Liikkeet ♡

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja NL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Musta on ihanaa kun vauva liikkuu paljon, jotenkin se rauhoittaa mieltä kun tietää että se voi hyvin siellä. Yöllä en ole vielä potkuihin herännyt. Jos on rauhallisempi päivä niin alan huolestua, ja silloin kuuntelen dopplerilla sydänäänet ja ainahan ne on kuulunut ja pikkuinen on alkanut potkimaan doppleria... :-D

Huhuh siis mieletöntä bailaamista tälllä maha-asukilla, taitaa harrastaa karatea tai jtn ihme taistelulajia xD sen verran hyvin muljuilee tää massu vähän väliä. Joskus tuntuu aika inhottavalta, kun muljaisee tuolta todella alhaalta. Sanoinkon miehelle eilen vitsilläni et nyt hän (vauva siis) tulee varmaan mun takapuolesta ulos xD

Mulla potkii niin kovasti tohon ylävatsaan oikealle puolelle et tuntuu ihanku ois nahka jo kipeenä..
Tuntuu et tänää on monottanu aamusta iltaan..

Mä en tiedä mitenpäin mun baby tuol masus on mut liikkeet tuntuu tosi alhaalla. Toki ylempänäki mut vähemmän. Ainakin touhukas tapaus masussa, hyvä niin :)

Täällä myös tosi touhukas jakso meneillään. Vähän väliä tuntuu möyrintää tai monotusta ja kiepahtelee ihan kiitettävästi ympäri myös. Koko maha heiluu vaan menemään :D. Mulla myös tuntuu ilkeeltä kun potkuttelee alaviistoon, mutta onneksi lemppariasento on vielä ainakin suht sivuttain, niin yleensä potkii yläviistoon.

Eilen kun olin ripsihuollossa makoilemassa tuolissa, päätti Hippu ottaa ja aloittaa kauhean zumbaamisen. Hetken aikaa potkittuaan mahaa ympäri päätti neiti alkaa potkimaan rakkoon, tietenkin juuri silloin kun et pääse siitä nousemaan vessaan :shifty:
Yleensä ollut niin ihanan rentouttava tunti, mutta nyt oli kyllä aika tuskainen olo :meh:

Muistan tokan odotuksesta, kun herra oli niin pitkä että potkiskeli kylkiluiden väliin tilanahtaudessa. Kyllä oli kyljet hellänä pitkään.

Tänään on pikku herran mielestä ollut kiva nostaa pylly pystyyn ja siinä sitten potkia ja hytkytellä :shifty::rolleyes: Tosi epämiellyttävää kun tossa okeassa kyljessä on pylly pystyssä ja jalat tukevasti työntää pyllyä ylös että tuntuu tulevan läpi nahasta. Samaan aikaan nyrkkeilee tonne vasemmalle nivusiin/lantioluuhun :confused: Esikko vielä yrittää hyppiä mun syliin ja vatsan päälle ja mä kiemurtelen kivusta ja epämukavuudesta :sad001

Mä en kyllä osaa yhtään tulkita miten päin pikkuinen mun masussa on. :grin Potkii sinne tänne ja tuonne. Viime viikolla oli ultrassa pää alaspäin ja luulin silloin, että ois just toiste päin. :joyful: Eilen tuntu pitkästä aikaa kovilta potkut. Säikähdin itsekin oikein ja mies hetken päästä samalla tavalla, kun potkaisi uudelleen kovasti! :grin Niin ja hei miltä pikkuisen hikka tuntuu?

Mä tunnen selvästi et ne on potkuja mitkä tuntuu kylkiluihin. Ei pikku kätöset tollasia iskuja sais aikaan.

Hikka. Se on sellasta säännöllistä vatsanheiluntaa.. oon ihan ihmetelly ku viel ei o pikkusella ollu sitä, ku esikoisella oli tosi usein.. en kyl muista millon alko.

Hikasta: eilen tunsin säännöllisiä pieniä liikkeitä oikealla puolella vatsaa ja tuli mieleen oisko se voinut olla pikkuisen hikka. :)

Hikka on sellasta hassua säännöllistä nykimistä, erottaa kyllä potkuista.

Meidän poika sabotoi tänään mun työntekoa!!! [emoji23] Yritin tehdä pikkutarkkaa työtä ja mun käsi oli kyljessä kiinni. Siihen alkoi tulla niiiin kauheeta monotusta, et oli pakko keskeyttää työ ja näyttää asiakkaallekin, miten tyyppi yritti kyljestä ulos!! [emoji23]

Sen huomaa kyllä kun pienelle tulee hikka :D Et voi sekoittaa sitä potkuihin, on tosi säännöllistä jumputusta ja voi kestää useita minuutteja. :) Meillä on jäbällä ollut nyt pari kertaa :hilarious:

Siis tajutonta mätkimistä vähä välii :angel13
Joskus sitä ihan säikähtää, kun monottaa kunnolla. Tuntuu et tulisi pehvan kautta ulos :grin
Mut hauskaa on katella silloin, kun neiti riehuu mahassa ja maha vaan seikkailee miten sattuu.

Ite en välttämättä ehi koko päivänä rekisteröimään liikkeitä kun on aina niin muutakin puuhaa ja illalla sitten mietin ollaanko siellä elossa. :D

Kyllä heti kun hetkeksikin istuu alas tai käy rentoutumaan sohvalle niin alkaa bailut :D
Ihanan tuntusta<3
Pääasiassa taitaa monotukset sijoittua tuonne oikealle ylös. Välillä sitten taitaa olla nyrkkelilymatsia vasemmalla alhaalla x) eilen isäntäkin tunsi ekaa kertaa kädellä potkun<3
On tää ihmeellistä<3 varsinkin näin ensikertalaisena :)

Sellaset potkut, jotka tuntuu jossain tuolla takana tai "sisällä" on kyllä niin kummallisia :confused:

Täällä mies tunsi ekaa kertaa vauvan potkut noin viikko sitten, kun oli menossa rv 22+2. Ei oo mies mitenkään tunneherkkä immeinen, ku totes vaan sen jälkeen "eipä ollu kovin erikoinen potku" :hilarious:

Mä makasin eilen illalla vatsa miestä kohti ja baby päätti alkaa pitämään jumppahetkeä, niin mies oli ihan et 'liikkuuks toi vauva nuin paljo'.. totesin vaan et koko ajan..
Alkaa jo melkein häiritsemään elämää..

Miehellä soi herätys tänään klo 5.00 ja miä yritin jatkaa unia tyytyväisenä. Olikin masukilla semmonen hikka päällänsä jonku tunnin verran ettei siinä rytkeessä kyllä nukkuis kukaan xD nousinkin sitten itsekin aamupalalle vähän klo 6jälkeen kun ei enää nukuttanutkaan x)

Takaisin