Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oho, näkyy kyllä selvästi noi 11 ja 12Tässä mun yks koe niillä naksuilladpo11 oli naksusta lähes 2vrk, sit dpo12 testasin mikä oli edellistä haaleampi ja testin jälkeen laitoin vasta naksun ja sit dpo13 viiva oli selkeesti edellistä vahvempi. Tästä päättelin et mulla ainakin tolla testillä (apteekin ultra) naksut näkyy. Toki valotus on nois kuvissa vähän eri mutta muistan itsekin kyllä et näin selvät erot noiden päivien välillä.
![]()

ite olisin varmaan lopettanut testailun tohon ekaan vahvaan. Raskauskaan ei kyllä ihan vielä pitäisi aiheuttaa ovistesti tummumista.
en tiedä tuleeko seuraavasta kierrosta tauko, vai ehtiikö sen uuden suunnitelman tehdä heti. Tekis mieli jo varuiksi varata se suunnitteluaika..Ei pitäisi niin. Ehkä eka oli sit muuten vaan piikki. Tänään on siis kp15. Tossa on kaikki kierron tikut. Alin näyttää jotenkin haalealta, mut yhtä tummat ne on luonnossa. Katotaan miltä huomenna näyttää.
Miltä testi näytti eilen?

Oho, näkyy kyllä selvästi noi 11 ja 12taitaa olla tosi herkkä toi ultra? Ite testasin rfsu liuskalla jonka aiemmin todennut itse herkäksi, kun vertasi verikoe tulokseen. Varmaan yksilöllistä tämä miten kauan näkyy testissä.
Steffi Dpo10 harvoin varmaan mitään vielä näkyykään, mutta tsemppiä. Jospa se vielä muuttuisi.
Millos Inanna aikoo testata? :)
Sen onpas erikoinen tilanne, miltäs nyt on näyttänyt? Varmaan tuo eka oli vain yritys sitten.ite olisin varmaan lopettanut testailun tohon ekaan vahvaan. Raskauskaan ei kyllä ihan vielä pitäisi aiheuttaa ovistesti tummumista.
Dpo9 ja ei oireita, tais mennä tämäkin kierto mönkään. Odotan aina että tulis samoja merkkejä kun esikoisesta. En varmaan ikinä näe mitään raskausunia, mut viime yönä näin että tuli jotain kiinnittymisvuotoa ja unessa olin ihan fiiliksissä et oisko nyt se The kierto. Piti tsekkaa heti aamulla näkyykö joitain pöksyissä mut nou.en tiedä tuleeko seuraavasta kierrosta tauko, vai ehtiikö sen uuden suunnitelman tehdä heti. Tekis mieli jo varuiksi varata se suunnitteluaika..
Hei kattokaas instatili balancecoaching_ siellä varsinkin pcos sairastaville vinkkejä, toki muutenkin. Itse napannut parit vitamiinivinkit sieltä, ruokavaliota en osaa muuttaa :bag:
Uskon että ruokavaliolla ja muilla elintavoilla voi vaikuttaa pcos-oireiluun. Onhan tuon valmentajan omakin tarina huikea! Itse aloitan juuri tuossa ryhmävalmennuksessa, josta tilillä puhutaan! Jos saisi jotenkin itse vielä ruokavaliota, liikuntaa ja stressinhallintaa parannettua että sitten voi sanoa, että kaikkeni olen yrittänyt. Hyviä tuloksia kuullut monilta ketkä olleet noissa valmennuksissa ja yhdeltä naiselta kun kyselin kokemuksia niin olikin yksilövalmennuksen päätteeksi luomusti tullut raskaaksi vuosien yrittämisen jälkeen.Uskon että ruokavaliolla ja muilla elintavoilla voi vaikuttaa pcos-oireiluun. Onhan tuon valmentajan omakin tarina huikea!
Huomenna aukiolotutkimus, pelottaa mikä on tulos! Samalla kiva saada tietää follitilanne, huomenna kp11 ja etenkin vasen puoli alavatsasta kipuillut, välillä myös oikea puoli. Digiovis vilkuttanut kahtena aamuna jo kohonnutta hedelmällisyyttä, jospa lähipäivänä ovisplussa sitten :)
Lipsu hienoa, kerrohan meillekin kokemuksia valmennuksesta :)
Täytyy nyt itselläkin skarpata, viikot menee ihan hyvin, mut vkl tulee syötyä kyllä kaikkea mahdollista höttö hiilaria![]()
ja tuli eilen juotua ja poltettua 

Toi ultra on 10mlu ja ei muutenkaan täysin luotettava testi sillä oon viivanpaikkaa saanu sillä myös aina. Toki varmasti toimii jos on oikeasti raskaana ja viivat alkaa ajan myötä tummumaan. Testasitko sä 10 vai 25 rfsulla?

mulla on tänään kp 27, menkat pitäs muutaman päivän sisällä tulla.Heips!
Muakin kiinnostaa kokemukset sitten tosta valmennuksesta, itekin ig oon seuraillu tuota :)ketogeenistä oon itekin pohtinu, mut jotenkin oon tosi huono noiden ruokavalioiden suhteen. Ja muutenkin välillä iskee huono omatunto siitä,että pystyisin tekee tämän pcos eteen paljon enemmänkin, mut ei vaan yksinkertasesti ole motivaatiota. Paino nyt on luojan kiitos pysyny suht samoissa lukemissa.
Onko täällä muuten kellään kokemusta sylkiovistestistä? Mies bongas sen netistä ja sano että tilaa sen mulle, jos nyt ei tärppiä tuuKu mulla kun ei noi testit toimi, nii mietin toimisko se, vai onko ihan huuhaata.. Ja muutenkin ollaan tosi paljon puhuttu nyt tästä lapsettomuudesta. Ehkäisyn lopettamisesta on nyt 1,5v ja yrityskiertoja taitaa olla 13. 2 inssiähän meille on tehty, ja päätettiin ettei nyt kesällä lähdetä niihin. Jotenkin tuntuu, että ei ne meidän tilanteessa auta ja aiheuttaa vaan lisästressiä. Et koitetaan ottaa kesä nyt rennosti ja jatkaa hoitoja sit kesän jälkeen, jos ja kun on tarve.
Aukkari on ainoo mitä haluaisin, sitä kun ei oo vielä tehty. Täytyy ehkä polille soittaa, jos suostusivat tekee.
Tsemppiä kaikillemulla on tänään kp 27, menkat pitäs muutaman päivän sisällä tulla.