Letrozolin käyttäjiä?

En tiedä miksi mulla tuli pregchek liuskaan kerran selvä punainen viiva dpo 6, jos ei ois ollu nuin aikaset dpo:t oisin suotta innostunut.. Ehkä se oli joku maanantai kappale :) Mutta kannatan kyllä tuota pregchekiä, ei ole hinnalla pilattu, prismassa se maksaa 2euroa :)

Mikä kp teillä alkaa tuntumaan munasolujen kasvukipuja? Paljonko teillä on muuten yleensä ultrassa ollut niitä pienempiä follikkeleita?

Eli pregchekit vei voiton 3-1. Kokeilen siis niitä sitten toivottavasti vasta sunnuntaina.

Pipsu, näissä kahdessa kierrossa on mulla alkanut kasvukivut kp 7. Pienempiä rakkuloita on ollut reilusti, muistaakseni alle 10 kuitenkin. Ei mitään hajua mikä olisi normaali määrä.

Mulla oli niitä pienempiä rakkuloita yli 20, otin donavertyn käyttöön, jos se vähentäis rakkuloiden määrää, tänään oli ihan ovulaation tyyliset kiput useamman tunnin ajan, vaikka vasta kp8, jospa siellä ois muheva folli kasvamassa :)

Mulla oli niitä pienempiä rakkuloita yli 20, otin donavertyn käyttöön, jos se vähentäis rakkuloiden määrää, tänään oli ihan ovulaation tyyliset kiput useamman tunnin ajan, vaikka vasta kp8, jospa siellä ois muheva folli kasvamassa :)

Joo ja se folli on just SE folli! :)

En tiedä miksi mulla tuli pregchek liuskaan kerran selvä punainen viiva dpo 6, jos ei ois ollu nuin aikaset dpo:t oisin suotta innostunut.. Ehkä se oli joku maanantai kappale :) Mutta kannatan kyllä tuota pregchekiä, ei ole hinnalla pilattu, prismassa se maksaa 2euroa :)

Mikä kp teillä alkaa tuntumaan munasolujen kasvukipuja? Paljonko teillä on muuten yleensä ultrassa ollut niitä pienempiä follikkeleita?

Mulla alkoi tässä kierrossa kasvukivut jo menkkojen aikoihin, ehkä kp5-6 vaikka ovis tuli vasta kp17. Edellisessä kierrossa taisi alkaa noin viikkoa ennen ovista. Ja mullakin on ihan tosi paljon niitä pieniä rakkuloita molemmilla puolilla, teksteihin on aina kirjoitettu joko ”paljon pieniä rakkuloita” tai ”pieniä rakkuloita yli 15” eli eivät jaksa edes laskea kaikkia :dead:

Ainiin Tyyne, onko tullut vielä kiinnittystuntemuksia tai lisää oireita?:grin Mikä dpo sulla onkaan tänään? Mulla oli eilen illalla vielä hentoa jomotusta kohdun tienoilla ja yöllä heräsin siihen että oikealle puolelle alaselkään sattui ja se kipu säteili kylkeen ja vatsan puolelle oikean munasarjan kohdille. Mutta treenasin eilen selkää salilla joten saattoi kyllä olla vain lihaskramppi:hilarious: Nyt aamulla on palan tunnetta kurkussa ja aivastuttaa, mutta nääkin voi olla mitä tahansa:color dpo7 siis tänään.

Ainiin Tyyne, onko tullut vielä kiinnittystuntemuksia tai lisää oireita?:grin Mikä dpo sulla onkaan tänään? Mulla oli eilen illalla vielä hentoa jomotusta kohdun tienoilla ja yöllä heräsin siihen että oikealle puolelle alaselkään sattui ja se kipu säteili kylkeen ja vatsan puolelle oikean munasarjan kohdille. Mutta treenasin eilen selkää salilla joten saattoi kyllä olla vain lihaskramppi:hilarious: Nyt aamulla on palan tunnetta kurkussa ja aivastuttaa, mutta nääkin voi olla mitä tahansa:color dpo7 siis tänään.

Tuohan on tosi hyvä merkki! Vois hyvinkin olla kiinnittymistä :)
Mulla on kans dpo 7. Aamulla oli pientä tuntemusta kohdun seudulla, mutta eipä oikein mitään kunnollista. Muita oireita ei ole kuin hermo tiukalla :D mutta se nyt voi johtua mistä vaan. Rinnat on edelleen arat.

Minkälaisia teidän ne follien kasvukivut ovat olleet? Mulla ei mitään käsitystä omalla kohdalla onko mulla sellaisia :/

Mulla kanssa munasarjan kohdilla jomottelee, pistelee ja vihloo. Ei koko aikaa mutta aina välillä. Ainakin olen tulkinnut ne follin kasvukivuksi:)

Minkälaisia teidän ne follien kasvukivut ovat olleet? Mulla ei mitään käsitystä omalla kohdalla onko mulla sellaisia :/

Mulla on ollut sellaista jatkuvaa pientä jomotusta munasarjan kohdalla ja sitten sellaista terävää, pistelevää kipua siihen päälle. Ja kamala turvotus.

Varmasti kasvaa Kettutyttö! :) Onpa jännä kesä teillä tiedossa, toivottavasti tarraa kunnolla kiinni:smiley-angelic001

Niinpä! Mä oon lueskellut muiden kokemuksia ja monilla on kuudes-seutsemäs yritys meneillään ilman tärppiä. Tulee niistä vähän epätiivoinen olo. Sitten miettii, että älä lue, mutta aina huomaa kuitenkin olevansa jotain ihme todennäköisyyslukuja googlaamassa.

Niinpä! Mä oon lueskellut muiden kokemuksia ja monilla on kuudes-seutsemäs yritys meneillään ilman tärppiä. Tulee niistä vähän epätiivoinen olo. Sitten miettii, että älä lue, mutta aina huomaa kuitenkin olevansa jotain ihme todennäköisyyslukuja googlaamassa.

Väistämättähän sitä on kiinnostunut lukemaan muiden kokemuksista, mutta täytyy muistaa että useammin kirjoittavat he joilla ei onnistu kuin he joilla tärppää ekasta :) Ja niitä ekasta tai toisesta kerrasta tärppääviäkin löytyy useita.:) Eikös ivf:n onnistumisprossat oo huimasti paremmat ku vaikka inssin?

Täällä dpo8 ja taas toiveikkuus nosti päätään aamulla kun nenän limakalvot vuosi vähän verta (eikös limakalvojen turpoaminen/kuivuminen oo joku raskausoire?) ja rintoja painaessa tuntuu vihdoin lievää arkuutta, vähän erilaista kuin yleensä. Toisaalta toivon että tulis äkkiä viikonloppu ja voisi testata, toisaalta toivon ettei se tulis ikinä jotta ei tarttis pettyä vaan saisi elää tässä toivossa:shy:

Voi että tuo todennäköisyyslukujen googlaus on kamalaa. Ei sitä pitäisi tehdä ja Varpulta hyvä pointti, että ei ne ole täällä kirjoittelemassa, jotka ovat aikaisessa vaiheessa hoitoja raskautuneet. Toivon todella, että teillä nyt tärppää ja että saatte varalle pakkaseen paljon munasoluja. Tehän ootte yksityisellä? Onko siellä kesäsulkuja vai saatteko tarvittaessa jatkaa kesän läpi? On varmasti jännittävää, kun on eka hoitokierto tätä hoitoa eikä mitään käsitystä miten kroppa lääkkeisiin reagoi. Hyvä, että sulla niitä kasvukipuja on, kyllä siellä saalista on muhimassa :)

Takaisin