Letrozolin käyttäjiä?

Onpa nopeesti vahvistunut!

Milloin Jannn testaa?

Tänään edelleen ovis tumma, raskaustestissä ei kai mitään. Eli oletan et nyt onkin ovulaatio, kp25...:woot: jatkan ovistestailua, lähteekö haalenemaan. Ja ehkä yhden rtestin vielä joku aamu. Muuten sit alkaa taas piinapäivät uusiks tästä :hilarious:

Tänään edelleen ovis tumma, raskaustestissä ei kai mitään. Eli oletan et nyt onkin ovulaatio, kp25...:woot: jatkan ovistestailua, lähteekö haalenemaan. Ja ehkä yhden rtestin vielä joku aamu. Muuten sit alkaa taas piinapäivät uusiks tästä :hilarious:
Mullakin on monesti tota, että ovulaatio oireita on tosi kauan ja lopulta ovulaatio tulee vasta joskus kp26, onko sulla mitään teroluteja tms? Niitähän vois ottaa tukemaan limakalvoa :) Ainakin itsellä tuli tiputtelua, kun limakalvo ehti jo alkaa hapertumaan..

Mullakin on monesti tota, että ovulaatio oireita on tosi kauan ja lopulta ovulaatio tulee vasta joskus kp26, onko sulla mitään teroluteja tms? Niitähän vois ottaa tukemaan limakalvoa :) Ainakin itsellä tuli tiputtelua, kun limakalvo ehti jo alkaa hapertumaan..

On mul 10kpl.. En tiiä onko niistä apua..? mul luteaali 16pvää. Eli about 8pvän päästä alkais menkat jos menis normikierron mukaan. Mut kai kierto nyt pitenee o_O mut joo voihan olla et rupee limakalvo hajoamaan..

Kp 11, ala mahaa nippailee ja limat lisääntyneet:smiley-angelic001

Tää on niin jännittävää, oispa kiva kun miesten pitäs laskea tälläsiä eikä naisen... :hilarious:
Minun tieteellisten laskujen mukaan esikoinen on tärpännyt kp 12 yhdynnästä, voi olla puuta heinää mut ehkäpä :hilarious:

Samoissa päivissä mennään muutaman kanssa, mulla kp12 mutta luomukierto. Ovistestit näyttää blankoa, myös digi edelleen tyhjä ympyrä. Molemmin puolin alavatsalla vuorotellen nippailee, elättelen toiveita että ovis tulis mutta vaikka sitten myöhemmillä kiertopäivillä.. letroilla tuli molemmissa kierroissa ovis kp15. Jotenki vähän masentunut fiilis koko kierron suhteen, että kuitenki vaan venyy ja sitten kun menkkoja ei kuulu niin ärsyttää alottaa Terolutit kun kierto venähtää siitä vielä 12 päivää eteenpäin ja sit ei voi lapsettomuuslabrojakaa taas ottaa seuraavan kierron alkuun Terolutin takia... Miks tää on niin hankalaaaa?! Talletellaan silti vähintää joka toinen päivä ettei missata mitään :grin

Onko kellään julkisen puolen lapsettomuushoidoissa olevalla tietoa, onko koronan aiheuttama tauko hoidoissa päättymässä lähikuukausina? Ajattelin käydä kyselemässä polilta joku päivä että mikä tilanne, koska jos selvästikään enskuussa ei mitään toimintaa siellä ole, niin alotan terolutit pikasesti ja letroilen omatoimisesti.. itse töissä samassa talossa missä polikin, ja vähän meillä väläytelty että toimintaa ehkä palautetaan normaaliksi lähiaikoina niin mietin olisko lapsettomuuspolilla sama juttu. :rolleyes:

Mie en oo testaillu nyt enkä testaile mut silti kauhee stressi päällä :hilarious: Mekin talletellaan joka toinenpäivä jos sattus käymään hyvä tuuri. Seuraavaan kiertoon hommaan digi ovistestin ja normi tikkuja, yritän metsästää sen ovulaation :angelic:

Sitä vaan mietin ku meinaa migreeniä pukata että kärsiikö ottaa miranaxia vaikuttaakohan se ovikseen? :banghead:

Samoissa päivissä mennään muutaman kanssa, mulla kp12 mutta luomukierto. Ovistestit näyttää blankoa, myös digi edelleen tyhjä ympyrä. Molemmin puolin alavatsalla vuorotellen nippailee, elättelen toiveita että ovis tulis mutta vaikka sitten myöhemmillä kiertopäivillä.. letroilla tuli molemmissa kierroissa ovis kp15. Jotenki vähän masentunut fiilis koko kierron suhteen, että kuitenki vaan venyy ja sitten kun menkkoja ei kuulu niin ärsyttää alottaa Terolutit kun kierto venähtää siitä vielä 12 päivää eteenpäin ja sit ei voi lapsettomuuslabrojakaa taas ottaa seuraavan kierron alkuun Terolutin takia... Miks tää on niin hankalaaaa?! Talletellaan silti vähintää joka toinen päivä ettei missata mitään :grin

Onko kellään julkisen puolen lapsettomuushoidoissa olevalla tietoa, onko koronan aiheuttama tauko hoidoissa päättymässä lähikuukausina? Ajattelin käydä kyselemässä polilta joku päivä että mikä tilanne, koska jos selvästikään enskuussa ei mitään toimintaa siellä ole, niin alotan terolutit pikasesti ja letroilen omatoimisesti.. itse töissä samassa talossa missä polikin, ja vähän meillä väläytelty että toimintaa ehkä palautetaan normaaliksi lähiaikoina niin mietin olisko lapsettomuuspolilla sama juttu. :rolleyes:

Voi kumpa jatkuis:smiley-angelic001 tuu sit heti kertoo:happy: mä kyllä oon henkisesti valmistautunut et menee varmaan vielä, kun tautihuippukin on todennäköisesti saavuttamatta. Varmaan lähiviikot näyttää kuin käy ja se kun rajoitteita aletaan purkaa, niin leviääkö homma niin sanotusti reisille.

Täällä dpo6. Tuskinpa tämä letrokierros mitään taas tuo tullessaan. Tiputteleekin, mut taas keskimääräistä vähemmän mitä mun pahoina vuotohäiriöaikoina. Nyt voin puhua jopa tiputtelusta:happy::bag:

Missä päin oot töissä? Kaveri kysyy torstaina kun käy hus klinikalla

Niin ja vaik klinikat aukeis ni kauanko kestää purkaa jo muodostuneet jonot :arghh:

Missä päin oot töissä? Kaveri kysyy torstaina kun käy hus klinikalla

Päijät-Hämeessä. :) kerrohan mikä sitten husin tilanne on! Täällä seudulla tilanne pysytellyt rauhallisena koronan suhteen. Ja lapsettomuuspolin ensikäynnillekään ei joutunut odotella kuin 2kk, jonotilanne täälläpäin maltillinen. Jos joutuu inseminaatioon tai ivf:n turvautumaan jatkossa niin ne onkin sitten husissa, ne jonot varmasti ihan hirveät jo ilman koronaakin :sad001

Sitä vaan mietin ku meinaa migreeniä pukata että kärsiikö ottaa miranaxia vaikuttaakohan se ovikseen? :banghead:

Mäkin eilen olin migreenin kourissa ja sinnittelin panadolilla, oon koittanut kaikkia muita lääkkeitä vältellä :grin

Testasin tänään negan ja nyt on viides ja viimeinen oi-kierto päättymässä tuloksettomana. Yhdet letrot jäi pakettiin, mutta pidän nyt ainakin yhden lääkkeettömän kierron välillä.

Soittelin pari viikkoa sitten polille ja laittoivat IVF-jonoon. Ensin jonotetaan keskussairaalaan aikaa suunnittelukäynnille (menee heidän arvion mukaan syksylle) ja sitten lähtee lähete OYS:ii. Siellä on kuulemma normaalisti 4kk jonot, nyt on varmaan pitemmät.

Hiljenen nyt tässä ketjussa, tsemppiä ja plussia kaikille.:Heartred

Hillis, paljon toiveikkuutta ja jaksamista tulevaan! :Heartred

Taukokiertoon jotain toivoa, digiovis vilkutti hymynaamaa aamulla ekaa kertaa tässä kierrossa, vasemmalla alavatsalla tuikkinut kipuja parina päivänä. Viime ovis oli oikeelta puolelta. Nyt kp14 että vielä on toiveita, jos ilman letroja ovuloisinkin vähän myöhemmillä kiertopäivillä. Voi tietysti olla että jää vain vilkuttelemaan hymynaamaa eikä pysyvää hymynaamaa tule, mutta ilostutti tuokin jo monen päivän negatestien jälkeen! Letroilla ovis ollut molemmissa kierroissa kp15, jos ei ovistesti muutaman päivän päästä plussaksi muutu niin sitten lopetan testien tuhlailun.

Onko muita oviksen bongaajia tai loppukierron piinailijoita? :)

Moi, löysin tieni tähän ketjuun. :happy: Aloitin letrozolit nyt maanantaina. Yritystä meillä on takana 9kk eikä mitään viitettä raskauden alkamisesta. Miehestä ei ole vikaa löytynyt, mulla taas on tiputteluvaivaa, endoepäily (mahdollisesti vain lievänä kohdun ja peräsuolen välissä) sekä monirakkulaisuutta munasarjassa (AMH oli koholla ja ultrassa maaliskuussa tuota rakkulaisuutta näkyi, syksyllä ultratessa ei. PCOS-oireita mulla ei muuten ole). Välillä olen saanut tikuttamalla ovulaation kiinni, välillä en. Lääkärit on olleet positiivisia meidän mahisten suhteen, toivotaan että letrot nyt auttaisi jouduttamaan prosessia.

Vaikka syön vain 2,5 mg päivässä, niin oireita nuo on kyllä aiheuttaneet... Illalla tabun ottamisen jälkeen iski hirveä väsymys (no, vähän huonosti olin kyllä nukkunutkin, että ei se välttämättä lääkkeestä johtunut). Lisäksi välillä iskee yhtäkkiä hiki pintaan, mikä on mulle outoa, koska yleensä mulla on aina kylmä. Nukkumaan mennessä oli oudosti jaloille sekä kylmä että hiki. :sour: Lisäksi nyt on vähän lievää päänsärkyisyyttä.

Millaisia oireita teillä muilla on ollut?

Kivaa keskiviikkoa kaikille! :cat:

Hillis, paljon toiveikkuutta ja jaksamista tulevaan! :Heartred

Taukokiertoon jotain toivoa, digiovis vilkutti hymynaamaa aamulla ekaa kertaa tässä kierrossa, vasemmalla alavatsalla tuikkinut kipuja parina päivänä. Viime ovis oli oikeelta puolelta. Nyt kp14 että vielä on toiveita, jos ilman letroja ovuloisinkin vähän myöhemmillä kiertopäivillä. Voi tietysti olla että jää vain vilkuttelemaan hymynaamaa eikä pysyvää hymynaamaa tule, mutta ilostutti tuokin jo monen päivän negatestien jälkeen! Letroilla ovis ollut molemmissa kierroissa kp15, jos ei ovistesti muutaman päivän päästä plussaksi muutu niin sitten lopetan testien tuhlailun.

Onko muita oviksen bongaajia tai loppukierron piinailijoita? :)

Täällä sittenkin dpo2 :hilarious: alkuperäisen oviksen mukaan olis ollut dpo12

Moi, löysin tieni tähän ketjuun. :happy: Aloitin letrozolit nyt maanantaina. Yritystä meillä on takana 9kk eikä mitään viitettä raskauden alkamisesta. Miehestä ei ole vikaa löytynyt, mulla taas on tiputteluvaivaa, endoepäily (mahdollisesti vain lievänä kohdun ja peräsuolen välissä) sekä monirakkulaisuutta munasarjassa (AMH oli koholla ja ultrassa maaliskuussa tuota rakkulaisuutta näkyi, syksyllä ultratessa ei. PCOS-oireita mulla ei muuten ole). Välillä olen saanut tikuttamalla ovulaation kiinni, välillä en. Lääkärit on olleet positiivisia meidän mahisten suhteen, toivotaan että letrot nyt auttaisi jouduttamaan prosessia.

Vaikka syön vain 2,5 mg päivässä, niin oireita nuo on kyllä aiheuttaneet... Illalla tabun ottamisen jälkeen iski hirveä väsymys (no, vähän huonosti olin kyllä nukkunutkin, että ei se välttämättä lääkkeestä johtunut). Lisäksi välillä iskee yhtäkkiä hiki pintaan, mikä on mulle outoa, koska yleensä mulla on aina kylmä. Nukkumaan mennessä oli oudosti jaloille sekä kylmä että hiki. :sour: Lisäksi nyt on vähän lievää päänsärkyisyyttä.

Millaisia oireita teillä muilla on ollut?

Kivaa keskiviikkoa kaikille! :cat:

Mulla oli kans tota hikoilua ja aivan järkyttävä päänsärky. Siis ekassa letrokierros, toka sujui jo paljon vähemmillä oireilla.

Täällä ois dp9, tallettelut jäi vähän vähäisiksi, että senkään puolesta ei ole todennäköistä, että olisi tärpännyt.. Kun ei niillä maraton talletteluillakaan onnistunut.. Tässä taas kovaa pähkäilyä pidättäytyykö testaamisesta ja antaa itsensä haaveilla vai testaisiko ja päästäisi itsensä piinasta.. Kaikenlaisia vatsa tuntemuksia taas ollut, mutta niitä tuntuu olevan nyt joka kierrossa.

Takaisin