Liikkeet

Meille taitaa kyllä olla vilkas tapaus tulossa. Hyörii ja pyörii mahassa yötä päivää ilman pienintäkään taukoa jos vaan ite oon rauhassa :p Välillä musta tuntuu että maha repee kun joka suuntaan venytetään. Pää tai potkut voi nykyään tuntua ihan missä puolella tahansa kun asento masussa vaihtuu jatkuvasti. Mutta silti, vaikka kuinka olis vilkasta niin ne ainoot pienet tauot liikkeissä tulee sillon kun isi laskee ison lämpimän käden mun masulle. Sillon on vissiin tosi hyvä olla ja pikkupallero rauhottuu täysin...ehkä siitä tulee isin tyttö :love7
 
Mä olin kokonaan unohtanu ton paaston ennen sokerirasitusta. Kauas siinä pitikään olla syömättä? Mun ku pitää hereillä ollessa kahen tunnin välein olla syömässä, että pysyn tyytyväisenä:oops: Vissiin joku massakausi päällä ku viikossa tulee melkein kilo aina painoa lisää..
 
Ja mua kiinnostaa, et voiks sokerirasitukseen varata ajaks minkä vaan? Mulla tosi myöhänen unirytmi nyt ja ehkä tsägällä sokrurasitus onnistuis jos saisin tehä sen vast joskus klo 11-12.
 
Sokerirasitukseen pitää paastota 12h. Voi olla labrakohtasia eroja, mutta meillä tais näytteenotto (päivystysnäytteet tietty erikseen) sulkeutua jo klo 12 ja sokerirasitukset alko 8-9. Siinä kun kuitenkin menee se 2h, eli jos 8 alotetaan ni vika näyte otetaan klo 10.
 
No meidän tuppukylässä labrahoitaja poistuu klo 11 takas kaupunkiin näytteinensä. Joten mä meen aamusta seittemän jälkeen sinne. Oon aiemmin paastonnut "vain" 10h, mut nyt yritän olla kuuliainen ja olla sen 12h paastolla.. Toisaalta mitä aiemmin menee sinne, niin sen aiemmin pääsee pois. Se on hermoja raastavaa kökkiä siellä mummojen seassa pari tuntia huonovointisena siitä halvatun vadelmalitkusta, haluan sen kokiksenmakuisen takaisin!!!:mad:

okei, nyt nukkumaan.
 
Meiän tyyppi on hiljentyny huomattavasti viime viikon aikana. Huolestuttaa vähän... onneks perjantaina on neuvola niin saa ainakin sydänäänet kuulla (jos niitä on kuuluakseen).
 
Meilläkin oli viime viikolla loppuviikko tosi hiljaista masussa, mutta näemmä Papu vaan lepäili, koska eilen alkoi taas semmonen meno ja meininkin ettei mitään rajaa. Viime yönä (tai no aamuyöstä) Papu heräs heittämään kuperkeikkoja ku isi oli lähössä töihin. :) Ehkä meilläkin on tulossa isin poika. :)

Rimpsukka:
Juo pari lasia mehua, köllähdä sohvalle/sängylle, "hiero" vähän masua ja jää ihan miettimään tuntuuko siel liikkeit. Meillä ainakin toimi tuo konsti, että saattii pikku mies masussa vähän liikkumaan. Uskon, että teilläkin varmaan pieni on kääntynyt vaan jotenkin silleen ettet tunne niin hyvin niit liikkeitä.
 
Välillä tuntuu ettei pikkuinen liiku ollenkaan mutta sitten kun tosiaan juo jotain (tai syö) ja käy maaten selälleen niin kyllä sieltä sitten jokin elonmerkki aina tulee :love2 Ei sitä aina tässä elämän menossa välttämättä kiinnitä huomiota pienen liikkeisiin... Kyllä se siellä köllii Rimpsukka, hyvissä voimissa!
 
Hassuja nää päiväkohtaiset tiedot:

Tässä vaiheessa vauvan liikkeitä alkaa tuntua useasti päivässä. Puolisostasi se on varmasti jännittävää, mutta liikkeiden tuntemista ulospäin hän joutuu vielä odottamaan.

Miehen kommentti eilen: "HERRAJUMALA SE TULEE LÄPI!"

No joo, yksilöllisiä eroja tietenkin on vaikka kuinka.

Rimpsukka, mullakin on ollut usean päivän jaksoja jolloin en tunne yhtään liikkeitä. Yleensä ne tulevat erityisen aktiivisen kauden jälkeen, joten eron tosiaan huomaa. Ehkä pieni vaan lepää, tai sitten asettuu selkä eteenpäin. Tsemppiä!
 
Meidän vauveli innostuu hyörimään ja pyörimään aina kun istun tietokoneella tai neulon. Ja aina syömisen jälkeen alkaa kauhee jumppatuokio masussa. Liikkeet rauhoittuu heti, kun laittaa käden masulle tunnustellakseen liikkeitä. :)
 
Eile doppleroin iltasilla, kun oli hieman hiljasta eile ja seksin jälkeen minuu aina jännittää, et onkoha siel kaikki ok. Niin laitoin dopplerin mahalle ni tuli hitsin mojova monotus, et iha koko laite ja miu käsi heilu ja mahaki hölsky! Vissiin isin ois pitän olla doppleroimassa, eikä äidin :P Tänä aamuna on kans oli judo treenit menossa..
 
Pöh jos sokrurasitukseen pitää mennä niin ajoissa. Mä meen nukkuu ehkä klo 1, ni on aika vaikee mennä nukkuu ns. tyhjällä vatsalla, jos pitää lopettaa syöminen klo 20-21 :sad001 Täytyy jutella terkan kaa.
 
Täälläkin ollut muutamana päivän vähän hiljaisempaa menoa mut kyl se kuitenkin liikkuu. Eiköhän se oo ihan normaalia et joskus ei bailaa ja potki(ehkä potkii sit tonne sisälle päin?) koko iltaa vaan lähinnä hengaa ja pyörii rauhallisesti ees taas. Mieli tekee aina temput ja huolestuu pienistä,ja turhistakin, asioista
 
Nojoo, mutku tää on tosiaan jo useamman päivän ollu tosi hiljainen, saa ihan houkuttelemalla houkutella liikkeitä. Ilman houkuttelua tuntuu satunnaisesti pari muljahdusta tai potkua per päivä. Pakko kuiteski sinnitellä sinne neuvolaan, en kehtaa mihkää soitella vaikka huolestuttaakin.
 
Huihuihui: Joo, inhottavaa toi on. Ite oon kans yökukkuja ja usein vetelen jotain marjoja tms. vielä myöhälläkin. Epäilin omaa selviytymistäkin rasituksesta, mutta niin vaan selvisin. Heikko olo ja tosi kova nälkä oli joten hyvä että oli ne eväät mukana. Mä kävin tossa vielä silloin aikasemmin ku oli vielä osiks pahoinvointia ja muutenkin olot tosi huipussaan :)
 
Rimpsukka: Meil oli ihan samalla tavalla. Kyl se sielt aktivoituu taas. Pääasia, että liikkuu edes jonkun verran. Naikkarilta sanoi, että on todennäkösesti kääntynyt vaan ku kysyin tota omalta kohalta.
 
Ihanaa, kun Niilo on hyvinkin liikehtiväistä sorttia. Olisin varmaan huolesta sekasin, jos en tuntis liikkeitä aamulla herätessä, töissä tauolla, sydämen asialla ohjelmaa seuratessa ja iltaisin sängyssä kun käy nukkumaan. Joo kuulostaa varmaan tosi hölmöltä :) Vaikka liikkeet on ollu selkeitä tosi kauan, harmi kun ei päältä tunnu mitään, mies varmaan vaipuu kohta epätoivoon, kun ei mitään tunnu ja niin kovin on sitä oottanu
 
Täällä potkitaan iha urakalla, yöllä ja päivällä. Välillä niitä hiljaisiakin hetkiä, mut enempi näitä judo tunteja! :) Tuleekoha siitä futari... :rolleyes: Tuntuu aika hyvin kärsällä vetävän.. :grin
 
Takaisin
Top