Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Teillä alkaa kuulostaa hyvälle!!
Mulla ei vieläkään alkanut
Te ootte kyllä niin ihania kannustuksinenne! Mä sitten tykkään teistä
Voi ei Kettutyttö, mikä ärsyttävä kärsivällisyysharjoitus Nyt pitää kyllä jotenkin manata se vuoto paikalle, valkoiset housut kehiin tai jotain!
Hannuli, mä en uskaltanut ottaa greippimehua letrojen kanssa koska greippi vaikuttaa elimistöön niin että estrogeenia kertyy enemmän minkä vuoksi myös limailua voi olla enemmän, kun taas letrojen toimintaperiaate on VÄHENTÄÄ kehon estrogeeniä jotta aivolisäke reagoisi vähenemiseen tuottamalla FSH:TA eli munasoluja kypsyttämään hormonia. Jos siis ottaa greippiä samaan aikaan, vaikutus on plusmiinusnolla kun greippi lisää ja letro vähentää estrogeeniä. Näin oon ainakin itse ymmärtänyt :) Mutta tosi hyvä että sulla on nyt gyneaika ja saisit jonkun loppukierron tuen siihen tiputteluun:)
Tyyne, tää palsta on kyllä niin ihana Aina joku jaksaa silloinkin uskoa kun itseltä usko loppuu...
Alinah, sullakin tehokkaat hoidot lähenee ja pääset pian piinailemaan :)
Sama juttu, kaikki niin ihania täällä
P.s. Missä se mun tissiarkuus nyt oikein on?! Oon ihan hukassa ilman sitä Ollut ainoa pysyvä asia näissä ihmekierroissa, jopa 70 päivän kierrossa tuli tissit aina kipeiksi ennen menkkoja
Jos se merkkaiski jotain ku nyt ei oo!!
Mulla taas on nyt kyllä niin kipeet ettei mitään määrää. Mä en yleensä mittaile noita lämpöjä mut eilen oli niin outo oli että kokeilin. Se oli 36.9 ja normi mulla on semmosta 36.2-36.5
Eli ei oo vieläkään alkamassa?? Vai?
Testi aamulla nega taas että sitä se ei ole. Vaikka oiskin ollu joku super myöhäinen ovis niin ne terot olis pilannut sen, eikö niin?
Ja ei jai srn jälkeen sentään voi mitenkään ovis olla? Mut yksi eritäin vahva veikkaus mulla on ovuloimaton kierto näin luomusti ja siksi pitkittyy.
Alinah, jännää kattella miten reagoit niihin piikkihoitoihin :)
Onpa kyllä turhauttava tilanne Kettutyttö! Mutta ylläriplussakin vois vielä ilmaantua ! :)
Ootko kokeillu saisko raskasliikunta, sauna ja peittojen heiluttelu hanoja aukeamaan? Nuo on mun varmat niksit :D
Onpa kyllä outoa! Kai se yleensä niin on ettei terojen aikana ovuloi kun terot viestii keholle että ovis on jo tapahtunut. Mutta mistä sitä koskaan tietää Kyllähän ovuloimattomassakin kierrossa terojen pitäisi saada menkat tulemaan, sitä vartenhan ne on eli vaikka sulla olis ovuloimaton kierto niin ei sen silti kuuluisi noin pitkittyä. On kyllä outoa... Tissiarkuus voisi kuitenkin merkata että menkat on sieltä tulossa mutta ihme että lämpö noin korkea. En mä tiedä, nyt sun kroppa kyllä ihan vetää meitä 6-0 Pitäiskö sun soittaa gynelle/polille?
Toivottavasti Kettutytön tilanteeseen tulee pian selkoa!
On tämä kyllä aikamoista, aina on jotain harmia. Nyt kun kaikki muu olisi suht kohdillaan, niin ei meinaa talletukset sujua. Mies ottaa paineita liiasta aikatauluttamisesta ja on muutenkin todella stressaantunut muista asioista. Sujuuko teillä muilla peittojen heilutus, vaikka joutuu kelloa ja kalenteria kyttäämään?
Voi Varpu Et ole yksin, vaikka toki tietoisuus muiden ongelmista ja kipuilusta samojen asioiden parissa ei aina paljoa lohdutakaan. Itselleni äitienpäivä teki tällä kertaa tosi tiukkaa, kaikenmaailman puolitutut laukoi aivan uskomattomia kommentteja lapsista ja lapsettomuudesta. Luulin jo ihmisten olevan vähän varovaisempia, mutta mitä vielä. Omassa lähipiirissä myös raskaus- ja synnytysuutisia tulee jatkuvalla syötöllä ja kyllä tämä elämä usein tuntuu niiiiin epäreilulta. Mutta ei auta kuin olla vahva, yrittää ja uskoa, että kyllä tämä vielä joskus palkitaan. Ja ehkä tällä kaikella joku tarkoitus on, osaa ainakin arvostaa tiettyjä asioita ihan eri tavalla kuin ne, jotka ei tätä vuoristorataa ole joutuneet käymään läpi. Tsemppiä Varpu ja kaikki muut!Joskus sujuu ja joskus ei. Viime kierrossa yritettiin ovisplussapäivänä kahdesti niin mies ei pystynyt sitä toista kertaa loppuun saakka ja muutenkin selvästi stressasi aiempaa enemmän. Tässä kierrossa sit oli se mun vatsatauti... Muutoin mun on yleensä helppo lähteä peittojen heilutteluun ovisaikana koska himot, mutta miehelle se tietty on ihan samanlaista kuin muulloinkin paitsi lisänä paineet Kuitenkin kaiken kaikkiaan tuntuu että yllättäen tää vauvantekohomma on jopa lisänny seksiä kun siihen tulee lähdettyä silloinkin kun ei niin huvittais ja huomannut että se on sit kuitenkin aika kivaa Toki tilanne voi muuttua jos tää lapsettomuus jatkuu vuositolkulla... Mutta luulen että miehellä noi ovisajan paineet kyllä vie osan ilosta vaikka lasta haluaakin. Ei kai siinä auta kuin puhua asiasta ja ymmärtää.:)
Mulle on taas tullut raskaus- ja vauvauutisia joka tuutista ja alkaa jo olla aika yksinäinen olo. Miksi kaikilla muilla onnistuu tuosta vain paitsi meillä...? Turha sitä on miettiä, tiedetään, mutta kun... Huoh.
Toivottavasti Kettutytön tilanteeseen tulee pian selkoa!
On tämä kyllä aikamoista, aina on jotain harmia. Nyt kun kaikki muu olisi suht kohdillaan, niin ei meinaa talletukset sujua. Mies ottaa paineita liiasta aikatauluttamisesta ja on muutenkin todella stressaantunut muista asioista. Sujuuko teillä muilla peittojen heilutus, vaikka joutuu kelloa ja kalenteria kyttäämään?