Letrozolin käyttäjiä?

Hmmm kp11, melko tummaa viivaa muttei plussaa vielä... En muistanutkaan että tää ovistestien teko on näin jännää puuhaa :hilarious: taidan alkaa nyt tekeen aamua iltaa ettei mee ohitte :bored:

IMG_20200522_225829.jpg

Ääh, taas testattu nega dpo 10, nyt ei oo enempää edes testejä ja jotenki tuntuu niin vastenmieliselle ostaa uusia :( Ens perjantaina sit varmaan taas uusi kierto alkaa :(

Tässä mun yks koe niillä naksuilla :hilarious: dpo11 oli naksusta lähes 2vrk, sit dpo12 testasin mikä oli edellistä haaleampi ja testin jälkeen laitoin vasta naksun ja sit dpo13 viiva oli selkeesti edellistä vahvempi. Tästä päättelin et mulla ainakin tolla testillä (apteekin ultra) naksut näkyy. Toki valotus on nois kuvissa vähän eri mutta muistan itsekin kyllä et näin selvät erot noiden päivien välillä.
Oho, näkyy kyllä selvästi noi 11 ja 12 :eek: taitaa olla tosi herkkä toi ultra? Ite testasin rfsu liuskalla jonka aiemmin todennut itse herkäksi, kun vertasi verikoe tulokseen. Varmaan yksilöllistä tämä miten kauan näkyy testissä.

Steffi Dpo10 harvoin varmaan mitään vielä näkyykään, mutta tsemppiä. Jospa se vielä muuttuisi. :Heartred

Millos Inanna aikoo testata? :)

Sen onpas erikoinen tilanne, miltäs nyt on näyttänyt? Varmaan tuo eka oli vain yritys sitten. :bored: ite olisin varmaan lopettanut testailun tohon ekaan vahvaan. Raskauskaan ei kyllä ihan vielä pitäisi aiheuttaa ovistesti tummumista.

Dpo9 ja ei oireita, tais mennä tämäkin kierto mönkään. Odotan aina että tulis samoja merkkejä kun esikoisesta. En varmaan ikinä näe mitään raskausunia, mut viime yönä näin että tuli jotain kiinnittymisvuotoa ja unessa olin ihan fiiliksissä et oisko nyt se The kierto. Piti tsekkaa heti aamulla näkyykö joitain pöksyissä mut nou. :hilarious: en tiedä tuleeko seuraavasta kierrosta tauko, vai ehtiikö sen uuden suunnitelman tehdä heti. Tekis mieli jo varuiksi varata se suunnitteluaika..

Ei pitäisi niin. Ehkä eka oli sit muuten vaan piikki. Tänään on siis kp15. Tossa on kaikki kierron tikut. Alin näyttää jotenkin haalealta, mut yhtä tummat ne on luonnossa. Katotaan miltä huomenna näyttää.

Miltä testi näytti eilen?

Täällä dpo5 ja eipä mitään raportoitavaa :hilarious: finnejä vähän pukkaa mutta voi johtua vaikka auringosta

Oho, näkyy kyllä selvästi noi 11 ja 12 :eek: taitaa olla tosi herkkä toi ultra? Ite testasin rfsu liuskalla jonka aiemmin todennut itse herkäksi, kun vertasi verikoe tulokseen. Varmaan yksilöllistä tämä miten kauan näkyy testissä.

Steffi Dpo10 harvoin varmaan mitään vielä näkyykään, mutta tsemppiä. Jospa se vielä muuttuisi. :Heartred

Millos Inanna aikoo testata? :)

Sen onpas erikoinen tilanne, miltäs nyt on näyttänyt? Varmaan tuo eka oli vain yritys sitten. :bored: ite olisin varmaan lopettanut testailun tohon ekaan vahvaan. Raskauskaan ei kyllä ihan vielä pitäisi aiheuttaa ovistesti tummumista.

Dpo9 ja ei oireita, tais mennä tämäkin kierto mönkään. Odotan aina että tulis samoja merkkejä kun esikoisesta. En varmaan ikinä näe mitään raskausunia, mut viime yönä näin että tuli jotain kiinnittymisvuotoa ja unessa olin ihan fiiliksissä et oisko nyt se The kierto. Piti tsekkaa heti aamulla näkyykö joitain pöksyissä mut nou. :hilarious: en tiedä tuleeko seuraavasta kierrosta tauko, vai ehtiikö sen uuden suunnitelman tehdä heti. Tekis mieli jo varuiksi varata se suunnitteluaika..

Toi ultra on 10mlu ja ei muutenkaan täysin luotettava testi sillä oon viivanpaikkaa saanu sillä myös aina. Toki varmasti toimii jos on oikeasti raskaana ja viivat alkaa ajan myötä tummumaan. Testasitko sä 10 vai 25 rfsulla?

Plääh, dpo11 ja pc:n testi ihan nega, eipä tuo taida enää muuttua.. Oon miettiny pitäiskö kokeilla ketogeenistä ruokavaliota, jos siitä ois apua, kun on nämä monirakkulaiset munasarjat.. Menisköhän kroppa ihan sekaisin, ootteko muut kokeillu koskaan? Tuntuu, että kroppa kerää hirveän herkästi nestettä nykyisin ja olo on turvonnut. Ehkä nuo letrotkin vaikuttaa.. Ehkä se ketoilu ois mun ens kierron uus konsti :D

Hei kattokaas instatili balancecoaching_ siellä varsinkin pcos sairastaville vinkkejä, toki muutenkin. Itse napannut parit vitamiinivinkit sieltä, ruokavaliota en osaa muuttaa :bag:

Hei kattokaas instatili balancecoaching_ siellä varsinkin pcos sairastaville vinkkejä, toki muutenkin. Itse napannut parit vitamiinivinkit sieltä, ruokavaliota en osaa muuttaa :bag:

Itse aloitan juuri tuossa ryhmävalmennuksessa, josta tilillä puhutaan! Jos saisi jotenkin itse vielä ruokavaliota, liikuntaa ja stressinhallintaa parannettua että sitten voi sanoa, että kaikkeni olen yrittänyt. Hyviä tuloksia kuullut monilta ketkä olleet noissa valmennuksissa ja yhdeltä naiselta kun kyselin kokemuksia niin olikin yksilövalmennuksen päätteeksi luomusti tullut raskaaksi vuosien yrittämisen jälkeen. :Heartred Uskon että ruokavaliolla ja muilla elintavoilla voi vaikuttaa pcos-oireiluun. Onhan tuon valmentajan omakin tarina huikea!

Huomenna aukiolotutkimus, pelottaa mikä on tulos! Samalla kiva saada tietää follitilanne, huomenna kp11 ja etenkin vasen puoli alavatsasta kipuillut, välillä myös oikea puoli. Digiovis vilkuttanut kahtena aamuna jo kohonnutta hedelmällisyyttä, jospa lähipäivänä ovisplussa sitten :)

Kiitti vinkistä, kävinkin jo tsekkaamassa tota sivua.. Näky ihan lähipäivinä alkavan joku verkkovalmennus, mikä makso 399e :eek:

Päädyin tilaamaan Wild Nutrition Food-Grown fertility vitamiinia ja miehelle miesten version, heheh, näihin vitamiineihinkin tuntuu nykyisin uppoavan omaisuus, mutta oli kyllä loppu tuollainen monivitamiini.. Sit syön vielä d-vitamiinia, ubikinonia ja magnesiumia :)

Lipsu hienoa, kerrohan meillekin kokemuksia valmennuksesta :)

Täytyy nyt itselläkin skarpata, viikot menee ihan hyvin, mut vkl tulee syötyä kyllä kaikkea mahdollista höttö hiilaria :grin

Itse aloitan juuri tuossa ryhmävalmennuksessa, josta tilillä puhutaan! Jos saisi jotenkin itse vielä ruokavaliota, liikuntaa ja stressinhallintaa parannettua että sitten voi sanoa, että kaikkeni olen yrittänyt. Hyviä tuloksia kuullut monilta ketkä olleet noissa valmennuksissa ja yhdeltä naiselta kun kyselin kokemuksia niin olikin yksilövalmennuksen päätteeksi luomusti tullut raskaaksi vuosien yrittämisen jälkeen. :Heartred Uskon että ruokavaliolla ja muilla elintavoilla voi vaikuttaa pcos-oireiluun. Onhan tuon valmentajan omakin tarina huikea!

Huomenna aukiolotutkimus, pelottaa mikä on tulos! Samalla kiva saada tietää follitilanne, huomenna kp11 ja etenkin vasen puoli alavatsasta kipuillut, välillä myös oikea puoli. Digiovis vilkuttanut kahtena aamuna jo kohonnutta hedelmällisyyttä, jospa lähipäivänä ovisplussa sitten :)

Oi kerro sitten tulos! Kysy myös limakalvon paksuus :grin

Mä pääsen tässä kierrossa varmaan ensikäynnillä ultraan, silloin on tosin jo dpo14, mutta jännä kerrankin nähdä tilanne ovulaation jälkeen. Toki toivon että olisinkin raskaana ja vois perua koko käynnin :angelic: nyt siis dpo5, oon tosi ärsyyntynyt ja valkovuotoa tulee suht paljon, mutta kyllä muutoinkin tulee.. kunhan se nyt vaan jatkuisi tai lisääntyisi vielä :p

Lipsu hienoa, kerrohan meillekin kokemuksia valmennuksesta :)

Täytyy nyt itselläkin skarpata, viikot menee ihan hyvin, mut vkl tulee syötyä kyllä kaikkea mahdollista höttö hiilaria :grin

Muaki ärsytti kun mies tilas meille pizzat :mad::hilarious: ja tuli eilen juotua ja poltettua :sorry:

Letrot hotkaistu ja kierto korkattu. Tänään on ollut nyt illasta kauhee letrohedari. On ollut tässä kierrossa kauhea apina niskassa. Onneksi saatiin miehen kanssa taas vähän puhuttua ja olo hieman helpommaksi.

Huomenna pitää ryhdistäytyä ja käydä ostamassa ovistestejä. Perjantaina kp12 ultra ja sit jännätään osuuko ovis viikonlopulle vai päästäänkö kesäkuun alkuun ja inssiin. Nyt pitää korjata sitä pidättäytymisaikaa pidemmäksi, kun viimekertainen näyte oli vähän surkea ja vajaa päivän pidätyksellä.

Eipä muuta kuin Tsemppiä omiin tilanteisiin, plussia kehiin:Heartred

Toi ultra on 10mlu ja ei muutenkaan täysin luotettava testi sillä oon viivanpaikkaa saanu sillä myös aina. Toki varmasti toimii jos on oikeasti raskaana ja viivat alkaa ajan myötä tummumaan. Testasitko sä 10 vai 25 rfsulla?

Piti ihan tarkistaa, toi rfsu on 25 jolla testaan. Noita liuskatestejä 8kpl bulkkipaketeissa. :hilarious:
Dpo10 ja Ooh aamulla oli joku hailakka haalea haamulainen. o_O aloin kyllä miettimään, että pistin sen ovitrelle tukinaksun eilen illalla vasta, eli vähemmän aikaa välissä testiin kun toi mun dpo7 kokeilu. Eli jos se nyt näkyisi kuitenkin vielä. Jännittää miltä huomenna näyttää. :nailbiting:

Heips!

Muakin kiinnostaa kokemukset sitten tosta valmennuksesta, itekin ig oon seuraillu tuota :)ketogeenistä oon itekin pohtinu, mut jotenkin oon tosi huono noiden ruokavalioiden suhteen. Ja muutenkin välillä iskee huono omatunto siitä,että pystyisin tekee tämän pcos eteen paljon enemmänkin, mut ei vaan yksinkertasesti ole motivaatiota. Paino nyt on luojan kiitos pysyny suht samoissa lukemissa.

Onko täällä muuten kellään kokemusta sylkiovistestistä? Mies bongas sen netistä ja sano että tilaa sen mulle, jos nyt ei tärppiä tuu :grin Ku mulla kun ei noi testit toimi, nii mietin toimisko se, vai onko ihan huuhaata.. Ja muutenkin ollaan tosi paljon puhuttu nyt tästä lapsettomuudesta. Ehkäisyn lopettamisesta on nyt 1,5v ja yrityskiertoja taitaa olla 13. 2 inssiähän meille on tehty, ja päätettiin ettei nyt kesällä lähdetä niihin. Jotenkin tuntuu, että ei ne meidän tilanteessa auta ja aiheuttaa vaan lisästressiä. Et koitetaan ottaa kesä nyt rennosti ja jatkaa hoitoja sit kesän jälkeen, jos ja kun on tarve. :rolleyes: Aukkari on ainoo mitä haluaisin, sitä kun ei oo vielä tehty. Täytyy ehkä polille soittaa, jos suostusivat tekee.

Tsemppiä kaikille :Heartred mulla on tänään kp 27, menkat pitäs muutaman päivän sisällä tulla.

Heips!

Muakin kiinnostaa kokemukset sitten tosta valmennuksesta, itekin ig oon seuraillu tuota :)ketogeenistä oon itekin pohtinu, mut jotenkin oon tosi huono noiden ruokavalioiden suhteen. Ja muutenkin välillä iskee huono omatunto siitä,että pystyisin tekee tämän pcos eteen paljon enemmänkin, mut ei vaan yksinkertasesti ole motivaatiota. Paino nyt on luojan kiitos pysyny suht samoissa lukemissa.

Onko täällä muuten kellään kokemusta sylkiovistestistä? Mies bongas sen netistä ja sano että tilaa sen mulle, jos nyt ei tärppiä tuu :grin Ku mulla kun ei noi testit toimi, nii mietin toimisko se, vai onko ihan huuhaata.. Ja muutenkin ollaan tosi paljon puhuttu nyt tästä lapsettomuudesta. Ehkäisyn lopettamisesta on nyt 1,5v ja yrityskiertoja taitaa olla 13. 2 inssiähän meille on tehty, ja päätettiin ettei nyt kesällä lähdetä niihin. Jotenkin tuntuu, että ei ne meidän tilanteessa auta ja aiheuttaa vaan lisästressiä. Et koitetaan ottaa kesä nyt rennosti ja jatkaa hoitoja sit kesän jälkeen, jos ja kun on tarve. :rolleyes: Aukkari on ainoo mitä haluaisin, sitä kun ei oo vielä tehty. Täytyy ehkä polille soittaa, jos suostusivat tekee.

Tsemppiä kaikille :Heartred mulla on tänään kp 27, menkat pitäs muutaman päivän sisällä tulla.

Mulla on toi sylkiovistesti mutta en niin koe hyväksi, ainakaan varmaksi. Vähän tulkinnanvaraista saniaisten määrä milloinkin..ja täytyy saada tietynlainen sylkinäyte. Hauska se on mutta en pidä yhtä hyvänä kuin ovistestit.
Tsemppiä:Heartred

Mulla varmaan meni tämä kierto ihan plörinäksi kp14 nyt mut eilen sain semmosen migreenikohtauksen että piti kokeilla kolmet eri lääkkeet eikä mitään tehoa mistään. Oksensin ja vei jalat alta ja pääkipu oli sellanen että olin varma että nyt lähti henki.... Ovulaatio testi näytti tosi vahvaa viivaa kp11 mutta nuita lääkkeitä mitä eilen käytin niin sekotti varmasti koko homman...:banghead:

Kertoilen kokemuksia valmennuksesta kun pääsee alkuun! 10 viikon valmennus, toivon että jotain vinkkejä saan ruokavalioon kun olen normaalipainoinen mutta verikokeissa kolesterolit ja triglyt koholla ja testotasot karvoista ja aknesta päätellen myöskin. Lääkäri tänään ei meinannut uskoa että kyseessä minun tulokset, sanoi että yleensä hoikilla ei näin korkeita arvoja näe. Motivaatiota siis löytyy koska en halua saada mitään aivohalvausta kolmekymppisenä..

Aukkari tehty ja oli onneksi putket auki! Molemmille puolille folli kehittymässä, tänään siis kp11, vasemmalla johtofollikkeli 13mm mutta limakalvo oli aivan surkea! Jotain 3-4mm vain. Viimeksi letrokierrossa oli kp8 limis jo 6mm ja folli 14mm että jotenkin letrot ei nyt vaan ole toimineet niin hyvin. Jälleen kerran miehen näytettä kehuttiin ja paljon annettiin toivoa että kun vain lääkitys saadaan kuntoon niin raskaus kyllä alkaa. Vaatii vain kärsivällisyyttä, koska lääkäri pyöritteli päätään kun katsoi munasarjojani. Ovat niin täynnä munarakkuloita että sen vuoksi lääkityksen hakeminen sopivaksi tulee ilmeisesti olemaan haasteellista. Jos raskaus ei tästä kierrosta ala, seuraavaan kiertoon aloitetaan letrot 7,5mg päivässä kp3-7. Jos ei silläkään tule hyvää vastetta niin sitten alkaa pistoshoidot.

Nyt on niin järkyttävä hartiapistos tutkimuksen jäljiltä, että en tiedä miten selviän loppupäivän.

Sylkiovistestistä ei ole kokemuksia, luulen että pysyn näissä digitesteissä kun oviksen bongailu niin pirun haastavaa muutenkin ja nämä kaksoishormonitestit ainoat, joilla saanut plussan kiinni!

Takaisin