Liikkeet. Tuntuuko jo?

Mä jopa vähän ärsyynnyin liikkeisiin eilen :grin Olin niin väsynyt työpäivän jälkeen, kun oli ollut aikamoinen hulinapäivä. Jalat painoi tonnin ja olo oli ihan jyrätty. Sohvalla yritin rentoutua ja Sintti aloitti oman mylläyksensä. En tiiä mitä kuperkeikkoja se heitteli, mutta meno oli kova! Potkut tuntui mun käsiin ihan selkeesti ja monta kertaa. Valitin isimiehelle, että "tuu nyt rauhottaa tää levoton lapses" :grin Ja kun isi tuli mahaa kokeilee, loppui mylläys heti. Mä olin tyytyväinen, isimies puolestaan pettynyt :p
 
Mulla oli rakenneultra rv 20+5 ja siihen mennessä en ollu tosiaan tuntenu mitään liikkeitä. Vähän sitä ehti jo huolestumaankin, mutta kyllä helpotti nähdä ultrassa, että kyllä se pikkuinen siellä vaan liikuskeli :) Istukka siis ihan edessä. Vasta noin rv 21+2 voin sanoa ensimmäistä kertaa tunteneeni vähän liikkeitä. Nyt siis 22+5 :Heartred
 
Viime yönä ei meinannu saada unta sitten millään, tuntui ihan siltä, että mahassa ois Hoplop ja siellä liuta lapsia pomppimassa... tais olla meidän pikkusella omat bileet käynnissä! :D Laitoin käden vatsan päälle ja yllättäin monotti kättäni kolmesti! :Heartred :) Hellästi kuitenkin vielä ulospäin tuntuu... Ensimmäiset ihkaoikeat varmat liikkeet! :) :Heartred
 
23+1 ja rv 20 asti tuntunut jos jonkinmoista liikettä, välillä sellaista ärsyttävää pientä nyintää ja välillä mojovia potkuja. On se kiva kun toinen on niin eloisa ♥
 
Ehdin jo eilen taas huolestua kun poika ei potkinut juuri ollenkaan, mutta tänään sitä sitten herättiinkin siihen että kaveri teki jotain kuperkeikkoja ja kuntonyrkkeili niin että pahaa teki. Maha hylly suuntaan jos toiseen ja sitä kesti ainakin kymmen minuuttia, aina kun itse naurahdin niin jätkä pysähty hetkeks, oli vissiin hämillään :wink
 
Se on jännä jos ei jonain päivänä tunnu liikkeitä niin heti on huolissaan vaikka kuinka järjellä ajattelisi ettei niitä vielä joka päivä tarvitse tuntuakkaan. :)
 
Meidän papusella oli eilen illalla kunnon meno päällä, ihan selvästi mahan päältä näki kun potki.
Mies oli harmissaan kun ei ollut kotona.
Meil on kovinmeno yleensä iltasin klo 20-21 aikana. :blob7
 
Oletteko alkaneet huomata pikkuisilla jotain selkeää päivärytmiä liikkeiden suhteen? Itse olen tällä viikolla kiinnittänyt huomiota että on selkeitä lepo hetkiä, että vaikka itse pysähtyy niin masukki ei herää. Mutta meilläkin iltaisin klo 20 aikoihin alkaa kunnon iltajumpat :-) nyt onneksi ei enään rymyä yötä myöten niin paljon kun jokunen viikko sitten, kun heräsin aamuyöllä aina :-)
 
Päivisin ei selkeää mutta illalla 6&9 aikaan ja yöllä aina sama kun herään klo;3-4 aikaan kun sitte on pakko myös mennä vessaan
 
Meillä kanssa välillä vetää ihan kunnolla rallia. Mikäli oikein kunnolla touhuaa niin toiminta näkyy todella selvästi mahan päältäkin. :)
 
Mies tunsi vatsan päältä ensimmäistä kertaa potkun pari päivää sitten :Heartred hihkaisi innoissaan! :D nyt rv 22+1
 
Eilen tuntui ensimmäiset kunnon potkut, ihan säikähdin :) istukka on edessä niin aikaisemmin ei ole juuri mitään tuntunut. Rv 23.
 
Täällä vedetään hirmusta rallia nykyisin. Aamulla monesti herään siihen kun epeli tekee kuperkeikkoja ja venyttelee masussa. :) niin ja rv 24+0 tänään
 
Täällä on käännytty pää alaspäin,neuvolassa oikein hämmästeli miten selvästi pikkuisen pää tuntui alhaalla jo näillä viikoilla :D
Kylkiluut alkaa olla koetuksella kun elohopea monottaa minkä ehtii. Nyt huomannut että ollut päivisin paremmin liikkeelläkin :)
 
Meillä on aamusin ja iltasin hiljasta, mutta päivällä ja yöllä riehutaan. Heräilen nykyään usein yöllä ilman syytä, mutta voihan se olla, että potkut pitää vaan hereillä :D
 
Täällä vauvalla on onneksi kiva rytmi, heräilee samoihin aikoihin kuin mekin, antaa nukkua yön ja päivisin ottaa sit useampia potkutreenejä. Iltaisin pitää jonkun minuutin hereillä, kun potkiminen alkaa heti, kun pääsen makuulle ja en malta sitten itsekään nukahtaa :)

Asentoa tuntuu vaihtelevan, koska potkujen kohdat vaihtelee. Ja harmi kyllä tykkää nähtävästi olla pää kohti kattoa. Kyljellään maatessa potkii patjaa vasten eli ilmeisesti kääntyy aina niin, että jalat painovoimaa kohti, pystyssä ollessa potkii eniten ihan alavatsaan, tosin viime viikkoina on välistä tullut iskua navankin ympäristöön. Toivottavasti alkais pikku hiljaa tykästyä olemaan pää alaspäin.....
 
Meillä pikkuinen on aktiivisimmillaan siinä klo 10-12 aikaan päivästä, saattaa klo 14-16 pyöriä siellä täällä samoin illalla kun rauhoitun nukkumaan 22-00. Muuten aika leppoisa tapaus :) ja antaa hyvin nukkua yöt tai sitten olen itse vaan niin sikeäuninen etten edes huomaa. Huomaan kyllä jos vatsa on liian kovantuntuinen tai kipeä, mutta pikkuinen sinänsä ei ole toiminnallaan herättänyt öisin. Ties jos vaikka nukkuiskin yönsä hyvin :) pidetään peukkuja :)

En osaa vielä sanoa, että missä asennossa se on. Iskut tuntuu yleensä oikean puolen kylkien alla sekä navan kohdalla..Ehkä se on sivuttain :D
 
Mulla on ruvennu näkymään mahassa miten päin Sintti siellä on. Maha on ihan epäsymmetinen ja kädelle tuntuu kummalla puolella vauva enemmän on. :) Myös liikkeet tuntuu milloin missäkin. Vaimeimmin keskellä vatsaa (istukka edessä), mutta muuten tasaisesti molemmilla puolilla kylkiä ja alamahaa.

Yöllä en oo kertaakaan heränny vauvan liikkeisiin. Eikä potkut vielä kipeetä tee. Välillä villeimmilllään ollessa hieman epämukavilta, varsinkin jos potkut osuu ylös.
 
Takaisin
Top