Letrozolin käyttäjiä?

Moikka, haluan valaa uskoa niihin ketkä lukee tätä ketjua ja miettii Letrozolin vastetta ja aloitusta muutenkin. Ehdottomasti tämä kortti kannattaa kokeilla: meidän ensimmäisestä kierrosta Clearblue antoi plussan perjantaina (4+2) ❤️ On onni, että lääkitys toimi noin hyvin, kun esikoista yritettiin yli vuosi. Nyt kyllä onnistui ajoitus täydellisesti, mutta silti on suuri ihme, että voidaan olla tässä tilanteessa... 🥺

Nyt toivotaan että hän pysyy kyydissä mukana.❤️

PS. Saako näitä tekstejä muokattua? Tuli ekaan viestiin kamalasti kirjoitusvirheitä ja äskeiseen vääränlainen hymiö 😅

PS. Saako näitä tekstejä muokattua? Tuli ekaan viestiin kamalasti kirjoitusvirheitä ja äskeiseen vääränlainen hymiö 😅
Joo jokaisen oman viestin perässä lukee ihan alhaalla siinä "Tee ilmoitus" vieressä että "Muokkaa"! :smiling-eyes:
Ja ihana kuulla että siellä on noin ollut noinkin hyvä vaste! :smiling face with heart-eyes: Onnea matkaan!

Vieraana kirjoitettuja viestejä ei valitettavasti voi muokata. Rekisteröityneet voivat muokata, mutta vain kirjautuneena kirjoitettuja viestejä.

Vieraana kirjoitettuja viestejä ei valitettavasti voi muokata. Rekisteröityneet voivat muokata, mutta vain kirjautuneena kirjoitettuja viestejä.
Kiitos tiedosta! Minä mietin kun miten puusilmä oikein olen, kun en löydä muokkaus nappia. Pitää yrittää kirjoittaa huolellisemmin ja tehdä rekisteröinti, en edes tajunnut että olen vielä vieras 😅🤣👌

Heippa! Miten paljon teillä kierrosta riippuen vaihtuu ovulaatio päivä? Mulla yleensä letrokierrolla on ollut kp 16-20, mutta nyt ei näy eikä kuulu..

Aloitin testaamisen kp 12 illalla ja se oli silloin tosi vahva mutta ei täysin saman värinen.. nyt alkanut mietityttään, että josko se oli jo tuossa kp 12 tienoilla

Heippa! Miten paljon teillä kierrosta riippuen vaihtuu ovulaatio päivä? Mulla yleensä letrokierrolla on ollut kp 16-20, mutta nyt ei näy eikä kuulu..

Aloitin testaamisen kp 12 illalla ja se oli silloin tosi vahva mutta ei täysin saman värinen.. nyt alkanut mietityttään, että josko se oli jo tuossa kp 12 tienoilla
Mulla edelliset kolme ovista oli 34, 27 ja 22 (tää viiimeisin eka letrokierto), mutta nyt tää kierto oli vähän erikoinen, kun toinen edellisen kierron isoista folleista jäi sinne muhimaan ja tuli random 7pv kirkas ja runsahko vuoto väliin ilman ovista. Jos lasken että se vuoto oli menkat, sitten tämä uusin ovisplussa tuli KP12. Jos se oli joku välivuoto mutta ei menkat, sitten ovisplussa tuli KP38. Mutta en tiedä olenko paras esimerkki tähän kun kierrot heittelee niin paljon ja jos se kysta sekoitti pakkaa entisestään 🤷‍♀️ Mun perusteella väittäisin että "kaikki on mahdollista" :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Mulla kokemusta vain kahdesta letrokierrosta: ekassa positiivinen ovulaatiotestin tulos tuli kp14, viimeisimmässä kierrossa kp12

Mulla kokemusta vain kahdesta letrokierrosta: ekassa positiivinen ovulaatiotestin tulos tuli kp14, viimeisimmässä kierrossa kp12
Mulla edelliset kolme ovista oli 34, 27 ja 22 (tää viiimeisin eka letrokierto), mutta nyt tää kierto oli vähän erikoinen, kun toinen edellisen kierron isoista folleista jäi sinne muhimaan ja tuli random 7pv kirkas ja runsahko vuoto väliin ilman ovista. Jos lasken että se vuoto oli menkat, sitten tämä uusin ovisplussa tuli KP12. Jos se oli joku välivuoto mutta ei menkat, sitten ovisplussa tuli KP38. Mutta en tiedä olenko paras esimerkki tähän kun kierrot heittelee niin paljon ja jos se kysta sekoitti pakkaa entisestään 🤷‍♀️ Mun perusteella väittäisin että "kaikki on mahdollista" :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Kiitos vastauksista. Meillä huomenna aika lapsettomuushoitoihin ekan kerran julkisella. Ehkä sielä selviää 😅

Muistaakseni tasaantui aika hyvin kp 14-16 ovis. Loppuajasta oli jo letrot, metforemit ja terolutit käytössä, millä sitten positiivinen testi tuli. 🙈😅

Muistaakseni tasaantui aika hyvin kp 14-16 ovis. Loppuajasta oli jo letrot, metforemit ja terolutit käytössä, millä sitten positiivinen testi tuli. 🙈😅
Okei! Mulla oli eilen siellä sitten yksi 20mm folli ja kohdunlimakalvot 14mm. Sain irrotuspiikin, jonka pistin eilen. Nyt vaan toivotaan, että tärppäisi.

Hoitosuunnitelma menee Nut niin että tämän kierron jälkeen seuraavat kaks kiertoa mennään letrot, clomit ja irrotuspiikki + luonnollinen yhdyntä. Jos siitä ei tärppää siirrytään suoraan koeputket sitten 😊

Haluaisin valaa uskoa seuraaviin letro-käyttäjiin, sain eilen elämäni ensimmäisen haamun DPO8 ja se vahvistui tänään DPO9, on toki aikaista mutta en kyllä olisi uskonut että 1v ja 4kk jälkeen viimein näen raskaustestissä viivan!

Tää oli periaatteessa toinen letrokierto, paitsi tokassa letrokierrossa kun otin minimiannoksen kesäsulun takia ja menin sitten KP17 toiselle yksityiselle ultraan kun oli outoja kipuja, siellä ultrassa ei näkynyt follia kummallakaan puolella, ainoastaan pieni 3cm kysta joka oli ilmeisesti ekasta letrokierrosta jäänyt follikkeli.

Jatkoin tikutusta, kunnes KP26 alkoi yhtäkkiä viikon kestävä runsas tyhjennysvuoto ilman että vieläkään tuli ovista. En ole varma että lasketaanko se menkoiksi.

No, vuodon jälkeen aloitin taas tikuttamisen, ja KP10 alkoi tulla limoja, ja KP12 (tai KP38 jos ne eivät olleet menkat) pärähti ovisplussa testiin! Kävin gynellä DPO5 kun kesäsulku päättyi ja kysta oli kadonnut ja oikealla näkyi keltarauhanen. Ja tosiaan DPO8 ihmeen kaupalla tuli eka haalea posi!

Vaikka tämä nyt menisi kesken (toivon mukaan ei kun viimein pääsi plussan näkymään), on niin toiveikas olo. Ihan huikeaa että tällaisten käänteiden jälkeen voi tulla plussa testiin! Jos tätä tulee lukemaan joku joka sai letroista kystan tai eka letro-kierto ei vielä toiminut tai toka letro-kierto ei näytä lupaavalta, pidä kiinni toivosta, voi vielä tärpätä! 🤞

Edit 8.9. Edelleen on matkassa pikkuinen, viime viikolla näkyi varhaisultrassa syke! :smiling face with heart-eyes: Ihmeiden aika ei ole ohi!

Muokattu viimeksi:
Heippa! Otin tosiaan irrotuspiikin letrojen lisäksi ensimmäistä kertaa 5.8. Oon seurannut (tiedän ei pitäis) raskaustestien haalistumista ihan mielenkiinnosta tällä viikkoa. Alkuun se haalenikin nätisti, mutta tänään oli selkeästi tummempi kuin eilen. Onko jollain kokemusta?

Liitteet

• IMG_6527.jpeg
    IMG_6527.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 83
Heippa! Otin tosiaan irrotuspiikin letrojen lisäksi ensimmäistä kertaa 5.8. Oon seurannut (tiedän ei pitäis) raskaustestien haalistumista ihan mielenkiinnosta tällä viikkoa. Alkuun se haalenikin nätisti, mutta tänään oli selkeästi tummempi kuin eilen. Onko jollain kokemusta?
Mulla oli kanssa irrotuspiikki, ja tuo vahvistuminen meinasi raskautta. Onko sulla nyt mikä dpo? Varmaksihan ei vielä voi sanoa, mutta jos esim huomenna on taas tummempi niin voisin jo varovaisesti onnitella 😊

Mulla Nyt varmaankin dpo8 tai 9
Okei! Seuraava testi varmasti antaa jo oikeaa suuntaa, jos vielä vahvistuu niin sitten on aika selkeää :) itse testasin dpo 10 jo niin selkeän viivan irrotuspiikkikierron jälkeen että ei ollut epäilystä oliko piikistä vai raskaus.

Okei! Seuraava testi varmasti antaa jo oikeaa suuntaa, jos vielä vahvistuu niin sitten on aika selkeää :) itse testasin dpo 10 jo niin selkeän viivan irrotuspiikkikierron jälkeen että ei ollut epäilystä oliko piikistä vai raskaus.
Tein vielä illalla ja tässä alempi 2h pidätyksellä

Liitteet

• IMG_6531.jpeg
    IMG_6531.jpeg
    1.8 MB · Katsottu: 71
Takaisin