sheer
Oman äänensä löytänyt
18+0 menossa ja ainakin pari varmaa liikettä olen tuntenut. Ensimmäinen täysin varma potku tuntui mahassa noin viikko sitten, kun hellästi painoin vatsaa ja sieltä tuntui pieni "tumps" takaisin
aiemmin samana päivänä oli neuvolassa kuunneltu sydänääniä ja pikkuinen potki kyseistä laitetta kovasti, vissiin meni hermo kun vielä neuvolan jälkeenkin häiritsin tökkimällä...:D
aiemmin samana päivänä oli neuvolassa kuunneltu sydänääniä ja pikkuinen potki kyseistä laitetta kovasti, vissiin meni hermo kun vielä neuvolan jälkeenkin häiritsin tökkimällä...:D

Mä liikutuin kyyneliin ja vaikka aiemminkin hän on liikkeitä tuntenut, tuntuvat ne nyt niin selkeästi ja pitkään, että niistä ei voi erehtyä mitä ne on. Ihana yhteinen hetki jaettiin taas yhdessä miehen (ja pikkuisen) kanssa. 
Miehellä on vau:n sovelluskin, jota katsoo mitä milloinkin tapahtuu. Parisuhteita on erilaisia ja hyvä niin, mutta oon tosi onnellinen omasta parisuhteestani. Itse en vaan vois kuvitella, että jäisin yksin näin ihanassa yhteisessä asiassa!