Mulla istukka takana nyt 17+1 enkä oo tuntenu mitään en edes linnun siiven tai kalan evän hipasuja
mäki kuvittelin jo kerran et muutamat elohiiren tyyliset olis ollu liikkeitä, mutta eipä tainnu. Voiku jo alkais tuntuu liikkeet :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ensin mies laittoi käden masulle ja tunsi liikkeet kuten eilenkin. Sitten siskoni, joka eilen tuli luoksemme ja kovasti on halunnut potkuja tuntea, laittoi käden masulle ja hänkin tunsi potkun! Eilen illalla hän piti hetken kättään mahallani ja ajatus siitä, että tuntisi potkut sai hänet kyyneliin. Arvata saattaakin mitä tänään tapahtui, kun hän todella tunsi liikkeet: voi sitä kyynelten määrää mikä häneltä vuoti! Sai mutkin kyynelehtimään. Ihana ihminen tuo minun pikkusisko! Ja tuntuu niin ihanalta, että niin moni on innoissaan siitä, että meille tulee vauva (KUN kaikki menee hyvin). Onnellinen olo! 
Mä oon nyt viikon tuntenut välillä semmosen tökkäsyn tuol ihan alavatsassa ja ihmetellyt, että voiko vauvan liikkeet muka jo tuntua.. mutta nyt kun tänään kuunteli dopplerilla ja sydänäänet löytyi tuolta vasemmalta alhaalta, ni alan uskoa että vauva siellä välillä tökkii! :O tänään mennään 16+1
Tänään rv 18+6, huomenna poksautellaan jälleen!
Pitääkö muuten paikkaansa, että syntymän jälkeen vauvalla on samankaltainen päivärytmi kuin mahassa? Toki rytmi ehtii varmasti vielä vähän muuttua, mutta meidän pikku monsteri riehuu tuolla eniten kahdentoista ja yhden väliin yöllä.... :D Viime yönä alkoi varttia vaille yksi semmoinen potkunyrkkeilyshow, ettei voinut itse kuin nauraa, ihastella ja hämmästellä miten toinen siellä voimistelee