Letrozolin käyttäjiä?

Voi herranen aika.. Mulle määrätty letrozol sandoz on lopetettu kaks vuotta sit...!!:angry2 enkä saanu vastaavaa isompana ilman uutta reseptiä. Toiv saan soittamalla uuden reseptin ma!! Sit ois ollu joku femer tmv joka 100e kalliimpi..
 
Femar on kalliimpi, mutta siitä oli isompi paketti aikoinaan kelakorvattava, joten hintaeroksi taisi jäädä letroihin noin 10€ :rolleyes: Itselläni apteekki soitti polille ja sieltä puhelinreseptinä vaihtoivat tuohon 100kpl pakettiin, hinta oli n 20€. Niillä sainkin tyttäreni :Heartbigred

Itse otan letrot aamuisin, samalla kun otan vitamiinitkin. Lähinnä sen ajan kanssa, että muistaa ottaa samoihin aikoihin aina :)
 
Kp1 karvas pettymys jälleen, vaikka tietenkään dpo2 alkavilla tiputteluilla lähtökohdatkin taitavat olla melko onnettomat...

Maanantaina lääkäri, jännittää:) mihin vaivoihin teillä tukiläälitys ja onko ollut apuja? Onko ollut vaikutusta esim. Ovulaatioon, sen ajankohtaan tms?

Tsemppiä teille muille omiin tilanteisiin, plussapuhalluksia:)
 
Minkä kokoisia pakkauksia teillä on letrozole ratiopharmia? Vai jotain muuta? Kävin kahdessa apteekissa ja kaikissa loppunut ne.. Paitsi isot pakkaukset. Jos en saa uutta reseptiä, niin täytyy ma käydä metsämässä ainakin parit apteekit lisää, jos löytyisi 30kpl pakkauksia vielä.. Tukuistakin oli vissiin loppunut.. :facepalm::arghh: pelottaa.. Vaikka on mahikset tulla raskaaksi luomunakin, kai.. Sit täytyy vetää taas geleetä jos en tuota nyt kerkeä saada..
 
Mulla on 100kpl paketti Letrozoleja. Ei ollu kalliit ja kyllä niitä on ny vähä me nykin jo.

Mut tiedä tällä hetkellä mikä on saatavuus.
 
Mulla on 100kpl paketti Letrozoleja. Ei ollu kalliit ja kyllä niitä on ny vähä me nykin jo.

Mut tiedä tällä hetkellä mikä on saatavuus.

Juu satasia oisin saanut jos ois resepti isompaan pakettiin.. Toiv saan sen puhelimitse ma :hilarious:
 
Mulla oli viime vuonna 2 kiertoa käytössä mutta itsellä ei ollu niistä mitään apuja, limis ei kasvanut. Oli aivan liian ohut, sekä yksi folli oli vain 8-9mm, kontrolli käynti oli viikonpäästä ja tilanne edelleen sama. Seuraavaan kiertoon nostettiin annostusta ja edelleen oli sama homma. Ei mitään vastetta, sit lopetettiinkin mun kohdalla letrozolit siihen.

Muistelin että ne maksoi ehkä joku 10e 30tbl pakkaus..

Mulla luki omakannassa että munasarjat lepotilassa, eli ei mitään toimintaa..
 
Hei,
Minulla ja miehelläni yritystä nyt takana 1v3kk. Minulla on todettu pco muutama vuosi sitten. Viime vuoden loppupuolella tehtiin munatorvien aukiolotutkimus ja kaikki oli sen suhteen ok.
Pco:n takia kiertoni on ollut todella epäsäännöllinen ja ovulaatio on tapahtunut usein kovin loppuvaiheessa kiertoa. Tämän takia loppuvuonna minulle määrättiin luget, koska yksityisellä he epäilivät, ettei ovulaationi ole tarpeeksi pitkä, koska on usein niin loppukierrossa. Lugeja käytin muutaman kuukauden ja ovis aikaistui. Nyt minulle määrättiin Letrot 2,5mg (1tbl/vrk) ja käytin niitä tässä kierrossa ensimmäistä kertaa. En huomannut mitään sivuoireita Letroista. Ultrassa kävin viime viikolla ja oikeasta munsarjasta löytyi 16mm folli. Tämän lisäksi useampia pieniä, mutta tämä selvästi oli se johtofolli.
Gyne arvioi, että ovulaatio tulee tapahtumaan to-la, puhelinsovellukseni taas näytti, että ovulaatio olisi sunnuntaina (vertaa edellisiin kiertoihin). Aloitin tikuttelun ti gynen ohjeiden mukaisesti. Lauantaina tikussa selvä ovis. Onko teillä ollut vahvoja viivoja ovistesteissä useampana päivänä? Tänään vielä tikutin niin oli enää haalea viiva.
Minua myös mietityttää ne Luget... Gyne sanoi, ettei nyt Lugeja oteta, koska on Letrot, mutta olen lukenut ja kuullut, että joitakin on ohjeistettu käyttämään Letroja sekä Lugeja?
Gynen ohje oli myös, että nyt mennään tällä Letroannoksella 3-4 kiertoa. Jos ei mitään tapahdu niin sitten mietitään annostusta uudestaan.
Ensiviikon perjantaina onkin sitten progesteroniverikoe.
 
Haisuli19 ja RouvaM ootteko jo testaillu?? :angelic::angelic: Ja Misha säkin aioit tänään testailla?

Misha mulle lapsettomuusgyne sanoi, että vaikka olisi raskaana ja aloittaisi letrot, niin ei haittaa et eikai ne sit tee mitään haittaa.

jannn mä oon ottanut letrot aamuisin ja mulla sivuoireina tuli "vain" kuivuutta ja haluttomuutta. Itellä letrozol ratiopharm ja 30tbl pakkausta metsästin useammasta apteekista kun 100tbl ois niin paljon kun annostuskin 1tbl/vrk. Mut löysin lopulta ne pikku apteekista, monet yliopiston apteekitkin näytti ei oota pienemmälle pakkaukselle. Oisin kyl ostanu sit isomman pakkauksen jos en pienempää olisi löytänyt. Toivottavasti saat reseptin huomenna setvittyä ja pillerit kouraan!:happy:

Amalfi ja Nipanderi pahoittelut kp1stä.:sad001 Mullahan tosiaan teroja kokeiltiin tiputteluun muttei toiminut.
 
Huh! Tämä kierto ei sitten näköjään mennytkään ohi:smiley-bounce013 tikuttelin lomalla kp12 ja kp13, ja eilen kp13 sain hymynaaman ja illalla oli kotiinpaluu ja tietty miehen kaato:joyful: tänään sit oletetusti dpo0. Kp11 olin jo kuitenkin maani myynyt kun koko päivän tuikki munasarjoissa ja olin melko varma et ovis olisi silloin plus mikä oli jännä et sinä päivänä oli suurimmat limailut ja myös kp9 ja 10 limailuja. Sitten kp12 lähes kuivaa ja eilen/tänään ei kovin kosteeta:rolleyes: et näköjään noi voi tulla pari päivää ennen ovistakin.. o_O
 
Ja olihan se niin, että jos ovisplus tulee useampana päivänä, niin se eka plussa on kuitenkin se dpo - 1? Myös tänään nimittäin oli hymynaama..
 
En ole testannut..
Jotenkin on takaraivossa olo, että menkat alkaa. Vaikka mitään oireita ei menkoista ole. On kerrassaan niin oireetonta :D isäntäkin jo ihmetteli missä on menkkakiukut ja saharan autiomaa.
 
Kattelin koetuloksia kannasta ennen huomista lääkäriä. Tiedän nyt ainakin jotain. Et papa on puhdas, sukupuolitaudit negaa, kilpparit ihan viitteissä ja tulehdusarvot ok. Jospa sais lähetteen ultraan ja sit jotain hormoneihin liittyviä kokeita? Pahinta jotenki olis, et sivuutettais koko homma sillä verukkeella, että onhan mulla jo yksi lapsi, että ei muuta kun sitkeetä yritystä (ihan ku ei muka olisi jo)

RouvaM, joskushan oireettomuuskin on oire, joten peukut pystyssä täällä, että on tärpännyt.

Pahoittelut kp1:stä ja smoothielle tsempit piinailuun, toivottavasti nyt olis ollut tärppikierto:)
 
Onhan sulla kilpparit maksimissaan sen 2,5? Itsellä on vajaatoiminta, tuli edellisessä raskaudessa, niin ovat nyt tarkkoja, että on maksimissaan tuon :)
Onneksi ne lääkärit on lapsettomuusasioissa ihania ja kannustavia. Ne kyllä tutkii ultrassa ja ottavat kokeita.
 
Onhan sulla kilpparit maksimissaan sen 2,5? Itsellä on vajaatoiminta, tuli edellisessä raskaudessa, niin ovat nyt tarkkoja, että on maksimissaan tuon :)
Onneksi ne lääkärit on lapsettomuusasioissa ihania ja kannustavia. Ne kyllä tutkii ultrassa ja ottavat kokeita.

Mulla 2,4 kilppari o_O btw
 
Tsemppia piinailijoille :angelic::hello2

Aamulla tein testin niin plussa oli kadonnut vähän kuin pelkäsinkin kivuliaan vuodon takia. Tyylipuhdas nega eli kp 3. Tänään alkaa toka letro kierto ja ultra olisi kp 11. Toisaalta oli hienoa että sai nähdä ensimmäistä kertaa elämässä plussan raskaustestissä, mutta harmittaa että siitä joutui luopumaan.. Positiivistähän on että raskautuminen on siis mahdollista.

Kilpirauhas arvoni oli ihan rajalla kun se joskus katsottiin taisi olla vähän yli 3..
 
Takaisin
Top