Letrozolin käyttäjiä?

No niin, aloitusannos ma asti 225 gonal-f. Ti on 150. Ke uusi ultra ja arveli että sitten voi aloittaa jo sen toisenkin pistoksen mikä estää ennenaikausen irtoamisen.
Mä en jaksais odottaa että olis ilta ja vois pistää jo :D

Ihan mahtavaa, että nyt tää teidän hoito todella alkaa! :) Ja tiedän tuon malttamattoman olon, mikä tuosta tulee. Asiat konkretisoituu ja se on ihanan jännittävää. Onneksi keskiviikko tulee pian, niin saatte heti tietää lääkkeiden vaikutuksen.

Mua ei jännitä pistäminen, joutunut itseä pistelemään muutenkin. Verenohennuslääke yms. Ja oon sh että vaiken enää tee sitä työtä niin ehtis kummiski tottuu pistelyihin. :)

Nyt on kyllä niin konkreettisesti aloitettu hoito et hui vaan :D

Kettutyttö, hui, siitä se lähtee :nailbiting: Ootko ennen pistäny itteä? Mua mietityttää tuo eka ultra, miksiköhän julkisella ei sitä ole, mulla ei sitä sit elokuussa ois ja alotusannoskin on sovittu monta kuukautta aiemmin gonal-f 125 IU, eihä sitä tiiä vaikka ehtis vielä joku menopaussikin iskeä ennen sitä ja huolettaa riittääköhän tuo mihinkään :nailbiting:

En osaa sanoa miksi ei ultraa. Varmaan säästösyitä..

Pikainen oma napa: herranjumala mulla on maailman paras gyne (nainen)! 20min aikana kerittiin puida seksielämät, miesten heikko libido, lastenteko ja puhuttiin matkustamisesta. Siinä välissä ultras ja loi toivoa, että kyllä me sulle lapsi saadaan. Ja koska sain ajan vain alkukiertoon (kp5 tänään), hänellä menee ajat heti loppuun enkä ihmettele, hän ottaa mut viikon päästä ylimääräisenä ja ILMAISEKSI !!!! kontrolliultraan. Kerroin siis, etten taloudellisista syistä ole päässyt aiemmin katsomaan letrojen vaikutusta. Purskahdin kuulkaa ihan itkuun, niin kiitollinen olen, se on kuitenkin 200€ tuommoinen käynti. Lääkäri vielä sanoi, itsekkin 5 ivfää läpikäyneenä, että ottaa nyt sydämenasiakseen tän mun projektin. Konsultoi jotain ystävälääkäriään, joka on suomen parhaita, ja hänellä on kuulemma tiskin alla mulle jotain ideoita, jos näyttää siltä että ovulaatio jää vajaaksi tai muuten ultra ei kp12 näytä hyvältä. Hitto mulla on hyvä mieli! Mähän en miestä hoitoihin saa, joten tää on nyt se viimeinen hetki.

Ja hyvä etten vielä ole raskaana, tänään on keuhkokuvauskontrolli mun aiemmasta sairaudesta.

Pikainen oma napa: herranjumala mulla on maailman paras gyne (nainen)! 20min aikana kerittiin puida seksielämät, miesten heikko libido, lastenteko ja puhuttiin matkustamisesta. Siinä välissä ultras ja loi toivoa, että kyllä me sulle lapsi saadaan. Ja koska sain ajan vain alkukiertoon (kp5 tänään), hänellä menee ajat heti loppuun enkä ihmettele, hän ottaa mut viikon päästä ylimääräisenä ja ILMAISEKSI !!!! kontrolliultraan. Kerroin siis, etten taloudellisista syistä ole päässyt aiemmin katsomaan letrojen vaikutusta. Purskahdin kuulkaa ihan itkuun, niin kiitollinen olen, se on kuitenkin 200€ tuommoinen käynti. Lääkäri vielä sanoi, itsekkin 5 ivfää läpikäyneenä, että ottaa nyt sydämenasiakseen tän mun projektin. Konsultoi jotain ystävälääkäriään, joka on suomen parhaita, ja hänellä on kuulemma tiskin alla mulle jotain ideoita, jos näyttää siltä että ovulaatio jää vajaaksi tai muuten ultra ei kp12 näytä hyvältä. Hitto mulla on hyvä mieli! Mähän en miestä hoitoihin saa, joten tää on nyt se viimeinen hetki.

Ja hyvä etten vielä ole raskaana, tänään on keuhkokuvauskontrolli mun aiemmasta sairaudesta.
Ihan supermahtavaa! Meni kylmät väreet lukiessa. Olet selkeästi hyvissä käsissä hoitojen suhteen ja varmasti asiat menevät tuosta hyvin eteenpäin. Toivottavasti keuhkokontrollissa on myös kaikki hyvin!

Ihan parasta Hannuli!!!:):) Aivan loistogyne sulla ja vinkkaa meille muillekin sitten ne tiskin alla lymyävät ideat:grin Oi että kun olis kesäkuussa kunnon plussa-aalto tässä ketjussa:smiley-angelic001

Ihana että maailmassa on vielä hyvyyttä <3

Minusta nuo FSH-piikitykset olivat paljon helpompia pistettäviä kuin Pregnyl. FSH-piikeissä neula on paljon ohuempi ja lyhyempi, eikä tunnu juuri lainkaan, ja se siis pistetään kynällä. Pregnylissä taas on jumalattoman pitkä ja paksu neula, ja ainetta ihan hirveästi.

Minusta nuo FSH-piikitykset olivat paljon helpompia pistettäviä kuin Pregnyl. FSH-piikeissä neula on paljon ohuempi ja lyhyempi, eikä tunnu juuri lainkaan, ja se siis pistetään kynällä. Pregnylissä taas on jumalattoman pitkä ja paksu neula, ja ainetta ihan hirveästi.

Mulla taas on FSH:t myös olleet ampulloissa eli ei kynää. Pistin molemmat aineet samanlaisilla neuloilla, mutta silti tuo Pregnyl tuntui enemmän. Kirveli ja vielä kahden päivän jälkeenkin se tuntui mahanahkassa.

Mulla taas on FSH:t myös olleet ampulloissa eli ei kynää. Pistin molemmat aineet samanlaisilla neuloilla, mutta silti tuo Pregnyl tuntui enemmän. Kirveli ja vielä kahden päivän jälkeenkin se tuntui mahanahkassa.

Nuo kirvelevät on ikäviä, mulla kirvelee napapiikki eli verenohennuspiikki. Nyt jos tulisi raskaaksi niin sitä tarttis pistää alusta loppuun. Ja itseasiassa aloitan pistämään sitä heti punktion jälkeen kuulemma.
Vähän jännittää tuleeko noista hormoneista mulle veritulppaa, kun on ollut aiemmin kaksi kertaa ja nuo kyllä edesauttaa sen syntyä.

Nuo kirvelevät on ikäviä, mulla kirvelee napapiikki eli verenohennuspiikki. Nyt jos tulisi raskaaksi niin sitä tarttis pistää alusta loppuun. Ja itseasiassa aloitan pistämään sitä heti punktion jälkeen kuulemma.
Vähän jännittää tuleeko noista hormoneista mulle veritulppaa, kun on ollut aiemmin kaksi kertaa ja nuo kyllä edesauttaa sen syntyä.

Onneks sulla tulee pian se lääkekatto täyteen, tuo kuulostaa jo melko kalliilta lystiltä. Ja jospa sitä veritulppaa ei nyt tulisi, kun on se Klexane heti alusta asti mukana.

Onneks sulla tulee pian se lääkekatto täyteen, tuo kuulostaa jo melko kalliilta lystiltä. Ja jospa sitä veritulppaa ei nyt tulisi, kun on se Klexane heti alusta asti mukana.

Se klexane aloitetaan vasta punktion jälkeen kun muutoin vuotaa punktiossa liikaa. Ja hormonit myös ennen punktiota eli tukos kerkeisi muodostua jos käy huono tuuri. Mutta yritän liikkua paljon ja välttää istumista pitkiä aikoja.

Se klexane aloitetaan vasta punktion jälkeen kun muutoin vuotaa punktiossa liikaa. Ja hormonit myös ennen punktiota eli tukos kerkeisi muodostua jos käy huono tuuri. Mutta yritän liikkua paljon ja välttää istumista pitkiä aikoja.

Toivotaan ettei tuossa ajassa ehtisi muodostua tukoksia ja onneks on helppo liikkua paljon näin kivoilla kesäsäillä:) Jännittääkö sua punktio?

Täällä dpo6 ja malttamattomana odotan jos tulis jotain kiinnittymisoireita tai tuntemuksia:grin Tässä aamulla alavatsaa vihloi ja poltteli vähän jännästi mutta meni sit aika pian ohi. Tissiarkuus loistaa edelleen poissaolollaan:eek:

Kettutyttö, Aloitetaanpa sulla isolla annostuksella pistelyt, mulla varmaa mitään tehoa tuu olee mun pistelyillä kun on vissiin pienin annos mitä saa... Joka ihmetyttää, oon kyllä aika varma et joudutaan siinäkin nostelee annosta..

Toivotaan ettei tuossa ajassa ehtisi muodostua tukoksia ja onneks on helppo liikkua paljon näin kivoilla kesäsäillä:) Jännittääkö sua punktio?

Täällä dpo6 ja malttamattomana odotan jos tulis jotain kiinnittymisoireita tai tuntemuksia:grin Tässä aamulla alavatsaa vihloi ja poltteli vähän jännästi mutta meni sit aika pian ohi. Tissiarkuus loistaa edelleen poissaolollaan:eek:

Varpu, oisko se voinut olla kiinnittymistä? Minä myös odottelen niitä kiinnittymisoireita, mutta en kyllä oikeastaan edes tiedä mitä odottaa. Tissiarkuus mulla on vaan kasvanut, mutta joka kierrossahan mulla on tullut jokin uusi varma raskausoire, jota ei edellisessä kierrossa ollut. Aina on olevinaan joku varma merkki, mutta menkkaoireita ne vaan kaikki on olleet. Varmasti tääkin, tai sitten vaan luget puree jotenkin kovemmin.

Varpu, oisko se voinut olla kiinnittymistä? Minä myös odottelen niitä kiinnittymisoireita, mutta en kyllä oikeastaan edes tiedä mitä odottaa. Tissiarkuus mulla on vaan kasvanut, mutta joka kierrossahan mulla on tullut jokin uusi varma raskausoire, jota ei edellisessä kierrossa ollut. Aina on olevinaan joku varma merkki, mutta menkkaoireita ne vaan kaikki on olleet. Varmasti tääkin, tai sitten vaan luget puree jotenkin kovemmin.

Viime kierrossa kun oli se kemiallinen niin oli kyllä kovemmat ja pidempään kestävät kivut, nuo aamun kivut oli niin nopeasti ohimeneviä etten oikein usko kiinnittymiskivuiksi. Mutta sulla kuulostaa hyvältä että tissiarkuus voimistuu :) Ainahan niitä oireita toki voi kehitellä ja voivat vaihdella mutta mä jotenkin uskon sun plussaavan tästä kierrosta :happy: Mulla ei ole koskaan ollut mitään ”varmaa merkkiä”, tosin en ole koskaan kunnolla raskaana ollutkaan:hilarious: Joka kierrossa oon kyllä toivonut mutta aina miettinyt että ei palele, ei ole metallinmakua suussa, ei pissata eikä ole flunssaa. Eikä ole nytkään mitään noista oireista:sad001 Ainoa mitä nyt on edellisiin poiketen on valkovuoto, sitä ei ole ennen ollut. Ja sit tietty toi tissiarkuuden puuttuminen, mutta pidän sitä nyt enemmän huonona merkkinä.

Varpu ei jännitä kyllä ainakaan vielä, mutta en usko että jännittää myöhemminkään. Se jännittää, kasvaako munasoluja tarpeeksi ja hedelmöittyykö yhtään :/

Alinah, mulla siis yritetään kasvattaa mahdollisimman monta follia. Sullahan yritetään yhtä, eikö? Siihen varmasti riittää pienempi määrä.

Viime kierrossa kun oli se kemiallinen niin oli kyllä kovemmat ja pidempään kestävät kivut, nuo aamun kivut oli niin nopeasti ohimeneviä etten oikein usko kiinnittymiskivuiksi. Mutta sulla kuulostaa hyvältä että tissiarkuus voimistuu :) Ainahan niitä oireita toki voi kehitellä ja voivat vaihdella mutta mä jotenkin uskon sun plussaavan tästä kierrosta :happy: Mulla ei ole koskaan ollut mitään ”varmaa merkkiä”, tosin en ole koskaan kunnolla raskaana ollutkaan:hilarious: Joka kierrossa oon kyllä toivonut mutta aina miettinyt että ei palele, ei ole metallinmakua suussa, ei pissata eikä ole flunssaa. Eikä ole nytkään mitään noista oireista:sad001 Ainoa mitä nyt on edellisiin poiketen on valkovuoto, sitä ei ole ennen ollut. Ja sit tietty toi tissiarkuuden puuttuminen, mutta pidän sitä nyt enemmän huonona merkkinä.

On tämäkin, kun pitää vaan odottaa, että alkaispa mahaan koskea :D Sitten jos joskus raskaaksi tulee, niin se odotus on varmaan ihan helppoa, kun on tätä turhaa odottamista ollut jo niin kauan.

Voisihan tuo valkovuoto ja oireiden puute jo yksistään olla oire? Ihanaa, kun jaksat uskoa tähän meidän kiertoon! Olen myös toiveikas teidän suhteen. Kemiallinen antaa ymmärtää, että jotain oikeita asioita siellä tapahtuu. Ehkä tää lisääntynyt valo ja lämpö tekisi hyvää meidän kaikkien hormonitoiminnalle :)

Viikon päästä aion tehdä raskaustestin. Mikä on teidän mielestä hyvä? Oon käyttänyt niitä mitä saa raskauskeijulta ilmaiseksi, mutta niihin meni nyt luotto. Testasin nimittäin huvikseni Pregnylin jälkeen niillä ja sain vain haamuplussan, joka hävisi testin kuivuttua.

Tyyne, on tää tosiaan aikamoista kun odottaa kaikenmaailman kipuja ja kolotuksia itselleen:grin Ehkä sitten kun joskus on raskaana niin odotus on tosiaan helpompaa ja sietää vähän paremmin ikävätkin raskausoireet kun tietää että vaihtoehto on elää tässä jatkuvasta odotuksessa ja pettymyksessä. Jos olisin heti tullut raskaaksi niin olisin saattanut olla aikamoinen valittaja o_O Mutta joo, ei kai mun auta nyt ku toivoa että tää oireettomuus olis oire:rolleyes:

Mulla on nyt netistä tilattuja testejä, olikohan niitä Sofi-merkkisiä. Mutta aika paljon oon eri raskaustestejä tehnyt eikä mulla mikään oo antanut turhia viivanpaikkoja tai mitään.

Minusta ihan markettien PregCheck-liuskat ovat parhaita, olikohan kahden liuskan paketti jotain 3 euron nurkilla. Näyttävät raskauden tummina viivoina, joten ei tarvitse miettiä onko vai eikö. Jos Pregcheckissä tuntuu, että tikkua pitää käännellä, katsoa eri valossa tai kysyä muiden mielipiteitä, on se nega, ja plussa tosiaan tulee erittäin varhain leffaviivoiksi.

Minulla tuli esikoisesta leffaviivat Pregcgeckillä jo dpo10, kun toista odotin, olivat Pregcheckit kaikkialta loppu Oriolan toimitusvaikeuksien takia (silloin oli uutisissakin, kuinka sairaat olivat jääneet ilman lääkkeitä Oriolan toimitusvaikeuksien takia). Silloin kyllä tuli kiroiltua RFSU:n testeille, kun niissä plussa on hailakka viiva, eikä kunnon leffaviiva kuten Pregcheckissä, eikä sellaisista hailuroista ota erkkikään selvää.

Varmimmat testit ovat digitalisia, koska niissä ei tarvitse tulkita tulosta itse, vaan testi kertoo ruudulla yksiselitteisesti tuloksen.

Muokattu viimeksi:
Takaisin