvaihteluita..
 
Muokattu viimeksi:
27+jotain on mulla. En pysty tickeristä lunttaamaan kun oon puhelimella :D

Juu mua vähän pelottaa että onko tää levoton masuelämä merkki siitä että elämä masun ulkopuolellakin tulee olemaan levotonta. Parasta vaan toivoa ettei olis :)
 
23+1 ja liikkeet tuntuu hyvin :) koputan puuta mut oon kyllä päässy tosi vähillä kivuilla ynnä muilla. Lonkat vaa välillä vihottelee ja vihlasee. mut edelleenki mietin niitä supistuksia jotta mitä ne on!? :confused:
 
Tänään 26+2 ja viimeyönä ekan kerran PikkuIhme potki niin, että häiritsi jo nukkumista. En saanu millään nukahdettua ennen kun jumppa loppu :D
 
Täällä kans oli yöllä sellanen meno että heräsin siihen pari kertaa... Ja aamulla oli mahassa sellanen oli niin kuin olis tehnyt koko yön vatsalihaksia.. Supistellut?
 
Mua ei potkut onneksi herätä vaikka muuten tulee aina välillä katkoja uniin. Alkuillat on kyllä melkoista jytinää. Sokeriherkuttelujen jälkeen alkaa myös bileet. Nyt on muutenkin (vko 26+0) ollut liikkeet selviä pitkään jo joka päivä, taisi olla kuukausi sitten kun vielä oli tosi hiljaisia päiviä.

Jännä tunne kun välillä tulee sellaisia vetoja pitkin vatsaa, vissiin käännetään kylkeä kyynärpää tai polvi seiniä hipoen.
 
Mua tosiaan kummastuttaa kun mulla ei ole kuin kerran kunnolla tullut noita venytyksiä, mutta onneksi on muutama tietosivu antanut tukea että lapset ovat erilaisia jo kohdussa :)
Esikoinen valvotti mua jo rv 20 lähtien aina 4 kk asti ja ne monotukset olivat niin voimakkaita hyvin aikaisessa..
Mutta pitää vaan luottaa siihen että tämä 2. Vaan nukkuu, koska kun tökin mahaa niin lähtee kyllä vähän liikenteeseen ja vaihtaa asentoa..

Mulla ei toistaiseksi syöminen tuo tolle pienelle kuin hikkaa? Äsken taas kun söin niin hikka alkoi..
 
Mulla ei oo kyllä tuntunu kertaakaan tota hikkaa...Kai se pikkunen silti siellä harjaannuttaa itteään hengittämistä varten?
 
Miekää en oo tuntenut hikkaa masussa... Ois jännä tuntea kyllä.
 
Mun mahassa ei ole ollut vielä hikkaa ja olen tästä todella onnellinen. Esikoinen hikotteli usein mahassa ja joka imetyksen jälkeen. Kirosin silloin hikan sinne minne aurinko ei paista, jospa se olis siellä pysynyt! :wink
 
Mulla meinas eilen mennä ihan totaalisesti hermot kun pikkutyyppi mahassa pitsti mut niin koville. Koko päivä oli yhtä riehumista!! Pahinta oli illalla se kun mun oikeeta kylkeä käytettiin ponnistuslautana ja pää puski vasemmalle kylkiluihin. Odotin koko päivän että olis tullu välillä rauhallisempaa, mutta ei. Aina kun olin paikallani niin sama meno jatku. Kyllä oli tukala olo! No ajattelin illalla sit että kai se on taas väsyttäny ittensä niin että huomenna (eli tänään) on sit rauhallisempi päivä. Turha toivo! Heti aamusta on taas ollu yhtä potkunyrkkeilyä toi meininki mahassa. Ei kai sillä voi olla mikään hätänä siellä mahassa?
 
Meillä kans esikoinen hikkas ahkerasti mahassa ja edelleen 4v sillä tulee tosi helposti hikka jos vaikka nauraa kovasti. En toivo tätä tälle toiselle eikä vielä ole hikannut mahassakaan ( tai en ole huomannut )
 
Mulla taas ei esikoisen hikottelu aiheuttanut kohdun ulkopuolella hikkaa, ihan normimäärissä hikkas vaikka viimeisellä kolmanneksella hikoitteli monesti päivässä :)
 
27+1:) koittakaas kun laitatte puhelimesta musiikkia ja sen masun päälle mitä tapahtuu :D siinä näkyy liikkeet selvästi
 
Niin kauhee möyrintä taas päällä.. Pikku prinssi tunkee taas peppuaan oikealta navan vierestä lähes läpi niin että maha on ihan muodoton... Ja samaan aikaan tisseistä valuu nestettä :) aah tätä raskautta
 
Nyt mäkin onnistuin bongaamaan ihan mahan päälle näkyvän jysäyksen. Maha keinahti ihan kunnolla. Kyllä käsi ja läppäri on hytkynyt jo aiemminkin, mutta nyt oli eka kerta kun huomasin ilman että on jotain painoa mahan päällä.
 
Takaisin
Top