Liikkeet

Neurootikon paluu.. tähän saakka liikkeet ovat tuntunee selvinä lähes päivittäin nyt muutaman päivän ollut hiljaisempaa vaikkakin muljuntaa ja pieniä potkuja onkin tuntunut. Alkaa mielikuvitus laukkaamaan, että onko kaikki hyvin jne. Miksi tällaiset tuntemukset tulee juuri viikonlopulle kun neuvola ei ole auki, meillä kun ei doppleria ole niin ei voi edes sydänääniä kuunnella :( Mutta kuitenkin kun silloin tällöin liikehdintää tuntuu, niin pitää uskoa että kaikki on hyvin!
 
Meilläkin menossa masussa hiljaisempi päivä. Tosin ihmekkös tuo kun viime viikon ja varsinkin perjantain möyhäs ihan urakalla aamusta iltaan. Nooh.. Niin kauan kun edes silloin tällöin liikettä tuntuu niin siellä masussa ollaan kunnossa. :)
 
Täällä tuntui potkut aina ennen nukkumaanmenoa :) nykyään ainakun itse rauhoitun about vartiksi nii alkaa potkuja tuleen! ! :-D

Niitä ei esitellä kun äitille ja välillä isälle, eilenki huusin tyttö kaverit kokeilee, nii ei haluttu enää potkia. Mutta kovin vilkas on tämä poika joka päivä ♡
 
Lauleskelin esikoiselle raskausaikana. Sit kun hän syntyi yritin laulaa hänelle niitä lauluja, alkoi aivan kauhea itku. Hän ei tykänny yhtään, että laulan. En sit tiedä johtuiko lauluäänestä? :confused:
 
Mie lauloin myös esikoiselleni, kuuntelin musaa, käytiin muskarissakin.. Hän taas tykkää! Etenkin akustinen musiikki upposi 1,5 veenä.. Meni ihan ekstaasiin siitä <3
 
Repe tykkää mistä tahansa musiikista. Olen itsekin varsin kaikkiruokainen musiikin suhteen. Parhaiten huomaa ehkä autoillessa, että musiikin soidessa mahassa rauhoitutaan, mutta jos (munkin mielestä) hyvä kappale loppuu, mahassa alkaa pyöriminen. Mä saan Repestä keikkakaverin!!
 
Tuntuu jännältä miten noi potkut alkaa tuntuun vahvemmilta..aikasemmin en niitä huomannu oikeestaan muuta kun sillon kun makas, mut nyt alkaa jo muulloinkin tuntumaan. Tänäänkin töissä sain sellaset potkut osakseni että huhhuh, mut toisaalta kyllä tykkään siitä miltä ne potkut tuntuu, kun ei ne ainakaan vielä satu. Ja yks päivä oli hauska kun höpisin PikkuIhmeelle et potkis nyt vähän kun et oo koko päivänä potkinu, niin samantien alko kunnon monotus. :)
 
Hobitti huilaa aina kanssa pari päivää ja sitten zumbaa pari. Nyt on köllöaika vissiin alkamassa, satunnaista möyrintää sentään pitämässä mun mielenrauhaa yllä.

Eilen oli vielä jumppapäivä ja siinä ohessa se löysi uuden kulman potkuille, ylöspäin palleaa kohti. Tuntuu todella kummalliselta. En malta oottaa mitä tuntemuksia on edessä sitten kun ne koivet jyskyttää tossa ihan kylkiluiden alla.
 
Viime yönä ensimmäisen kerran Töhnö herätti potkuillaan....
Toisaalta heräsin toisen kerran, kun taisi supistaa aika kovin, tai sitten olin unissani kääntynyt mahalleni ja kerkesin kääntymään kyljelleen ennen kuin heräsin...
mene ja tiedä.

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla tuntuu illall kympin aikaan/jälkeen hirveesti liikkeitä, sit uutena on että kuuden aikaan aamulla alkaa liikkuminen, ja voi kestää aika kauanki ja sen jälkee en enää ehkä saakkaan unta.

Autolla ajaessa ja julkisilla paikoilla missä paljon hälyä on myös hyvät ajat riehumiseen :)
 
Meilläkin alkoi taas monen hiljaisen päivän jälkeen hyvin aktiivinen möyhääminen. Papu päätti viime yönä alkaa heittelee kuperkeikkoja ja harrastamaan potkunyrkkeilyä masussa. Sama meininki jatkunut tänään. Mun ihana pikkumies! :)
 
Meilläkin toi 21-22 on aktiivisinta aikaa :) Sekä välillä aamuisin aamupalan jälkeen..
Mutta ovat joo ihania liikkeet, nyt välillä tuntee jo venytyksiä? Se tuntuu niin jännältä kun joku käsi tai jalka liukuu 20 cm matkan tuolla masussa <3 Ihana! Ja tänään oli taas hetken hikka, taptaptaptap tuntui vaan :)
 
Täällä taas kirppu on sitä mieltä että äiskä ei saa lainkaan istua normiasennossa tai yhtään eteenpäin nojaten,heti alkaa tökkäilyt alavatsaan. Eilen illalla oli pisin ptkusessio tähän asti ja jonkin ajan päästä mainitsin miehelle siitä,niin mies laittoi päänsä mahalle vähäksi aikaa,niin heti loppui mahassa liike :sad001 inhottavaa.

Mistä sen voi tietää tökkiikö toinen käsillä vai jaloilla,kun ei tiedä miten päin se milloinkin on tuolla?
 
Mulla ainakin kun pieni tökkii jaloilla niin ne on voimakkaampia, kun käsillä tulleet tökkäsyt. Sain viel ultras vahvistuksen siit et oli Papu just niin päin ku olinkin sen kuvitellut olevan. :)
 
nyt on pikkuihmisen iltajumppa kestäny jo yli tunnin eikä loppua näy. koskakohan tässä malttais ruveta nukkumaan? :) aamulla heräsin siihen että mun oikeeta kylkeä poljettiin ja venytettiin hirveellä tahdilla pitkän aikaa. vissiin piti kääntymiseen ottaa vähän vauhtia kyljestä! kyllä luulen että mun masussa kasvaa himourheilija :D
 
Eilen illalla, kun olin menossa nukkumaan ja sain valot sammutettua ja itseni hyvään asentoo sängylle niin päätti pikkumies pistää kunnolla jumpaten. Teki kuperkeikkoja joka suuntaan ja potkutteli oikeen urakalla. Aktiivinen pikkumies :love7
 
Juu meillä on ihan sama meininki. Toistuu joka ilta :D Nyt kun oon saikulla niin ei niin kovasti haittaa mutta sillon kun olin vielä töissä ja rytmi muutenkin sekasin ja unet vähissä niin se vähän harmitti...
 
Eilen poika vetäisi kyljestä niin kovaa, että oli ihan pakko sanoa au :D Näinkö isoja nämä masussa olevat mussukat ovat jo????? :O
 
Takaisin
Top