Letrozolin käyttäjiä?

Apuaaa, mulla loppu menkat kaks päivää sit, eilen kp 7 otin viimesen letron ja nyt tänään on tullu veristä vuotoa.. onkohan tää ihan normaalia? Onko muilla ollu haittavaikutuksena tuota vuotoa? Väliultra ois kp10, nyt siis kp8.
 
Päivitän vielä tännekin että olin tänään kp11 ensimmäisen letrokiertoni ultrassa ja kaikki näyttää tosi hyvältä, kohdun limakalvo 8,6mm ja oikeassa munasarjassa yksi johtofolliikkeli 16mm ☺️ sain gyneltä vielä ovitrellereseptin jolla irrottelen munasolun jos ei tuu LH-piikkiä ovistestiin ennen sitä.
 
Päivitän vielä tännekin että olin tänään kp11 ensimmäisen letrokiertoni ultrassa ja kaikki näyttää tosi hyvältä, kohdun limakalvo 8,6mm ja oikeassa munasarjassa yksi johtofolliikkeli 16mm ☺️ sain gyneltä vielä ovitrellereseptin jolla irrottelen munasolun jos ei tuu LH-piikkiä ovistestiin ennen sitä.
Ihan huippua! Sulla ollut tosi hyvä vaste, nyt vaan toivotaan mitä parhainta lopputulosta🥰
 
Heippa, oisin muilta letrojen syöjiltä kysynyt minkä verran teillä on aikaistunut Ovikset? Mulla siis ei ongelmana ovuloimattomuus vaan että keskenmenojen jälkeen kierrot on pidentyneet ja viimeisimmäksi Ovikset on olleet kp 21-23. Mulle määrättiin letrot annoksella 2 x 2,5mg viideksi päiväksi. Vasteultra perjantaina.
 
Heippa, oisin muilta letrojen syöjiltä kysynyt minkä verran teillä on aikaistunut Ovikset? Mulla siis ei ongelmana ovuloimattomuus vaan että keskenmenojen jälkeen kierrot on pidentyneet ja viimeisimmäksi Ovikset on olleet kp 21-23. Mulle määrättiin letrot annoksella 2 x 2,5mg viideksi päiväksi. Vasteultra perjantaina.
Minulla aikaistui 2-3 vrk. Toivottavasti letrot auttaa sulla❣️
 
Mulla ei sillo letroja käyttäessä ollu ollenkaan omaa kiertoa. Mut kierto on muuten yleensä ollu ainaki vähintään 32 päivää, helposti enemmiki. Letroja käyttäessä oli just 28.
 
Heippa, oisin muilta letrojen syöjiltä kysynyt minkä verran teillä on aikaistunut Ovikset? Mulla siis ei ongelmana ovuloimattomuus vaan että keskenmenojen jälkeen kierrot on pidentyneet ja viimeisimmäksi Ovikset on olleet kp 21-23. Mulle määrättiin letrot annoksella 2 x 2,5mg viideksi päiväksi. Vasteultra perjantaina.
Mulla letrot ei vaikuttanut oviksen ajankohtaan eikä kierron pituuteen. Samoille päiville ajoittui ovikset kuin ilman letrojakin, useimmiten kp 12-13. Annos oli 1 x 2,5mg kp 3-7.

Toivottavasti vaste olisi odotetunlainen 🌈
 
Heippa, oisin muilta letrojen syöjiltä kysynyt minkä verran teillä on aikaistunut Ovikset? Mulla siis ei ongelmana ovuloimattomuus vaan että keskenmenojen jälkeen kierrot on pidentyneet ja viimeisimmäksi Ovikset on olleet kp 21-23. Mulle määrättiin letrot annoksella 2 x 2,5mg viideksi päiväksi. Vasteultra perjantaina.
Mulla kierrot oli 40-70pv ilman letroja ja letrojen kanssa 28-34pv. Ovis siis kp14-21. Sattumaa vai ei, mutta raskauduin kuudesta letrokierrosta just noista kahdesta joissa ovis oli aikaisin. Tsemppiä 🌼
 
Heippa, oisin muilta letrojen syöjiltä kysynyt minkä verran teillä on aikaistunut Ovikset? Mulla siis ei ongelmana ovuloimattomuus vaan että keskenmenojen jälkeen kierrot on pidentyneet ja viimeisimmäksi Ovikset on olleet kp 21-23. Mulle määrättiin letrot annoksella 2 x 2,5mg viideksi päiväksi. Vasteultra perjantaina.
Mulla ovis aikaistui 1-2vk (kp12-14) ja muutenkin kierto tuli tosi säännölliseksi (27-30vrk). Annostus oli 1+2+1+2+1 tablettia kp3-7.
 
Lueskelin melkein koko ketjun ja huomasin, että tämähän on aktiivinenkin edelleen :)

Itsellä 2. Letro-kierto menossa. Ensimmäisessä kierrossa ultrassa kp 10 3 follia, joista 2 lähes 20 mm. Irrotuspiikki seuraavana päivänä, mutta haamuilun jälkeen päädyttiin seuraavaan kiertoon.

Nyt kp 13, eikä ovulaatiosta ole kyllä tällä kertaa varmuuttaa ollenkaan... Mutta jos viime kierron kaltainen on, niin kaipa se sitten meni jo, jos tapahtui ollenkaan, ultraa ei nyt ollut, eikä irrotuspiikkiäkään. Yhdynnät sinänsä osui oletettuun ovulaatioon nähden ok, joten nähtäväksi jää.

Iän takia kokeillaan vain 3 kiertoa näin ja IVF-suunnittelukäynti on jo varattuna toukokuun lopulle. Aikaa kun ei ole tuhlattavaksi yhtään. Lapsia on jo 3, nuorin 8-vuotias, eikä ongelmia ole ennen ollut, mutta nytpä on tätä ikää jo pitkälti yli 40. Yksi raskaus viime syksyllä puolivahingossa alkoi, mutta päättyi RV 9 keskeytyneeseen keskenmenoon. Sen jälkeen tämä on nyt YK 6, eli ei mahdottoman paljon, mutta tuo ikä painaa ajatuksissa ja stressaa oikein tosissaan ainakin minua. Miehen näytä oli loistava, mutta ikää on toki hänelläkin.

Mutta tällaisilla lähtötiedoilla siis uusi letroilija joukkoon tulisi :)
 
Jaa, täytyykin itseä täydentää, että se ovisplussahan tulikin nyt illalla ihan puskista :D
On näköjään Letrot pidentäneet kierron normaaliksi (28 pv) kun se on lokakuun keskenmenon jälkeen ollut "tosi" lyhyt (24-26 päivää) jatkuvasti ja siksi ovistakin odottelin jo kp 11, viimeistään 12.
 
Tervetuloa @Maatuja mukaan porukkaan!

Voisin tulla tännekin päivittämään että mulla tosiaan oli vasteultra kp11 perjantaina ja sieltä löytyi 18mm johtofolli ja molemmilla puolilla kymmenisen kappaletta antraalifolleja. Ovista lääkäri ennusti viimeistään maanantaille ja olojen, lämpöjen ja ovistestin mukaan ovis oli eilen eli kp 14. Aikasin ovis ennen tätä on ollut kp 17 ja tosiaan myöhäsin kp 23 niin hyvin aikaistu. Kierto on ollut sii säännöllinen mutta aina keskenmenojen jälkeen pituus muuttunut.
 
Hei. Onkohan tää vielä aktiivinen ryhmä?
Hei. Aika hiljanen, mutta kyllä täällä taitaa lukijoita käydä.

Minä ajattelin ensikiertoon ottaa taas letroja vaikken tiedä onko niistä hyötyä. Mulle siis määrättiin ne koska lääkäri sanoi etten ovuloi ollenkaan. Söin kolme kiertoa ja sit Lopetin koska halusin nähä onko vyöhyketerapiasta ollut hyötyä ja olisin itekseen alkanut ovuloimaan ja olihan siitä!! Nyt oon viimeiset 2 kiertoa ovuloinut luomusti, mutta nekin ilman tulosta. Alkaa turhauttaan kun miksi ei raskautta kuulu!!
 
Aivan. Mullakin letrot käytössä, 1tbl 3-7 kierron päivinä. Tarkoitus ois mennä kolmanteen inssiin tässä kierrossa. Ja täälläkin kyllä turhauttaa kun ei ala raskaus… 🥴 Luin tuolta ketjun noin puolesta välist et osa ottanut ”tupla” letrot ja niiden avulla sit plussannut. Mietein et uskaltaakohan niin kokeilla ilman että kysyy lääkäriltä. Monikkoriski kyllä tiedossa.
 
Aivan. Mullakin letrot käytössä, 1tbl 3-7 kierron päivinä. Tarkoitus ois mennä kolmanteen inssiin tässä kierrossa. Ja täälläkin kyllä turhauttaa kun ei ala raskaus… 🥴 Luin tuolta ketjun noin puolesta välist et osa ottanut ”tupla” letrot ja niiden avulla sit plussannut. Mietein et uskaltaakohan niin kokeilla ilman että kysyy lääkäriltä. Monikkoriski kyllä tiedossa.
Mulla tuplaletrot ja ultralla valmistettu että vaste sellainen että vain yksi munasolu kypsyy kerralla 😊 että nää on aika yksilöllisiä juttuja.
 
Takaisin
Top