Kuulostaa tutuilta jutuilta, palasin lukemaan näitä vuoden tauon jälkeen, nyt taas aloitin letrozolit... Melkein taas vuosi edellisestä plussasta.. Metforemia oon nyt kans syönyt viikon verran yli vuoden.. nyt syksyn isommalla annoksella.. ja viikko sitten hierojalla käydessä ei ollut enää hartiat täynnä nestettä, vaan niitä pystyi melkein 10 vuoden tauon jälkeen hieromaan kunnolla.. kun ei käynyt enää niin kipeää turvotuksen takia
Mulla aiemmin letrozolien avulla ovis aikaistui n. 4 päivällä.. KP 19 -> kp14/15
Nyt alku syksyn kierto on sekoillut.. voi toki johtua Metforemin annoksen nostostakin

syyskuussa piti käynnistää vuoto lääkkeillä ja sit mention yks kierto.. ovisplussa vasta kp20...

Nyt kp4 oli taas mulle outo vuoto, tiputteli jo lauantaina vähä, mut lasken nyt vasta maanantaista ja aloitin eilen letrozolien popsimisen...
Aiemminkin oon käyttänyt.. syyskuusta tammikuuhun, helmikuussa plussa.. kkm/tuulimuna... Sit elokuussa uudelleen letrozolit.. ei apua.. sit marraskuun alusta Metforem... Plussa itsenäisyyspäivänä.. jouluaattona keskenmeno...
Et mikään ihmelääke ei meille ole ollut, mutta yksi ystävä on saanut nyt kaksi lasta, toisen kohdalla letrozolit oli apuna, koska kierto on niin epäsäännöllinen, hänelläkään ei pienemmät annokset auttaneet... Vasta reilulla annostuksella toimi... Saapa huomata miten meidän käy...
Nyt en ajatellut kahta kiertoa pitempään syödä.. viimeksikin gyne sanoi, että kolmen kierron jälkeen olisi hyvä pitää taukoa...ja sivuoireena oli ehkä vain aivosumu ja väsy.. ja nyt tuntui jo tänään ettei töiden teosta meinannut tulla mitään.. asiantuntija työ vaatii aivoja ja nyt ei oikein kulkenut...
Tsemppiä kaikille