Letrozolin käyttäjiä?

Mullahan kävi vähän samalla tavalla toisessa letrokierrossa, eka ei kuulunut ovista ollenkaan (oli kesäsulku niin en päässyt gynellä käymään että olisin saanut teroja nollaamiseen joten piti vain odottaa), sitten tuli outo välivuoto minkä tulkitsin menkoiksi kun kesti 4 päivää, ja sitten alkoi ihan hitosti limoja tulemaan KP10 ja KP12 pärähti ovisplussa jos niistä oudoista menkoista lasketaan. Normaalisti oon saanut oviksen aikaisintaan KP22 ja sekin letroilla. Mulla syypää oli pieni kysta joka siellä blokkasi ovista kunnes lähti, oletan että ne "menkat" oli oikeasti kystan poistuminen ja keho ovuloi heti kun siitä eroon pääsi. Onneksi en niiden menkkojen jälkeen alkanut syömään uutta kuuria letroja kun olin itsekin ihmeissäni että mitähän siellä tapahtuu. 😅 Ja sit tollasesta ihmeoviksesta tuli se tärppi??? En tiedä pystyykö mun keho raskautumaan muuta kuin tällaisissa käsittämättömissä extreme-oloissa, jos halutaan lisää lapsia en tiedä mitä kystia mun pitää sinne taas ensin kasvattaa 🤣
Hei nyt sitten 🤣 Siis mun kroppa ja hormonit on aina ollu yks iso vitsi! Sentään tuli selitys, kun toi pcos-diagnoosi pärähti. Reagoin aina kaikkeen ja aina jotenkin poikkeavasti. Tuntuu, et ikinä ei mikään todennäköisyys päde itseen 🤣

Hei nyt sitten 🤣 Siis mun kroppa ja hormonit on aina ollu yks iso vitsi! Sentään tuli selitys, kun toi pcos-diagnoosi pärähti. Reagoin aina kaikkeen ja aina jotenkin poikkeavasti. Tuntuu, et ikinä ei mikään todennäköisyys päde itseen 🤣
Toivotan sullekin nyt yllätystärppiä yllätysoviksesta!! 🤣 Jos se iskis kun sitä vähiten odottaa, vähän kuin toi ovis! 😆

Toivotan sullekin nyt yllätystärppiä yllätysoviksesta!! 🤣 Jos se iskis kun sitä vähiten odottaa, vähän kuin toi ovis! 😆
No vitsit, nyt sitten ovisten ovis tulee kyllä niin väärään aikaan 🤣 Mahtaako ihan olla limakalvo ehtinyt kehittymään kp5/6 😅 Nyt alkaa lievästi lh-huippu laskemaan, ja eilen oli toi armoton ovistyyppinen kipu. Oli megaoireet ja kaikki viittaa siihen, et kyllä se ovis vaan oli. Toisaalta oli kyllä semmonen estrogeenipommi, ennennäkemätön limaniagara (miks aloin testaamaan, ku oli ihan poikkeuksellinen) ja muutama muu hormonihuuruoire, et josko siel ois megaboosti ollu myös limakalvon kasvun suhteen. Kyllä taas saa ihmetellen oottaa, josko ultraisivat, että mitä löytyy...

Takaisin