Heips,
Voisin liittyä seuraan! Sain vihdoin koko ketjun luettua, oon jännäillyt teidän vaiheita ja ihan vedet silmissä luin pitkään yrittäneiden onnistumisista, ihanaa

! Paljon tsemppejä lopuille jotka vielä omaa vuoroaan odottavat!
Me jätettiin ehkäisy tasan vuosi sitten, ollaan 28/32 v pari ja mun kierto vaihtelee 26-39, pahimmillaan viikkoa ennen menkkoja alkaa tiputteluvuoto, joka kierrossa. Ovista oon tikutellut vasta pari kiertoa, joten ei hajua milloin on tänä aikana tapahtunut vai onko.. Toissa kierrossa sain LH+ kiinni kp 17, tiputtelu pysyi tällöin poissa ja dpo 17 r-testasin haamujen haamun, en tiedä oliko oikeasti jotain vai ei. Menkat alkoi seuraavana päivänä..
Kävin yksityisellä gynellä kesäkuussa valittamassa tiputtelusta ja tällöin vasemmasta munasarjasta löytyi 2cm kysta tai endometriooma

. Otettiin kilppari- ja prolaktiinilabrat, jotka oli viitearvoissa. Sain terolut-reseptin ja käytin niitä seuraavan kierron 1 aamuin illoin, 12 pv ajan. Ohje oli aloittaa 2 päivää LH+ jälkeen, mutta enpä saanut sitä kiinni, joten päädyin aloittamaan kp 17. Kp 24 alkoi tuttu tiputtelu teroista huolimatta. Menkat alkoi kolme päivää vikasta tabusta.
Tähän kiertoon sain aloittaa letrot, 2,5 mg kp 3-7 ja tänään kp 9 kävin ultrassa. Yllätys oli melkoinen, kun oikeelta löytyi yksi 22 mm folli ja limakalvo oli 10 mm.

Gyne oli sitä mieltä että LH+ täytyy olla tänään. Järkytyksekseni kirjoitti myös Ovitrellen irroituspiikiksi ja tukemaan kiinnittymistä ja sain ohjeen pistää sen jo tänään, joka tapauksessa! En osannut yhtään odottaa irrotuspiikkiä!

Tein vielä ennen piikitystä o-testin, joka oli säälittävä haamulainen. Tsemppasin itseäni puoli tuntia piikki kourassa, ennenkuin sain pistettyä. Mutta se onnistui hyvin, eikä ollut yhtään niin kauheaa kun pelkäsin! Hitto olin ylpeä, minä piikkikammoinen, uskalsin itse!
Gyne soitti myös mun käynnillä spermalabrasta miehen näytteen tulokset (joita ei oltu siis vielä saatu, kun 4 päivää sitten mies kävi antamassa näytteen) ja hyvältä kuulemma näytti, eli vika on siis varmaankin minussa..
Nyt siis alkaa jännät ajat, vähän pelottaa kun odotukset on paljon edellisiä kiertoja korkeemmalla
Plussatuulia kaikille