Liikkeet ♡

Mulla istukka takana nyt 17+1 enkä oo tuntenu mitään en edes linnun siiven tai kalan evän hipasuja :p mäki kuvittelin jo kerran et muutamat elohiiren tyyliset olis ollu liikkeitä, mutta eipä tainnu. Voiku jo alkais tuntuu liikkeet :)
 
Mulla toinen lapsi tulossa, istukka takana ja voisin sanoa et kunnolla alko tuntuun viime keskiviikkona 19+1, eli ei tarvitse hätäillä.
 
Kiitos vastauksista!!!

Eilen mulla oli pientä pulputusta mahassa pari kertaa hetken ajan, mut se sit loppu ja sit siinä samassa tuli myös mahan kurinaa. Niin aattelin et toi pulputus on vaan suoliston toimintaa.
 
Tänää tuntunu tosi paljon myllerrystä mahassa:grin nt-ultrassa sanottiin, että tosi liikkuvaisen oloinen tyyppi ja siltä on tänään tuntunu! Innolla odotan niitä kunnon potkuja.
Ei kyllä enää voi erehtyä ! :p
 
Eilen illalla ja tänään päivällä liikkeitä ei juurikaan tuntunut, mutta kun nyt illalla kävin selälleni makaamaan niin jonkun ajan päästä alkoi tuntumaan. :Heartpink Ensin mies laittoi käden masulle ja tunsi liikkeet kuten eilenkin. Sitten siskoni, joka eilen tuli luoksemme ja kovasti on halunnut potkuja tuntea, laittoi käden masulle ja hänkin tunsi potkun! Eilen illalla hän piti hetken kättään mahallani ja ajatus siitä, että tuntisi potkut sai hänet kyyneliin. Arvata saattaakin mitä tänään tapahtui, kun hän todella tunsi liikkeet: voi sitä kyynelten määrää mikä häneltä vuoti! Sai mutkin kyynelehtimään. Ihana ihminen tuo minun pikkusisko! Ja tuntuu niin ihanalta, että niin moni on innoissaan siitä, että meille tulee vauva (KUN kaikki menee hyvin). Onnellinen olo! :love017
 
Istukka edessä, rv 18+1, ja ei tunnu mitään. Aika hermoja raastavaa kun aiemmissa tuntunu varhain kun istukka ollut takana.
 
Onpas ihanaa Sinikka :)
Minä en vielä tunne liikkeitä. Tai jos alkaa kuulostelemaan niin ehkä, mutta odotan niitä selkeämpiä. Ja kyllä ne sieltä tulee kaikille jopa niin, että vikalla kolmanneksella varmasti täälläkin tuskaillaan kuinka vauva potkii arkoihin paikkoihin ja lujaa :D.
Mulla on kohtu jotenkin kallellaan ja taaksepäin myös niin tuntui, että sisäänpäin kasvavana ne potkut oli tosi tuskaisia loppuvaiheessa. Ja ei oikeen tahtonut unta saada koska tietenkin esikoisen aktiivinen aika oli keskiyön jälkeen. Huom. Se oli sitä sit myös syntyessään! Ei kiva :D
 
Ne liikkeet on kyllä ihania kun alkaa sitten kunnolla tuntua. Kunnes vauva alkaa olla oikein iso ja tilaa vähemmän; aina kun itse menee nukkumaan alkaa kamala myllerrys ja muljominen :D :D
 
Ite oon tosi helpottunut siitä, että tunnen liikkeitä tässä vaiheessa raskautta, kun ei selkeää vauvamahaa esim ole eikä juurikaan oireita. Tietää, että siellä se pikkuinen on ja myllertää - se on tuonut mielenrauhaa. Tänään on taas liikkeet tuntuneet voimakkaammin. Ilmeisesti jumppapäivä pikkuisella! :wink Varmasti sitten raskauden edetessä näitä liikkeitä ei tule näin fiilisteltyä, mutta nyt tää vaan on niin ihanaa! :p
 
Oispa ihanaa jo tuntea liikkeitä. [emoji173] mut ei vielä mitään.
 
Mä oon nyt viikon tuntenut välillä semmosen tökkäsyn tuol ihan alavatsassa ja ihmetellyt, että voiko vauvan liikkeet muka jo tuntua.. mutta nyt kun tänään kuunteli dopplerilla ja sydänäänet löytyi tuolta vasemmalta alhaalta, ni alan uskoa että vauva siellä välillä tökkii! :O tänään mennään 16+1
 
Mä oon nyt viikon tuntenut välillä semmosen tökkäsyn tuol ihan alavatsassa ja ihmetellyt, että voiko vauvan liikkeet muka jo tuntua.. mutta nyt kun tänään kuunteli dopplerilla ja sydänäänet löytyi tuolta vasemmalta alhaalta, ni alan uskoa että vauva siellä välillä tökkii! :O tänään mennään 16+1


Kyllä ne voi tuntua! Se voi alkuun vaikuttaa uskomattomalta, mutta mä tunsin itse jo tosi aikasin liikkeet. Eka hentoina ja sitten voimakkaampina jo rv 12 lähtien. Nyt on kahden viikon ajan tuntunut kädelle ihan. :love017 Tänään rv 18+6, huomenna poksautellaan jälleen!
 
Eilen tunsi mieskin liikkeet ihan kunnolla :smiley-bounce012 Pitääkö muuten paikkaansa, että syntymän jälkeen vauvalla on samankaltainen päivärytmi kuin mahassa? Toki rytmi ehtii varmasti vielä vähän muuttua, mutta meidän pikku monsteri riehuu tuolla eniten kahdentoista ja yhden väliin yöllä.... :D Viime yönä alkoi varttia vaille yksi semmoinen potkunyrkkeilyshow, ettei voinut itse kuin nauraa, ihastella ja hämmästellä miten toinen siellä voimistelee :love017
 
Jotkut puhuu, että rytmi olis samanlainen ku mahassa mut tiedä taas kuinka höpönhöpön juttua on:grin

Mä oon kyllä huomannu, et vauva eniten potkii 20.30-21.30 mikä olis iha ookoo aika:grin
Esikoinen menee 20 nukkumaan ja sen jälkeen ku ite heittäytyy sohvalle makaamaan, ei mee kauaa kun masussa alkaa liikkeet tuntumaan!
 
Meillä tyttö rymysi vatsassa kymmenen aikaan illalla ja seuraavan kerran kun heräsin kuudelta aamulla. Tämä rytmi on pitänyt syntymän jälkeenkin, joten kyllä siinä saattaa jotain perää olla. [emoji4]
 
Meillä kans esikoinen oli hereillä ne ajat mitä oli mahassakin aktiivinen. Sattumaa? Voi olla
 
Äsken oli kunnon mellastus masussa! Ekaa kertaa tunsi ihan mahan päältä liikkeet :) esikoinen koitti myös ja tunsi, 4vuotiaalle ihmeellinen juttu kun äitin masussa joku liikkuu:grin harmi että mies oli töissä!
 
Takaisin
Top