Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Eli tuttua toi et toiveita ei viitsi nostaa liikaa kun sitten tullaan kovemmin alas. Viime kierrossa kävi juuri niin et toiveet nousi liikaa siitä kun oli eka kertaa lääkkeet+aukiolo.Tiiti1 oi miten hienoa! Onnea!
Tapahtuiko sulla ovis normaalisti vai oliko siinä häikkää alunperin? Mua kiinnostaa siksi koska mulla vikaa ei olla oviksesta löydetty mut kuitenkin kokeilen myös letroja boostausmielessä :)
en tosiaan saanut mitään räikeää ovis plussaa tikkuun, tikutin yli viikon ja sitten lopetin ja tyydyin siihen yhteen ihan melkein plussa viivaan 

Ja vielä enemmän mietityttää asiat tässä kierrossa kun ennen, nyt kun on vihdoin saatu lääkkeet avuksi
niin hartaasti toivottu ja pettymyksiä tullut.. tekis mieli odottaa niihin menkkoihin.. saa nähdä malttaako :)
Söin taas primolut kuurin ja kuukautiset olivat myöhässä joten tein raskaustestin johon sain hailun viivan. Seuraavana päivänä tein uuden hailun plussan ja alkoi runsas vuoto joten kemiallinen taisi olla... Vuoto on runsasta mutta teen sunnuntaina testin ihan varmuuden vuoksi vaikka en halua elätellä mitään toiveita.. nyt kuitenkin parin päivän päästä kuuluisi aloittaa letrozol kuuri ja ultrakin on varattuna. Tässä mietin kannattaisiko ultra perua ja jättää letrot tältä kierrolta syömättä ?.. Onko muilla kokemuksia ?Täällä alkoi ekat menkat km jälkeen jee! Eli maanantaina pääsen letrot aloittamaan! Onko väliä mihin aikaan päivästä pillerin ottaa?
Itse ajattelin jättää geleen pois. Helmikuussa kun söin niitä 2pvässä, tulin raskaaksi, mutta olikin tm tai km. Km jälkeen söin yhtä. Jotenkin jäi niistä huono fiilis, ehkä pelkään et ne aiheutti km. Mut nyt enemmän luottoa oikeeseen lääkkeeseen!