Letrozolin käyttäjiä?

Jann kannattaa. Koska muuten saatat joutua käymään toisenkin kerran. Mulle kyllä joku joskus sanoi, että ovis tulee 4-6 päivää viimeiisestä letroista.

No eipä ollut enää aikoja kp13:lle, kp11 saa nyt riittää :) eikai se voi pakottaakaan uudelleen menemään :inpain::wacky: toiv sieltä jotain viitettä sais.. Saatan tarvita muutakin lääkettä(?) kun nää menkat on niiiiiin olemattomat....
 
No eipä ollut enää aikoja kp13:lle, kp11 saa nyt riittää :) eikai se voi pakottaakaan uudelleen menemään :inpain::wacky: toiv sieltä jotain viitettä sais.. Saatan tarvita muutakin lääkettä(?) kun nää menkat on niiiiiin olemattomat....

Kp11 varmaan ihan hyvä! Ovishan voi tulla nyt aiemminkin kun otat letrot:)

Täällä kp4 ja viides letrokierto aloitettu kp2. Ei taida letrot meille tuoda vauvaa.. :sorry:
 
Kp11 varmaan ihan hyvä! Ovishan voi tulla nyt aiemminkin kun otat letrot:)

Täällä kp4 ja viides letrokierto aloitettu kp2. Ei taida letrot meille tuoda vauvaa.. :sorry:

Voih, toivotaan nyt kuiteski vielä :Heartred oisko seuraava askel inssi?
 
Tänään alotan letrot. Nyt vaan pelkään sivuoireita. En kyl viittä päivää niitä syö jos pahat sivuoireet täällä Kreikassa... Otan vasta aamupalan jälkeen... Vai kuinka nopeesti mahd sivuoireet tulis?? Ei varmaan tyhjään mahaan kannata?
 
Tänään alotan letrot. Nyt vaan pelkään sivuoireita. En kyl viittä päivää niitä syö jos pahat sivuoireet täällä Kreikassa... Otan vasta aamupalan jälkeen... Vai kuinka nopeesti mahd sivuoireet tulis?? Ei varmaan tyhjään mahaan kannata?

Mä oon ottanu usein tyhjään mahaan, en usko että on väliä. Mulla sivuoireet on ollu pieniä esim kuivat limakalvot ja huomaan sen jo ekan tablettipäivän jälkeen. Hyvin voi olla ettei sullakaan juuri sivuoireita tuu. Tsemppiä:)
 
Mä oon ottanu usein tyhjään mahaan, en usko että on väliä. Mulla sivuoireet on ollu pieniä esim kuivat limakalvot ja huomaan sen jo ekan tablettipäivän jälkeen. Hyvin voi olla ettei sullakaan juuri sivuoireita tuu. Tsemppiä:)

Toivotaan!! Otin aamupalan jälkeen, luin sit kyl et voi tyhjäänki ottaa. Nyt kaupungille....
 
Jannn mulle tullut sivuoireet about toisena päivänä, ja loppujen lopuksi olivat tässä tokalla kerralla vain 1-2 päivänä ja sitten hävisivät.

Kp 6 jomotteli oikealle puolelle ja tänään kp10 ultrassa näkyi siellä johtofolli 19mm :angelic:.
Lääkäri oli sitä mieltä että se irtoaa parin päivän sisällä:p ja limakalvokin oli kuulemma hyvä.
Vitsi että on jotenki voittajafiilis tälläsestä asiasta, kun viimeksi ei vastetta ollut lainkaan

Jos ei tästä tärppää niin jatketaan pari kiertoa letroilla tolla 2+1/pv annostuksella.
 
Tänään alotan letrot. Nyt vaan pelkään sivuoireita. En kyl viittä päivää niitä syö jos pahat sivuoireet täällä Kreikassa... Otan vasta aamupalan jälkeen... Vai kuinka nopeesti mahd sivuoireet tulis?? Ei varmaan tyhjään mahaan kannata?


Ei ne sivuoireet niin pahoja ole ettei niitä kestäisi. Kun on paljon tekemistä ja näkemistä, kuten matkoilla yleensä, voi olla että unohdat koko oireet. :angelic:
 
Mulla lisäks flunssa. Mut jos iskee migreeni ni ei voi tehdä mitään. Otin just buranan ku tää flunssa ja aavistus pääkipua tuntuu. Aurinko paahtaa lisäks..
 
Vielä en oo huomannu sivuoireita :) toiv toi lääke sopii maitohappobakteerin kanssa ja reumalääkkeiden kanssa.. Buranaaki tullu vedettyä :bag: :hilarious: foolista ja mammavitskuista viikon tauko, en jaksanu raahata ulkomaille
 
Jannn mulla menee Oksiklorin ja Prednison 15mg ja ei mitään häikkää. Trexan tauotettiin 1.5 vuotta sitten ja jos raskaudun synnytyksen jälkeen menee biologiset.
 
Jannn mulla menee Oksiklorin ja Prednison 15mg ja ei mitään häikkää. Trexan tauotettiin 1.5 vuotta sitten ja jos raskaudun synnytyksen jälkeen menee biologiset.

Ai sullaki reuma :sad001 mulla oxiklorin ja salazopyrin. On kyllä oireilua ollut vuoden silloin tällöin, tyhmä tauotin lääkkeitä itekseni. Pelottaa et ajoittaiset tulehdukset estää raskauden tai aiheuttaa/aiheutti km.
 
Mulla lisäks flunssa. Mut jos iskee migreeni ni ei voi tehdä mitään. Otin just buranan ku tää flunssa ja aavistus pääkipua tuntuu. Aurinko paahtaa lisäks..
En tiedä, onko sinulle kerrottu, mutta yleensä lapsettomuushoidoissa kielletään yrityskierroksilla burana ja muut tulehduskipulääkkeet kokonaan, koska niiden on havaittu heikentävän hedelmällisyyttä. Ovulaation tienoilla otettu tulehduskipulääke nostaa keskenmenoriskiä, ja sen jälkeen otettu tulehduskipulääke estää alkion kiinnittymistä. Panadolilla ei tällaista vaikutusta ole.
 
Jannn reuman ei pitäisi vaikuttaa mutta joissain harvinaisissa muodoissa on jotain vasta-aineita jotka aiheuttaa km ja vaikeuttaa lapsen saamista. Mulla testattiin ne just keväällä ja neg oli tulos.
 
En tiedä, onko sinulle kerrottu, mutta yleensä lapsettomuushoidoissa kielletään yrityskierroksilla burana ja muut tulehduskipulääkkeet kokonaan, koska niiden on havaittu heikentävän hedelmällisyyttä. Ovulaation tienoilla otettu tulehduskipulääke nostaa keskenmenoriskiä, ja sen jälkeen otettu tulehduskipulääke estää alkion kiinnittymistä. Panadolilla ei tällaista vaikutusta ole.

Joo mut en uskois et viel alkukierrossa? Ottaahan moni menkkakipuihinkin. Enkä syö niitä paljoa. Luulis et vast vaikuttaa jos syö ainakin kolme tabua päivässä. No saapi nähdä. Voisin kysyä gyneltäkin. Panadoli voi aiheuttaa adhd:ta mut eiköhän sekin vasta jos paljon syö, muuten parempi kuin burana.
 
Jannn reuman ei pitäisi vaikuttaa mutta joissain harvinaisissa muodoissa on jotain vasta-aineita jotka aiheuttaa km ja vaikeuttaa lapsen saamista. Mulla testattiin ne just keväällä ja neg oli tulos.

Juu, mul pitäs olla vaan nivelreuma..
 
Takaisin
Top