Letrozolin käyttäjiä?

Kp12 ja ekaa kertaa ikinä nyt jo ovulaatioplus:wideyed: jännä ku viime kierros kp25 plus, normaalisti n. Kp16:hilarious: piinailu alkoikin yllättäen
 

Liitteet

  • 20200518_183434.jpg
    20200518_183434.jpg
    19.4 KB · Katsottu: 142
Mulla oli ennen Letroja kp12 4.2mm. Olisi kyllä kiva tietää nyt Letrojen jälkeen tilanne.
 
Paristi on ultrattu myös ovulaation jälkeen. Ei letrokierros, limakalvo oli dpo3 ~11mm ja hajosi (mulla on siis diagnosoituna kiertohäiriöitä) ja letrokierroissa ultrattuna dpo5 oli 9,4mm ja tiivis. Mutta siis 0 alkanutta raskautta näinä aikoina, että tuskinpa se näistä limakalvosta yksin on kiinni, että sen puolesta voi varmaan hengähtää. On niitä kiinnittymistä tapahtunut ohuisiin ja paksuihin kalvoihin, kun kuun ja tähtien asento on vaan oikea:Heartred
 
Kiitos teille nopeista vastauksista! Joo, sepä tässä touhussa onkin, kun mitään ei voi varmaksi sanoa mihinkään suuntaan. Yhtä arpapeliä ku tiputtaisi neulan monen sadan metrin korkeudesta ja osuisi just tiettyyn kohtaan maanpinnalla. :bag: Ei auta kuin jatkaa jännittämistä. :nailbiting:
 
Kp12 ja ekaa kertaa ikinä nyt jo ovulaatioplus:wideyed: jännä ku viime kierros kp25 plus, normaalisti n. Kp16:hilarious: piinailu alkoikin yllättäen
Hauska sattuma, mullakin siis ekaa kertaa ikinä ovulaatio oli näin aikaisin (kp 12/13) :joyful: Yleensä aina joskus kp 15-16 tienoilla.
 
Hauska sattuma, mullakin siis ekaa kertaa ikinä ovulaatio oli näin aikaisin (kp 12/13) :joyful: Yleensä aina joskus kp 15-16 tienoilla.

Oliko sun eka letrokierto? Päästään jännäämään :grin mulla eka letrokierto sitten syksyn. Joo niinhän se kp13 on huomenna mulla virallisesti ovulaatio
 
Oliko sun eka letrokierto? Päästään jännäämään :grin mulla eka letrokierto sitten syksyn. Joo niinhän se kp13 on huomenna mulla virallisesti ovulaatio
Tää oli toka letrokierto muutaman kuukauden tauon jälkeen :happy: Viime kierrossa ovis oli muistaakseni kp 15 tienoilla. Viime vuoden lopulla söin kai 3-4 kiertoa letroja.
 
Jes jes jes huippua että ootte saanu oviksia kiinni! Nyt vain piinailemaan ja plussa aalto kehiin :angelic:

Mulla kp8 hieman aamulla tummu ovistestit mutta vielä ootellaan mutta talletellaan ihan vaan varmuuden vuoksi :happy:
 
Mulla kp 20/26-32, naamassa huomattavasti aiempia kiertoja enemmän isoja ja tosi kipeitä finnejä. Myös ihan uusia vatsatuntemuksia on ollut muutamana viime päivän. Toisaalta herää toivo että voisko olla tärpännyt ekasta inssistä. Toisaalta oon kuitenkin ihan varma että nämä oireet on Lugesteronin tekosia. :shifty: Vielä ensi viikkoon pitäisi malttaa piinailla.
 
Mulla kp 20/26-32, naamassa huomattavasti aiempia kiertoja enemmän isoja ja tosi kipeitä finnejä. Myös ihan uusia vatsatuntemuksia on ollut muutamana viime päivän. Toisaalta herää toivo että voisko olla tärpännyt ekasta inssistä. Toisaalta oon kuitenkin ihan varma että nämä oireet on Lugesteronin tekosia. :shifty: Vielä ensi viikkoon pitäisi malttaa piinailla.

Lugeista tulee kyllä sivuoireita, mutta tietenkin toivotaan että sulla se on ihan sitä itseään:Heartred koskaa testaat?
 
Lugeista tulee kyllä sivuoireita, mutta tietenkin toivotaan että sulla se on ihan sitä itseään:Heartred koskaa testaat?
Aikaisintaan sunnuntaina ajattelin testata, koska Pregnyl saattaa vaikuttaa testitulokseen vielä muutaman päivän ajan. Ei tulisi sitten liian isoa pettymystä, jos sen takia näyttäisi plussaa turhaan. :rolleyes:
 
Mahtavaa että monella ovisplussia tullut, tsemppiä talletteluihin ja piinailuun!

Täällä kp5, kolmas letropäivä. Menkat loppui ja letropäänsärky sekä kuivuus on taas täällä. Vasemmalla alavatsassa nipistelee, josko siltä puolen folli olis lähtenyt kasvuun! :angelic:
Ja onneksi selvisi, että en ole koronalle altistunut, niin ensiviikon käyntikään ei peruunnu, huh!

Onko monella teistä ollut aukiolotutkimus letrokierron aikana? Mulla se sattuu kiertopäivälle 11 ja toivon että ei ovistestit vielä plussaa näytä kp10-11 kun muuten ei voisi aukkaria tehdä. Pelottaa ihan kauheasti jos munanjohtimissa todettais häikkää. Toivon vaan, että kävis niinkuin monilla, että tutkimuksen myötä raskaus alkaisikin helpommin kun on putkia vähän huuhdeltu :grinHarmittaa kun ei puoliso voi tulla mukaan koronatilanteen vuoksi, jos sitten tuliskin huonoja uutisia.

Tsemppiä kaikille, saataisiinpa tähän ketjuunkin kunnon plussa-aalto :Heartred
 
Mahtavaa että monella ovisplussia tullut, tsemppiä talletteluihin ja piinailuun!

Täällä kp5, kolmas letropäivä. Menkat loppui ja letropäänsärky sekä kuivuus on taas täällä. Vasemmalla alavatsassa nipistelee, josko siltä puolen folli olis lähtenyt kasvuun! :angelic:
Ja onneksi selvisi, että en ole koronalle altistunut, niin ensiviikon käyntikään ei peruunnu, huh!

Onko monella teistä ollut aukiolotutkimus letrokierron aikana? Mulla se sattuu kiertopäivälle 11 ja toivon että ei ovistestit vielä plussaa näytä kp10-11 kun muuten ei voisi aukkaria tehdä. Pelottaa ihan kauheasti jos munanjohtimissa todettais häikkää. Toivon vaan, että kävis niinkuin monilla, että tutkimuksen myötä raskaus alkaisikin helpommin kun on putkia vähän huuhdeltu :grinHarmittaa kun ei puoliso voi tulla mukaan koronatilanteen vuoksi, jos sitten tuliskin huonoja uutisia.

Tsemppiä kaikille, saataisiinpa tähän ketjuunkin kunnon plussa-aalto :Heartred

Ei oo ollut letrokierron aikana, mutta heti aukiolotutkimuskierron jälkeen aloitin. Mulla se oli muistaakseni kp8 silloin. Eikä ollut yhtään kivuliasta tai mitään, mutta siihen varmaan vaikuttaa se, jos putkissa sattuu olemaan jotain estettä. Toivottavasti sulla käy niin hyvä tuuri, että pieni huutelu toisi plussan tullessaan:Heartred
 
Naffa, sanoiko lääkäri, et bakteerivaginoosia vois olla, vaikka ei olisi oireita siitä? Tää nyt kattelee jotain maitohappobakteereita sisältäviä alakerran tuotteita, kokeilen näköjään kaikkea epätoivoisena :)
No mulla ei mitään oireita ollut kun toi papa otettiin, yllätyin sillon vähän. Eli mahdollista on. Sain Ab kuurin ja piti emätinkapseleita käyttää. Seuraavassa (?) kierrossa olikin sit jotain oireita. Pitää tasaisesti nyt noita maitohappobakteereja laittaa. :wtf:

Jossakin viestissä oli puhetta mitä kaikkea poppaskonstia tullut kokeiltua. Esikoisen yrityksessä oli käytössä kaikkea greippimehua, E-vitamiini, maca jauhe (tästä kierrosta tais muuten tais tärpätä!), terolutit oli sillon jo tukena. Nyt toista yrittäessä ennen hoitoihin siirtymistä taisin pari kiertoa greippimehua juoda ja jonku kierron macaa. Miehenkin läskin syömään macaa ja sai muuten sellaset vatsaoireet että se loppu siihen. :stop:

Dpo7 nyt, ei mitään oireita. Oviksen aikaan naama alkoi kukkia kyllä kunnolla, tosi ärsyttävää. Testasin mielenkiinnosta aamulla, että näkyykö irrotuspiikki vielä, ja eilen otettu yksi tuki naksu, blankkoa oli. Jotenkin aattelin että vielä näkyisi, mutta onpahan nyt referenssiä sitten kun seuraavan kerran testaa tosissaan, ehkä maanantaina? :woot: pieni muokkaus: kuivuttua näkyykin ihan superhaalea viiva/viivanpaikka, tuoreeltaan ei mitään ollut.
 
Muokattu viimeksi:
Tässä mun yks koe niillä naksuilla :hilarious: dpo11 oli naksusta lähes 2vrk, sit dpo12 testasin mikä oli edellistä haaleampi ja testin jälkeen laitoin vasta naksun ja sit dpo13 viiva oli selkeesti edellistä vahvempi. Tästä päättelin et mulla ainakin tolla testillä (apteekin ultra) naksut näkyy. Toki valotus on nois kuvissa vähän eri mutta muistan itsekin kyllä et näin selvät erot noiden päivien välillä.
 
Kp15 ja ovistestissä taas tasavahvat viivat o_O Kivuista, limoista ja testistä luulin et ovis olis ollut silloin kp9 (tai 10), koska sinä päivänä oli kunnon nippailut ja yksi kovempi kramppi ja sen jälkeen tikut haaleni. Limat jatkui niin jatkoin testailua ja nyt taas nippailee. Hämmentävää. Onko muilla tullut Letroilla tuplia?
 
Kp15 ja ovistestissä taas tasavahvat viivat o_O Kivuista, limoista ja testistä luulin et ovis olis ollut silloin kp9 (tai 10), koska sinä päivänä oli kunnon nippailut ja yksi kovempi kramppi ja sen jälkeen tikut haaleni. Limat jatkui niin jatkoin testailua ja nyt taas nippailee. Hämmentävää. Onko muilla tullut Letroilla tuplia?

Miltä testi nyt näyttää? Mulla oli ilman letroja viime kuussa ne tuplat, se eka on vaan yritys..ei voi kahta irtoamista olla
 
Miltä testi nyt näyttää? Mulla oli ilman letroja viime kuussa ne tuplat, se eka on vaan yritys..ei voi kahta irtoamista olla

Ei pitäisi niin. Ehkä eka oli sit muuten vaan piikki. Tänään on siis kp15. Tossa on kaikki kierron tikut. Alin näyttää jotenkin haalealta, mut yhtä tummat ne on luonnossa. Katotaan miltä huomenna näyttää.
 

Liitteet

  • 20200522_150812.jpg
    20200522_150812.jpg
    27.6 KB · Katsottu: 143
Takaisin
Top