Liikkeet

Mikähän siinä on että jos olen vasemmalla kyljellä alkaa potkutus mutta oikealla rauhoittuu. En tiedä onko asento sitten sellainen että maha jää enemmän painuksiin vasemmalla puolella.

Mun yksi kaverinikin kertoi että hänellä oli odottaessa myös näin että just vasemmalla puolella vauva innostui potkimaan.
 
Mä oon nyt monena yönä tuntunu potkuja sen jälkeen, kun olen herännyt ja käynyt vessassa. Kai pikkuinen luulee, että on jo aamu :)
 
Tuntuu niin hyvältä tuntea niin voimakkaina noi potkut. Kertaakaan en oo heräilly niitten vuoksi, mut tuntuu nyt siltä ettei haittaa vaikka heräisinkin. Niin ihanaa ne on tuntea!!! Varsinkin kun mies tuntee ne myös. Pistän aina sen käden vatsalle tai kerron, että nyt ne taas tuntuu. Niin saan sen tunteen, että se on myös osallisena. Toivon ettei mies jäisi mistään paitsi. Meidän molempien ensimmäinen nimittäin vielä kyseessä :love7
 
Mä heräsin tänään, en tiiä potkuihinko heräsin ihan mut heti ne ainaki tuntu, ja aattelin että onkohan kello siis kuusi kun sillon se on alkanu potkimaan niin taashan se oli melkeen ajallaan, 20 yli 6. On sillä tarkka rytmi jo :D
 
Mun tyyppi on oppinut heräämään herätyskelloon. Mulla on huono tapa torkuttaa ainakin kerran ennen kuin viitsin nousta sängystä, mikä on aina hermostuttanut kissaa (joka saapuu ekalla soitolla sängyn viereen odottamaan aamupalaa) ja nyt myös näemmä lasta (joka alkaa monottaa heti, kun kello soi). Kauhean syyllistävää. Mä haluaisin vaan nukkua vielä 10 minuuttia!
 
Viimein sai mies tänään kokea kunnon potkut. Vaikka niin on ahkeraan kättä pidellyt vatsalla ja yrittänyt kuunnella niin ei oo aikasemmin mitään tuntenut. Tänään osui ajotus nappiin ja niin tömähti useampaan kertaan. En unohda sitä ilmettä ihan heti, saati toteamusta: "potkiiks se oikeesti noin kovaa?"
 
Täällä potkitaan, kun on nälkä, "haistaa" ruuan, maha on täysi, kun olen vaaka-asennossa.
Työpäivinä vähän hiljaisempi ymmärrettävästi, koska liikun tosi paljom töissä. Näin viikonloppuisin on aika mahdoton meininki. <3

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Mä olen paha ihminen, mutta alkaa riepomaan tämä mahassa riehuminen! Viimeisen viikon olen saanut nukuttua noin 00-04 ja muuten on jonkinlaiset nykytanssin SM-kisat mahassa menossa kuperkeikkoineen, venytyksineen ja isku/potkusarjoineen. Mikään ei tunnu kaveria rauhoittavan; ruoka, juoma, syömättömyys, silittely, laulu, hyräily, puhe, miehen puhe, miehen käsi vatsalla (toimi ennen), asennon vaihtaminen, kauratyyny (kylmä tai kuuma)... Multa loppuu keinot kesken ja mä haluan nukkua!
 
Meillä aamuyöstä taidettiin masussa kokea eka hikka. :) Tasasta tumpstumps liikettä tuli aika pitkään ja sit pikkunen otti hyvän asennon, kun se loppu. Nyt ei edes herännyt möyhäämään aamupalalle.:)
 
Meidän PikkuIhme päätti sairaalareissulla olikein kunnolla reenata potkuja.. Lauantaina kun mentiin, niin kaveri päätti potkia 6h yhteen putkeen, oli siinä kiva yrittää ottaa sen sydänkäyrää kun yritti potkia anturoita pois masun päältä. Ja joka kerta kun häntä tutkittii (useamman kerran päivässä) niin hän piti semmoset potku-kuperkeikkabileet, että :D Aikasemmin en oo tuntenut kun on potkinut istukkaan, mutta nyt alkaa potkut olla niin voimakkaita et tuntuu jo siihenkin jos hän kunnolla potkut lataa, kun istukka siis etuseinämässä kiinni.. isäänsä kaveri ei vaan suostu potkimaan, lopettaa heti ku isi laskee käden masulle..ehkä se vielä isiäki suostus potkiin..
 
Meilläkin vähän ujostuttaa isän kättä viel, mut ei onneksi täysin. Mut rauhoittuu huomattavasti bileistään jos ískä laittaa käen mahalle :p
 
Meille on selkeesti tulossa ihan isin poika. Reagoi hänen puheeseensa ja kosketukseen innokkailla potkuilla, ja nyt on löytynyt jo lempi tuutulaulu. On toi mies ihan suloinen ku se laulaa mun masulle.. Kai siitä vielä kelpo isi tulee :)
 
Potkut on alkanu tuntumaan jopa epämukavilta, niihin on tullu enemmän voimaa.... ennen vaan kupli hauskasti.
 
Sama juttu Mimii! Välillä tuntuu että pikkunen pyrkii ulos mun kyljestä. Potkut on välillä tosi kovia ja koko maha nykii...
 
Välillä tulee tosi mojovia jysäyksiä täälläkin. Ne varsinkin ylöspäin osuessaan tuntuu joskus inhottavalta. Samoin tossa navan vieressä pieni alue mihin osuessaan putkut melkein kirpaisee. Ja nyt monena iltana tyyppi on päättänyt alkaa möyhentämään just sitä kohtaa ihan huolella.
 
Mulla rv 26+2 ja tuntuu, että välillä on masussa liian hiljaista.. Tasan kolme kertaa on tullut sellainen kunnon "työntö" että on oikeesti ollut voimaa pienellä..
Lähinnä möyrintä tuntuu ihan alavatsalla ja vasemmalla ja oikealla välillä..
Kokoajan mietin että esikoinen oli niin aktiivinen myllertäjä :O
Jos ei viikolla 28 ala tulemaan kunnon monotuksia niin pitänee tsekata varmaan tilanne :/ Ainakin enkun kielisessä kalenterissa lukee että 26 viikoilla alat tuntemaan liikkeet joka päivä ja viikolla 25 luki että sikiöllä vähemmän tilaa ja alat tuntemaan enemmän liikkeitä..
Mutta ne on niin hentoja, kautta möyrintää vaan?
Hikan tunnen usein..
Mie vaan niin toivoisin jo useammin niitä kunnon venytyksiä??
Kuinka usein teillä on ollut rv 26 kunnon venytyksiä tai potkuja? Sellaisia että ihan säikähtää monta kertaa päivässä? :D
 
Miulla ainakin jäbä reagoi monottamalla tiettyihin asioihin ja ruokaan. Ei miullakaan kokoaikaa tunnu. Jos istun pitkään niin alkaa monotus ja jos rupeen makaamaan rauhallisesti ni sit alkaa monotus ja jätskistä ja mehusta pitää erityisesti. Syömisen jälkeen yleensä alkaa kans bileet. Kävellessä ja touhutessa seisten on hiljasempaa. Ja miulla monotukset on kyllä aina vahvoja ja sitäkin vahvempia.
 
Mulla on kyllä ollu ihan päivittäistä aika rajukin masujumppa. Ainoo hiljasempi päivä on ollu viime viikon tiistai kun ma oli sokerirasitus ja pikkupallero villiinty sokerilitkusta koko päiväks ja ilmeisesti sit väsytti ittensä niin että seuraava päivä oli ihan mielettömän rauhallinen. Vilkkainta on aamulla n. 7 aikaan ja illalla 22 jälkeen mutta mun asennosta tai tekemisistä riippuen kovia potkuja voi sadella kyllä ihan pitkin päivää. Iltasin usein alkaa mahan venyttelytuokio ja musta tuntuu että sieltä ollaan tulossa pihalle oikeen kyljen läpi eli tuntemukset on tosi voimakkaita. Jalat erottuu hyvin mahan läpi ja välillä toisella puolella mahaa pullottaa pääkin niin pinnassa että on ihan epämuodostunu olo :s
 
Takaisin
Top