Letrozolin käyttäjiä?

Tääl on Dpo8 kans. Tissit kipeet, päätä särkee. Ilman lugeja luteliaali on sen 10 päivää, että piina päättyy parin päivän päästä.

Eilen mulla todettiin munasarja endometriooma. Hyvin todennäköistä että se on ollut mun vuotohäiriöt taustalla. Hyvä uutinen kuitenkin oli että letrot ovat vaikuttaneet positiivisesti limakalvoon, eikä se vaikuttanut nyt hajoilevalta. 50-60 siis tässä puserrataan näitä odottelukiertoja että hoidot taas jatkuis. Endohan ei välttämättä vaikuta lapsettomuuteen, mutta sitten taas toisaalta, hyvin monet endoa sairastavat ovat joutuneet läpikäymään lapsettomuushoidot:rolleyes:

Mulla on taas oireet vaan pahentuneet, tai lähinnä jäätävä migreeni, mikä kestää kierron alusta ovulaatioon asti :hilarious:

Auts! :arghh: Mä pelkään kans migreeniä, kun teininä kärsin hormonaalisesta migreenistä aina kuukautisten aikaan. Lääkäri varoitteli, että lääkkeen aiheuttamat hormonitasojen muutokset saattaa sitä aiheuttaa. Tää päänsärky onkin vähän migreenityyppistä (silmien ympärillä, ja jotenkin näkökentässä outoja tuntemuksia, vaikea selittää), mutta onneksi vain lievää.

Oikea migreeni tietenkin ihan eri luokkaa, toivon todella ettei sellaista tule. Siihen ei lääkärin ehdottamat panadolit sitten auta, ainakin silloin aikoinaan oksensin aina kaikki lääkkeet ulos ja ainoa mikä auttoi oli imigran-nenäsuihke.

Auts! :arghh: Mä pelkään kans migreeniä, kun teininä kärsin hormonaalisesta migreenistä aina kuukautisten aikaan. Lääkäri varoitteli, että lääkkeen aiheuttamat hormonitasojen muutokset saattaa sitä aiheuttaa. Tää päänsärky onkin vähän migreenityyppistä (silmien ympärillä, ja jotenkin näkökentässä outoja tuntemuksia, vaikea selittää), mutta onneksi vain lievää.

Oikea migreeni tietenkin ihan eri luokkaa, toivon todella ettei sellaista tule. Siihen ei lääkärin ehdottamat panadolit sitten auta, ainakin silloin aikoinaan oksensin aina kaikki lääkkeet ulos ja ainoa mikä auttoi oli imigran-nenäsuihke.
Se on vielä ikävä, kun ei oikein sit uskalla ottaa buranaa (mulla toimii burana 800mg +padadol 1g kombo) tai oikeastaan muutakaan särkylääkettä ettei ne sit puolestaan estäis ovulaatiota :/

Kp 13 ja tissejä pakottaa, mieli varmaan tekee tepposia ja kuvittelen "oireita" :hilarious: ääh mikshän en esikoisen raskaudessa kirjannu mitään muita oireita ku oksut ylös....

Ääh, koko ajan oon tekemässä lähtöä ostamaan jonku herkän testin huomisaamulle, mutta se nega pilaa sit koko päivän.. Toisaalta sit jos testais vasta vkl niin menis viikonloppu ihan pilalle.. Huomenna ois dpo 10 :wacky:

Ainut toivon kipinä on se, että nyt ei ole tullut yhen yhtä näppylää, yleensä mulle tulee yks vieläpä samaan kohtaan aina loppukierrosta :grin

Mulla puskee migreeniä yleensä parikin kertaa viikossa, vasta lääkärit mietti ihan estolääkitystä sille. Mutta ei vielä aloitettu, ihan miranax, ja nenä sumutteet käytössä. Otin kyllä nytkin vaikka ovis lähimaastossa miranaxia koska jos oireet menee kovin pahaksi niin se ei mene ohi millään :BangHead alan ihan oksentaan,ja täriseen enkä voi edes liikkua :confused005

Ääh, koko ajan oon tekemässä lähtöä ostamaan jonku herkän testin huomisaamulle, mutta se nega pilaa sit koko päivän.. Toisaalta sit jos testais vasta vkl niin menis viikonloppu ihan pilalle.. Huomenna ois dpo 10 :wacky:

:hilarious: mietin kans et pitäiskö huomenna Dpo9 testata:hilarious: mulla olis kasa jotain one stepin tikkuja, mitä hankin joskus kun aloitettiin yritys. Ei oo ollu oikeen käyttöä. Varmaan vanhojakin jo:hilarious: tällaista tissi kipua ei ookkaan viel missään kierrossa ollut:pompus: mutta eipä se mitään tarkoita... Muuten ei kyl oo ihmeemmin olo et olis voinut tärpätä

:hilarious: mietin kans et pitäiskö huomenna Dpo9 testata:hilarious: mulla olis kasa jotain one stepin tikkuja, mitä hankin joskus kun aloitettiin yritys. Ei oo ollu oikeen käyttöä. Varmaan vanhojakin jo:hilarious: tällaista tissi kipua ei ookkaan viel missään kierrossa ollut:pompus: mutta eipä se mitään tarkoita... Muuten ei kyl oo ihmeemmin olo et olis voinut tärpätä

Mä en malttas olla testaamatta, vaikka niillä vanhoilla jos ei muuta :hilarious: mut eikös se niin mene että sillon ku ei usko niin on tärpänny :angelic:

Nii, mä vaan mietin et voikohan nää letrot tehdä tätä tissikipua:hilarious: kun niiden negojen kattelu on niin masentavaa:arghh:

Nii, mä vaan mietin et voikohan nää letrot tehdä tätä tissikipua:hilarious: kun niiden negojen kattelu on niin masentavaa:arghh:

Mustaki tuntuu että letrot on syypää siihen kipuun ainaki omalla osalla. Ei nyt kp13 voi tuntua vielä yhtään mitään raskaus oireita :hilarious:

Mulla puskee migreeniä yleensä parikin kertaa viikossa, vasta lääkärit mietti ihan estolääkitystä sille. Mutta ei vielä aloitettu, ihan miranax, ja nenä sumutteet käytössä. Otin kyllä nytkin vaikka ovis lähimaastossa miranaxia koska jos oireet menee kovin pahaksi niin se ei mene ohi millään :BangHead alan ihan oksentaan,ja täriseen enkä voi edes liikkua :confused005

Kuulostaa ihan kamalalta. :sad001 Migreeni on jotain niin hirveää, pari kertaa viikossa kuulostaa kestämättömältä. Onneks sait sen estolääkityksen!

Kuulostaa ihan kamalalta. :sad001 Migreeni on jotain niin hirveää, pari kertaa viikossa kuulostaa kestämättömältä. Onneks sait sen estolääkityksen!

Ei mulla vielä aloitettu estolääkitystä mutta varmaan aloitetaan kun nämä kohtaukset vaan lisääntyy... Ennen raskautta mulla oli kerran vuodessa kohtaus, sen jälkeen kerran kuussa ja nyt esikoinen 1v niin on jo parikin kertaa viikossa. En tiedä mikä niitä aiheuttaa, nyt ainakin kun aurinko alkanut paistella niin selkeesti pahempia kohtauksia.

Niin ja mä en tainnu sillon hetki sitten esittäytyä kun kysyttiin niin letroja käytin 6kiertoa viime vuonna, oli pari inssiä ja nyt ivf tulossa. Yli 2v yritystä ja selittämättömiä ollaan tai ehkä syytä nyt löytymässäkin mun limakalvosta. Roikun silti täällä edelleen lukemassa ja kommentoimassa :grin letroista tuli limakalvojen kuivuutta ja menkat usein jatkui pienellä tuhrulla letrojen ajan mutta ei sen suurempaa.

Takaisin