Liikkeet ♡

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja NL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihan yksittäisiä monotuksia olen tuntenut. Nyt 20+2. Mies jo lähes hermostui ultrassa, kun kysyi, et enkö niitä liikkeitä tunne, kun kuvasta näkee miten potkii. En tuntenut. :) Esikoisesta aloin tuntemaan noin vkolla 17. Onneksi on doppler, että voi edes hengissäoloa tarkkailla. :)

Ihan hurjaaa monotusta on välillä ruvennu olemaan, yleensä tulee vaa yks potku sillon tällön... :D Mutta nytkin kun istun koneella niin eiku monottaa menemään minkä jaksaa! :joyful::joyful: Ihana tunne :)

Valvoin yöllä 23.30-01.30 kun hirvee meno oli pienellä menossa ja ekaa kertaa potki niin lujaa et tunsin kädellä :)

Ihan yksittäisiä monotuksia olen tuntenut. Nyt 20+2. Mies jo lähes hermostui ultrassa, kun kysyi, et enkö niitä liikkeitä tunne, kun kuvasta näkee miten potkii. En tuntenut. :) Esikoisesta aloin tuntemaan noin vkolla 17. Onneksi on doppler, että voi edes hengissäoloa tarkkailla. :)

Mekin nähtiin rakenneultrassa kun potki vimmatusti mun mahaa mutten tuntenut yhtikäs mitään..

Meillä on alkanut muodostumaan päivärytmi, joka on heitellyt korkeintaan tunnilla tai kahdella. Aamupäivästä, iltapäivästä ja illasta pystyy jo ennustamaan ja valmiiksi odottamaan, että milloin se potkunyrkkeily alkaa. Ja joka kerta tuntuu yhtä ihmeelliseltä, ei voi kuin ihastella :love2

Tulin eilen illalla puolilta öin töistä kotiin ja menin nukkumaan. Sitten siinä makoillessani tunsin selviä potkuja,useita, ja olin onnesta soikeana!!:love7
En siis ole vielä mitään selviä liikkeitä tuntenut,sellaisia muljahduksia kyllä joista en ole ihan varma ollut.
Tönäisin miehenkin hereille ja sanoin,että nyt on potkunyrkkeilytreenit menossa matkustajalla:happy:
Eihän siinä malttanut nukahtaa kun hymyilin vain onnesta ku toinen sisällä liikuskeli:Heartred

Hassua ku mulla lapsonen potkii, pyörii ja hyörii kauheen paljo, niin sitä heti säikähtää jos en tyyliin tuntiin oo tuntenu mitään.. tää tyyppi siis meinaa jo nyt tulla vatsasta läpi, ni en haluu tietää mitä se on 3kk päästä :wink

Mulla meinaa olla jo vähä hätä kun en oo neljään päivään tuntenu mitään liikettä, normaalisti aina aamulla samoihin aikoihin on mekkala ollu parin viikon ajan. :/ ollaan oltu ranskassa ja nyt kentällä ootellaan kotiinlähtöä ni pitänee heti kotiuduttua jotaki tehä.. jospa pienikin vain lomailis <3 viikkoja tällä hetkellä 19+6.

Mulla meinaa olla jo vähä hätä kun en oo neljään päivään tuntenu mitään liikettä, normaalisti aina aamulla samoihin aikoihin on mekkala ollu parin viikon ajan. :/ ollaan oltu ranskassa ja nyt kentällä ootellaan kotiinlähtöä ni pitänee heti kotiuduttua jotaki tehä.. jospa pienikin vain lomailis <3 viikkoja tällä hetkellä 19+6.

Noilla viikoilla vauva voi ymmärtääkseni vielä kääntyä vaikka selkää kohti ja monottaa sinne, niin ei tunnu välttämättä. Mullaki alko n 21 vkolla vasta kunnolla päivittäin tuntuun. Toivottavasti vauvelilin vaan lomailee :)

Mulla eilen monotti tablettiin kun pidin sitä mun vatsan päällä :D

Eilen ultrassa totesivat istukan olevan takana, kuten jo sanoivat NT-ultrassakin. Siksipä siis olen tuntenut tämän liikkeet aiemmin kuin esikon.

Takaisin