Letrozolin käyttäjiä?

Nii, mä vaan mietin et voikohan nää letrot tehdä tätä tissikipua:hilarious: kun niiden negojen kattelu on niin masentavaa:arghh:
Mulla oli tämä kierto ilman letroja ja tissikipu alkoi jo dpo 6 illalla, omalla kohdalla veikkaan huonoa keltarauhasta ja pms oireet alkaa aiemmin.. Mutta voihan se olla merkki myös raskaudesta :angelic:

Mulla oli tämä kierto ilman letroja ja tissikipu alkoi jo dpo 6 illalla, omalla kohdalla veikkaan huonoa keltarauhasta ja pms oireet alkaa aiemmin.. Mutta voihan se olla merkki myös raskaudesta :angelic:

Niin, kun ei näistä tiedä. Mulla on just eilen ultrassa todettu hyvännäköinen keltarauhanen. Mut siis ennenkin nähty näitä ultrassa eikä oo merkinnyt siis mitään:bag:

Kiva että täällä näin aktiivista keskustelua ja että uusiakin tulee mukaan :happy: ja lupaavia oireita monella, toivottavasti tosiaan nyt alkas kunnon plussavyöry Jesssun innoittamana.

Mä oon alkanu epäilee et tää pcos tekee tepposiaan ja en pysty enää pitää ovistestejä kovin luotettavina. Tein nimittäin huvikseen pari testiä eilen ja tänään ja kirkuvat viivat tuli. :rolleyes: ja eikä varmasti oo nyt ovis. Ihmettelin jo pari kiertoa sitten, kun loppukierrosta näytti plussaa. Hohhoijaa.

Ja täälläkin kärsitään tissikivusta, joka on todella harvinaista minulle :grin viime kierrossa oli ekan kerran. Mut plussaan en usko, koska ei oo letrot ollu käytössä ja ovista en testannu.

Nipa oispa plus:woot:

Täällä siis letroja syöty 3kiertoa syksyllä, ja varmaan uusiks ensi kierrossa ja sitä seuraavassa...

Tissikivusta..mulla nykyään vaihtelee milloin se alkaa, mutta tässä kierrossa alkoi nännikipu (toisena:hilarious:) ovulaatiopäivänä. Yleensä alkaa vasta ~dpo8. Eli tavallaan about oikea kiertopäivä alkoi o_O mutjuu. Tärppikierrossa alkoi vasta joskus dpo14 tmv. Ja ei nännit vaan muu osa muistaakseni.

Kiva että täällä näin aktiivista keskustelua ja että uusiakin tulee mukaan :happy: ja lupaavia oireita monella, toivottavasti tosiaan nyt alkas kunnon plussavyöry Jesssun innoittamana.

Mä oon alkanu epäilee et tää pcos tekee tepposiaan ja en pysty enää pitää ovistestejä kovin luotettavina. Tein nimittäin huvikseen pari testiä eilen ja tänään ja kirkuvat viivat tuli. :rolleyes: ja eikä varmasti oo nyt ovis. Ihmettelin jo pari kiertoa sitten, kun loppukierrosta näytti plussaa. Hohhoijaa.

Ja täälläkin kärsitään tissikivusta, joka on todella harvinaista minulle :grin viime kierrossa oli ekan kerran. Mut plussaan en usko, koska ei oo letrot ollu käytössä ja ovista en testannu.

Mun luotto nollassa ovistestien osalta, oon tehny niitä aikoinaan varmaan 200kpl ja näyttää jos jonkinmoisia viivoja :banghead: pcos on diagnoosina mulla.

Mulla tuo tissikipu on vain niissä kierroissa, missä ovulaatio on tapahtunut :angelic: r-testiä? :angelic:

Nipanderi mitäs jos tää on kuitenkin teidän the kierto!? :woot:

Nooooh:rolleyes: suoraan sanottuna koko ajatuskin jo vähän naurattaa:hilarious: mut olisihan se kiva:p en mä silti usko.

Mullakin alko tää tissikipu jo jotain ~dpo2. Eka vaan oikee vähän, ajattelin et tuun varmaan hulluksi ja kuvittelen, mut sit ne kipeytyi molemmat. Siis just koko tissit, ei nännit oikeestaan. Luulen kyl et tää on jotain letroihin tai muuten kiertoon liittyvää:pompus:

Mun luotto nollassa ovistestien osalta, oon tehny niitä aikoinaan varmaan 200kpl ja näyttää jos jonkinmoisia viivoja :banghead: pcos on diagnoosina mulla.

Okei, on se tää pcos kyllä yks pirulainen :sad001 Ärsyttäää että alkuun testit toimi, mut mitä lie nyt sit tapahtunu..

Mulla tuo tissikipu on vain niissä kierroissa, missä ovulaatio on tapahtunut :angelic: r-testiä? :angelic:

Okei, jännää o_O Reilu viikko sitten oli limoja, et epäilen et ovis oli sillon jos oli.

Okei, on se tää pcos kyllä yks pirulainen :sad001 Ärsyttäää että alkuun testit toimi, mut mitä lie nyt sit tapahtunu..

Okei, jännää o_O Reilu viikko sitten oli limoja, et epäilen et ovis oli sillon jos oli.

Mulla pitäs varmaan testata tyyliin 4krt päivässä että saisin oviksen kiinni. Ne testit on silleen että tummenee, vaalenee, tummenee, vaalenee, niin niissä ole mitään järkeä :banghead:
Joskus tein koko kierron kp7- menkkojen alkuun 2krt päivässä testejä, olin varma että miehän sen oviksen nappaan kiinni, pyh eipä onnistunu:dontknow ja siinä kierrossa oli letrot käytössä.

Moi, löysin tieni tähän ketjuun. :happy: Aloitin letrozolit nyt maanantaina. Yritystä meillä on takana 9kk eikä mitään viitettä raskauden alkamisesta. Miehestä ei ole vikaa löytynyt, mulla taas on tiputteluvaivaa, endoepäily (mahdollisesti vain lievänä kohdun ja peräsuolen välissä) sekä monirakkulaisuutta munasarjassa (AMH oli koholla ja ultrassa maaliskuussa tuota rakkulaisuutta näkyi, syksyllä ultratessa ei. PCOS-oireita mulla ei muuten ole). Välillä olen saanut tikuttamalla ovulaation kiinni, välillä en. Lääkärit on olleet positiivisia meidän mahisten suhteen, toivotaan että letrot nyt auttaisi jouduttamaan prosessia.

Vaikka syön vain 2,5 mg päivässä, niin oireita nuo on kyllä aiheuttaneet... Illalla tabun ottamisen jälkeen iski hirveä väsymys (no, vähän huonosti olin kyllä nukkunutkin, että ei se välttämättä lääkkeestä johtunut). Lisäksi välillä iskee yhtäkkiä hiki pintaan, mikä on mulle outoa, koska yleensä mulla on aina kylmä. Nukkumaan mennessä oli oudosti jaloille sekä kylmä että hiki. :sour: Lisäksi nyt on vähän lievää päänsärkyisyyttä.

Millaisia oireita teillä muilla on ollut?

Kivaa keskiviikkoa kaikille! :cat:

Ootko miten hoikka? Naisilla, joilla BMI on normaalin alarajalla voi myös olla monirakkulaisen näköiset munasarjat. Korjaantuu pienellä painonnousulla.
Toivottavasti Letroista olis apua!

Mä sain elämäni ensimmäisen ovis plussan tänään! Sit vaan kun sais vielä limiksen kuntoon jollain ilveellä :hungover:

Mites steffi meni testailtu? Täällä ainakin ihan puhtaan valkoinen liuska. Tsekkasin päiväyksen, menny vanhaksi 9/19:hilarious: mut siis en usko että se vaikuttaa mitään. Nää aina konkretisoi kuinka kauan tähän projektiin voikaan käyttää aikaa, kun raskaustestikin vanhenevato_O

Älkää vielä surko jos aikaisilla dpo:illa testit blancoja :Heartred
Tässä kuvassa mun dpo10 ja dpo11.
Kuten näätte niin dpo10 tuskin mitää havaittavissa ja dpo11 selvät haamut:Heartpink

Liitteet

• IMG_20200423_083146.jpg
    IMG_20200423_083146.jpg
    12.2 KB · Katsottu: 207
Ootko miten hoikka? Naisilla, joilla BMI on normaalin alarajalla voi myös olla monirakkulaisen näköiset munasarjat. Korjaantuu pienellä painonnousulla.
Toivottavasti Letroista olis apua!

Oon mä varmaan vähän lähempänä normaalin alarajaa kuin ylärajaa, mutta hyvin normaalissa painossa mennään. Vaikea uskoa, että tällä painolla voisi vielä olla hoikkuudesta johtuvia ongelmia. Mutta hyvä tietää, että tuokin voi vaikuttaa! Kiitos :)

Mites steffi meni testailtu? Täällä ainakin ihan puhtaan valkoinen liuska. Tsekkasin päiväyksen, menny vanhaksi 9/19:hilarious: mut siis en usko että se vaikuttaa mitään. Nää aina konkretisoi kuinka kauan tähän projektiin voikaan käyttää aikaa, kun raskaustestikin vanhenevato_O
Mä en vielä ehtiny testata aamulla, testaan varmaan huomenna tai tänään illalla :)

Steffi, ei välttämättä vielä näkyisikään, mutta :Heartred jos ei plussaksi muutu.

Mites muita testaajia, Nipanderi?

Täällä dpo6. Jouduin yhtenä päivänä nyt ottaa Buranan ja toisena panadol sekä voltarenia, kun selkä hartia aivan hirvee kramppi jumitus. Viime la alkoi ja vieläkin jatkuu, pysty kunnolla nukkumaan tai liikuttaa. Meinaa pitkältään päästä ylös, ihan ku puukkoa lyötäs lavan alle. Oli jo parempi toissa päivänä ni kävin heittää vajaa 10km lenkin, kun seistessä ei enää tuntunut. No huge mistake, nyt kidun. Tyhmä pää. Tiikeribalsamia ja kauratyynyä käytän nyt sit. Toivottavasti noi kipulääkkeet ei nyt pilaa tätä kiertoa. Jos ei ois oi hoitokierto menossa ni oisin hakenu jo jotai kunnon lihasrelaksantteja, itku meinaa tulla. :sad010

Haleja kaikille:Heartred

Täällä viikon sisään tehty 13 raskaustestiä.
:hilarious::hilarious::hilarious:
Tänään aamulla digi 2-3vkoa joten on edennyt niinkuin pitääkin.
Varhaisultra 11.5 ja neuvola 25.5 :Heartred

Toivon teille kaikille jaksamisia ja pikaisia tärppejä! :Heartblue

Liitteet

• IMG_20200424_075714.jpg
    IMG_20200424_075714.jpg
    14.8 KB · Katsottu: 182
Muokattu viimeksi:
Onnea Jesssu :)

Testasin taas aamulla dpo11 negan, ei varmaan enää hyödytä testata.. Tässä sitä saa taas odotella 6pv uutta kiertoa ja uutta mahdollisuutta :(

Takaisin