Onninen-Olivia
Jostain jotain jo tietävä
E-O Olivia siis sait pregnylin vaikka viisi follia? Mä olen luullut, että kaksikin saattaa aiheuttaa yhdyntäkiellon monikkorauskausuhan takia?
Tosiaan kaikki viisi oli isoja, mutta niissä tuskin on kaikissa mitään sisällä. Ne näyttivät lääkärinmielestä munarakkuloilta eikä kystiltä, mutta kukaan ei voi tietää sitä varmasti. Kaksi viikkoa kertoo paljon..

Lääkäri kyllä sanoi, että ei tässä sitten mitään viisikkoa toivota, vaikka toivotaankin että irtoavat ja munasarjan tilanne rauhoittuu. :angelic:
Julkisella ja yksityisillä klinikoilla tulee tosiaan yhdyntäkielto jo jos on yli kaksi johtofollia. Ootko varma et kaikki oli nimenomaan johtofolleja, eikä osa pienempiä? Toivotaan kuitenkin että tärppää! mut kuitenkin et enintään kaksi tärppää
. Sanoi kyllä ettei tässä sitten mitään viisikkoa toivota..
Mutta en voi enää jättää ottamattakaan niitä.. Ajattelin yhden kierron vielä tikutella ovista ja sen jälkeen koitetaan mennä vain mahd usealla yhdyntäkerralla, ellei sit lääkäri vaadi oviksen tietämistä jostain syystä.. Millonkohan tässä kierrossa alottais oviksen bongailun.. Lämpöjä en voi viikkoon katsoa kun en ottanut mittaria mukaan. Enkä tikkuja.
. Kp 11 voi olla aikainen ultralle, mutta toisaalta Letrot voi joillakin aikaistaa ovulaatiota. Se ainakin joka kolmas päivä on hyvä kierron alkupuolella ja loppupuolella varmistelemaan sitä, että siittiöitä on hollilla, jos ovulaatio ajankohta poikkeaa normaalista. Olen ainakin kerran todistetusti (ultrassa) ovuloinut kaksi eri kertaa kuussa. Eipä mene ainakaan ohi, kun varmistaa saatavuuden :angelic: pidemmällä aikavälillä.
.