Liikkeet ♡

Meillä alkaa bileet kun syön jotain tosi hyvää :p
Jos ei oo nii herkkuherkkua nii sitten ei tuu nii paljoa potkuja :hilarious:
 
Onko muilla liikkeet jo todella voimakkaita? Mulla on todella vauva voimistunut noiden liikkeiden kanssa. Välillä musta tuntuu, että se heittää ihan kuperkeikkaa mahassa, kun liikkeet tuntuu sellaselta "loiskahdukselta". Asennetta löytyy pikkuselta jo tässä vaiheessa :wacky:. Ite oikeen joskus säikähtää, kun tulee sellanen kunnon isku mahan sisältä.
 
Onko muilla liikkeet jo todella voimakkaita? Mulla on todella vauva voimistunut noiden liikkeiden kanssa. Välillä musta tuntuu, että se heittää ihan kuperkeikkaa mahassa, kun liikkeet tuntuu sellaselta "loiskahdukselta". Asennetta löytyy pikkuselta jo tässä vaiheessa :wacky:. Ite oikeen joskus säikähtää, kun tulee sellanen kunnon isku mahan sisältä.

Mulla ainaki on tosi voimakkaita. En muista et esikoinen ois näin paljoo ja voimakkaasti potkinu, mut voihan se aikakin kullata muistot..
 
Mulla kanssa voimakkaita liikkeitä. Eilen illalla sängyssä maatessa oli hirmusta mylläystä mahassa ja maha kohoili koko aika. Kohoilun paikka vaihtui vähän väliä. :joyful: Eilen myös töissä ollessa 9-11 välillä oli hirmusta mylläystä: napakoita potkuja virtsarakkoon ja sitten vaan potkuja ja liikkeitä tosi pitkän aikaa.:Heartred Tää on aktiivinen kaveri ja oon päässy seuraa liikkeitä rv 12-13 lähtien. :love017
 
Mulla myös ei esikko näin paljoo myllänny kun tää tyttönen. Toissa yönä heräsin 3 kertaa kun toisel oli joku yöjumppa menossa :D Ja mulla aivan villiintyy jos syön kääretorttua tai juon teetä :)
 
Täällä ei tietty vertailukohtaa oo, kun esikko kyseessä, mutta tuntuu kyllä, että on erityisen vilkas ja napakasti potkutteleva tapaus. Äsken piti jo hihkaista, että rauhoitu vähän :hilarious: Melko varmasti alkaa mylläys, kun sohvalle tai sänkyyn asettuu, etenkin tuntuu protestoivan, jos peuhutila pienenee, esim jalat koukussa istuessa. Ja sama tuon ruokailun suhteen, tosin meillä ei tartte olla mitään erityistä herkkua, kunhan tulee ruokaa! :grin
 
Täälläki ekaa kertaa äsken näky mahan päälle liikkeet niin ettei tarvinu miettii oliko oikeesti vai kuvittelinko et näky päälle :love7 kissaa joka on päättäny linnottautuu masun päälle aina kun on mahdollista on muksittu koko viikko, vielä ei karvapallo ole häiriintyny ja tajunnu siirtyä :p
 
Täälläkin tuntu liikkeet eilen ekan kerran mahan päältä :joyful: Eilen oli siis 19+5
Melko rauhallista menoa on vielä ollu, pari kertaa päivässä pieni jumppatuokio ja siinäpä se tuntuu olevan. Yleensä jumppailut loppuu heti, kun laskee käden mahan päälle, niin on toistaiseksi jäänyt kovin vähiin mahdollisuudet tunnustella potkuja.
 
Eilen illalla oli kuperkeikkaharjoitukset minun mahassa, kun miehen käden vein mahalle oman tilalle,niin heti loppui:wideyed: Nauroinkin, että matkustaja tuntee kun jonkun muun kun äidin käsi tulee kuulostelemaan,niin on hiljaa:joyful:
 
Olen huomannut.. rv 26:

'Sikiön lihakset vahvistuvat, ja koska kohdussa on yhä hyvää tilaa liikkua, sikiö käyttää sen hyödykseen. Se istuu ylösalaisin jalat ristissä, heittäytyy taaksepäin, polkee jaloillaan, tekee kuperkeikkoja ja konttausliikkeitä…'
 
Ahaa - nyt ollaan siinä vaiheessa, kun liikkeet tuntuu jo todella selvästi (kädelle en tosin ole edelleenkään tuntenut) ja tuntuu ihan friikiltä, että mun sisällä on oikeasti ihminen, joka liikkuu ja potkii. Tänään rv 19+6.
 
Kyllä on alkanu semmonenki mylläys tuol mahas et oksat pois! Ihanaahan se on mutta ku yöllä haluttas nukkua "nyt kun vielä voi" [emoji16]
 
Mulla liikkuu todella paljon mutta ei yöllä onneksi. Herään jonkusen kerran esikoisen takia tai omaan vessahätään, mutta ei vauva oo koskaan sillon kauheesti möngerrelly. Onneksi.
 
Tänään näin selkeästi jo vatsan pinnassa muutamat potkut ja möngerrystä. :Heartred Selkeästi aamuvirkku tyyppi kun aamuisin aloittaa jumpat, toki ekaa kertaa nyt yölläkin taisi herätä siihen kun kävin pariin otteeseen vessassa peräkanaa kun vatsa täynnä ilmaa ja ollut ummetusta. Muuten saan kyllä yöt nukkua tai en ainakaan tajua liikkeitä kun olen niin pirun väsynyt ja nukun aina sen mitä ehin typyn yöheräilyiltä.
 
Meillä alkaa aina vauvalla bileet tuossa klo;22 . Sama kuten edellisilläkin [emoji16]
 
Sintti on vähän aamu-uninen, illalla ja päivällä paljon aktiivisempi. Aamulla kyllä siinä heräilee kun ite alan pyöriä, mutta jatkaa aamupäivällä meno on selvästi rauhallisempaa.
 
Takaisin
Top