Mun menkat alko!!!!!! Jee!!!! Huomenna ultra ja eka piikki :) :) :)
Ihanaa, kun pääsee hoito alkamaan! :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mun menkat alko!!!!!! Jee!!!! Huomenna ultra ja eka piikki :) :) :)
Jee vihdoinki Kettutyttö!:):) Ja heti piikitykset eli heti pääsee askeleen eteenpäin, hieno homma!
Täällä dpo4 ja ylläri ylläri aika matelee. Väsymystä ja valkovuotoa ollut aiempia kiertoja enemmän, mutta eipä niistä vielä voi mitään päätellä kun niin aikaiset päivät vielä. Milläs sitä kelloa saisi eteenpäin ?
Tervetuloa Orvokki, toivottavasti letrot ois sulle toimiva lääke, mullakin eilen loppuivat tän kierron letrot :)
Louhitar, munki käsityksen mukaan ei oo haittaa siitä piikistä :) Meillä on myös auttanu tuohon "tallettelu" jännitykseen se, kun olen hieman jekuttanut miestä, että vielä ei ole "se aika" ja yrittäny kääntää ajatukset pois lapsen tekemisestä :)
Tsemppiä pistelyihin Kettutyttö, niin jännittävä kuukausi edessä! Mitä siinä ekassa ultrassa katsotaan?
Alkutilanne muniksisssa. Vahvistuu aloitusannos jne.
Kohta se onkin, jo odottelen täällä. Kerron kun ohi :)
Olin itsekin siinä käsityksessä, että irroituspiikistä ei haittaa olisi, vaikka se menisikin "turhaan". Hyvä, jos teilläkin on sellainen käsitys :)
Aamun varmisteluyritykset meni mönkään ja illemmalla ei ole mahdollisuutta enää, luultavasti liian myöhäistähän tuo jo olisikin. Tässä kohtaa luulen ja toivon edelleen, että eiliset vihlaisut oli the real thing. Lämmöt ei kylläkään ole koholla eikä rinnat samalla tavalla kipeät kuin viimeksi oviksen jälkeen. Mutta kuulostellaan. Tulipahan tässä oppia seuraavaa mahdollista kiertoa varten, joten jos nyt ei tärppää, niin ollaan taas vähän viisaampia.
Epävarmaa tosiaan En minäkään lämpöjä säännöllisesti mittaa ja helposti saattaa tulla heittoja mittausaikaan. Eilen sain kovemmat lämmöt aamusta kuin tänään, mutta en kovin suurta painoarvoa noille uskalla antaa. Ennemminkin huvikseni testailen ja seurailen saako niistä mitään irti. Progekokeesta ei ole puhuttu mitään (enkä muuten käynyt missään verikokeissa edes alkututkimusten aikaan, lääkäri piti turhana), luotto on ollut irrotuspiikissä. Eiköhän Varpu unohdeta sekavat aamulämmöt ja luoteta siihen, että sullakin ovis tuli. Ei ne oviksen ja sen jälkeen tulevat oireet välttämättä muutenkaan samanlaisia joka kierrossa oleMulla Louhitar ihan sama juttu tässä kierrossa, että luulen oviksen olleen mutta lämmöt ei oo koholla (en kyllä säännöllisesti mittaile, mutta eilen illalla näytti kainalosta vain 35,5) eikä rintoja arista. Ärsyttävän epävarmaa. Olisipa tässä kierrossa se verikoe jolla voisi varmistaa oviksen... Sullakaan ei varmaan oo progekoetta ku oli toi irrotuspiikki?
Hyvä hyvä, siitä se lähtee!No niin, aloitusannos ma asti 225 gonal-f. Ti on 150. Ke uusi ultra ja arveli että sitten voi aloittaa jo sen toisenkin pistoksen mikä estää ennenaikausen irtoamisen.
Mä en jaksais odottaa että olis ilta ja vois pistää jo :D