Letrozolin käyttäjiä?

Yhteiset pahoittelut kaikille huonoja uutisia saaneille 😔

Täällä nyt kp 30 ja ovista odottelen. Ehkä kohta voisi jo nauraa eikä itkeä. Semmonen eka letrokierto sitten. Mun pahin pelko niiden suhteen kävi toteen, että ne ei tehoa ja sen sijaan sotkee oman kierron vielä entisestään.

Moikka! Osaisko joku kertoa miten raskausviikot lasketaan jos kp 1 oli 29.11 ja PAS 15.12 5 päiväisellä blstolla? Letrot oli tässä kierrossa mukana ja nyt plussa näkyvillä😊

Moikka! Osaisko joku kertoa miten raskausviikot lasketaan jos kp 1 oli 29.11 ja PAS 15.12 5 päiväisellä blstolla? Letrot oli tässä kierrossa mukana ja nyt plussa näkyvillä😊
Tuolla IVF ja PAS keskusteluissa varmaan paremmin osataan vastata miten tuo lasketaan!
Lämmin onnittelu plussasta 💛

Kp 31 ja mahdollisesti nyt illalla oli ovisplus. En oo varma, ku vaihdoin just liuskamerkkiä (plussa siis aika selkeä, mut en tiedä, mitä just nää testit ois aiemmin näyttäneet) ja hölmönä en testannut myös digillä. Ainakin vuoto ja leposyke natsaisi myös oviksen läheisyyteen ja alavatsalla ollut jo pari päivää aikamoinen paine vasemmalla. Ihmettelen, jos ei parin päivän sisään tuu oviskivut 😅 Onneksi siis näyttäisi siltä, et vaikka letrot ei nyt juuri hyödyttäneet, niin kierto pysyi muuten mulle normaalin pituisena.

// Tänään kp 32 aamulla digiinkin eka plussa ikinä 😭 Tehnyt niitä tyhjiä ympyröitä jo kp 9 alkaen ni voisin itkeä ilosta! Aamulämmöt -0,5 astetta, et eiköhän se ovis nyt sit vihdoin ole. Kunpa olis kaikki mahikset raskauteenkin, vaikka kierto tälleen nyt venyikin 🤞🏻

Liitteet

• 20221224_200718.jpg
    20221224_200718.jpg
    499.9 KB · Katsottu: 68
Muokattu viimeksi:
Tänään siis nyt dpo 0 eli ovis 🤩 Jotenkin jännä nähdä, että noi testit oikeasti toimii mulla. Tänään nimittäin negoja, digikin, eli ne näytti mulle posia vaan yhden päivän kuten "kuuluukin". Ehkä letrot teki jotain kuitenkin, vaikka kierto nyt onkin mitä on.

Tuun tippumaan niin korkealta, jos ei nytkään tärppää. Eilen kävi meinaan kahdet eri vieraat meillä kylässä ja kummatkin ilmoitti saavansa kesällä vauvan. Ja viikko sitten saatiin tietää kolmannestakin kesävauvasta ystäväpiiriin. Harmittaa siis vielä enemmän, jos meillä nyt vaan kestää tämä polku 😅

@mrz ihanaa, onnea oviksesta - tulihan se viimein! Kannattaa lääkärin kanssa jutella kuitenkin, käsitykseni mukaan tuossa tilanteessa annoksen kokoa voisi kasvattaa ja/tai irrotukseen jotain apua, jotta ovis tulisi aiemmin. 😊 Tsemppiä piinapäiviin!

Täällä dpo6!

@mrz Tsemppiä piinailuihin 😊 Me saatiin myös kuulla lähipiirin vauvauutisia joulun aikaan. Tuli sellanen olo, et en halua olla heidän kanssa edes tekemisissä, ennen ku itsekin on raskaana. Ottaa täl hetkel vähän turhan koville, vaikka tähän mennessä oon ajatellut, ettei toisten raskaus oo iteltä pois ja on vaan ollut ilonen muiden raskauksista.

Onko @Viikuna91 mitään tuntemuksia? Milloin lähtee eka testi tulille? 😊

Muokattu viimeksi:
@Unis en oikein oo joulun takia ehtinyt miettimään oireita. Testaan varmaan torstaina dpo9. :)
Tsemppiä raskausuutisten kanssa. 💔 Ihan ymmärrettävää ottaa etäisyyttä ja priorisoida oma hyvinvointi. Toivottavasti pian tekin pääsette jakamaan raskausuutisia perheelle. ❤️

@mrz ihanaa, onnea oviksesta - tulihan se viimein! Kannattaa lääkärin kanssa jutella kuitenkin, käsitykseni mukaan tuossa tilanteessa annoksen kokoa voisi kasvattaa ja/tai irrotukseen jotain apua, jotta ovis tulisi aiemmin. 😊 Tsemppiä piinapäiviin!

Täällä dpo6!
Kiitos ja sulle myös tsemppiä! Vielä ilmeisesti muutama päivä piinailtavaa, jos torstaina testailet.

Joo, onkin jo sovittuna klinikalle, että ensi kierrosta sama annos, mutta uusi vasteultra kp 10-12 ja sit mahdollisesti Ovitrelle, riippuen mitä näkyy. Oon itse vähän skeptinen, näkyykö mitään mutta saapi nähdä.

Muistaakseni tämän kierron ultrassa oikealla oli johtofolli ja n. 10 millisiä, vasemmalla ei ollut mitään. Mutta nyt kyllä selkeesti kaikki ovistuntemukset oli silti just vasemmalla.

@mrz Tsemppiä piinailuihin 😊 Me saatiin myös kuulla lähipiirin vauvauutisia joulun aikaan. Tuli sellanen olo, et en halua olla heidän kanssa edes tekemisissä, ennen ku itsekin on raskaana. Ottaa täl hetkel vähän turhan koville, vaikka tähän mennessä oon ajatellut, ettei toisten raskaus oo iteltä pois ja on vaan ollut ilonen muiden raskauksista.

Onko @Viikuna91 mitään tuntemuksia? Milloin lähtee eka testi tulille? 😊

Kiitos! Ymmärrän hyvin tunteet noista uutisista, ikävää että sullekin sattui kohdalle. Ei se helppoa ole niitä vastaanottaa. Vähän jopa häpeän omia ajatuksiani, mitä näistä uutisista ensireaktiona syntyi. Mikä vaihe kiertoa/hoitoja sulla olikaan nyt menossa?

@mrz mulla nostettiin viimeisimpään kiertoon annostusta 2tbl/pv ja ekaa kertaa IVF-hoitojen aloituksen jälkeen alkio tarrasi kiinni, aiemmin ibsseillä tuli pari kemiallista ja yksi kkm rv4-5, mut siirroista ei tapahtunut mitään ennen edellistä kiertoa. Oviksen kanssa myös siis mulla aollut ongelmia ja nytkin oli vähän epäselvä plussa (digitaalisesta loppui liuskat kesken, kun jouduin monena aamuna käyttämän useita tikkuja), niin pistin ovitrellen vielä varuiksi kuitenkin perään.

Toivottavasti teillä nyt nappasi, niin ei tarttis jatkoja kuitenkaan miettiä enää ❤️

Tänään siis nyt dpo 0 eli ovis 🤩 Jotenkin jännä nähdä, että noi testit oikeasti toimii mulla. Tänään nimittäin negoja, digikin, eli ne näytti mulle posia vaan yhden päivän kuten "kuuluukin". Ehkä letrot teki jotain kuitenkin, vaikka kierto nyt onkin mitä on.

Tuun tippumaan niin korkealta, jos ei nytkään tärppää. Eilen kävi meinaan kahdet eri vieraat meillä kylässä ja kummatkin ilmoitti saavansa kesällä vauvan. Ja viikko sitten saatiin tietää kolmannestakin kesävauvasta ystäväpiiriin. Harmittaa siis vielä enemmän, jos meillä nyt vaan kestää tämä polku 😅
Mä pidän peukkuja teille, että nyt tulisi toivottu lopputulos!🤩 tuo korkeelta tippuminen sattuu joka kerta, ei siihen totu varmaan ikinä🥺
@Unis en oikein oo joulun takia ehtinyt miettimään oireita. Testaan varmaan torstaina dpo9. :)
Tsemppiä raskausuutisten kanssa. 💔 Ihan ymmärrettävää ottaa etäisyyttä ja priorisoida oma hyvinvointi. Toivottavasti pian tekin pääsette jakamaan raskausuutisia perheelle. ❤️
onko @Viikuna91 lla ollut mitään tuntemuksia?🤩
Entä miten @Unis ja @Juliet92 voi?

Minä kävin äsken kp10 letrojen vasteultrassa ja siellä oli vasemmalla puolella kaksi johtofollia 11-12mm, limakalvo oli 5.7mm. Lääkäri oli oikein tyytyväinen folleihin ja uskoi, että limiskin vielä ehtii kasvaa. Arveli ovulaatiota kp 15.
Pieni tuplaraskauden riski on olemassa, mutta kyllä me se taidetaan ottaa😅 Olen niin onnellinen, että nyt tuli vastetta, voispa hehkuttaa tätä jollekin, muttakun mieskään ei oikein osaa asettua minun asemaan🥲❤️

@IiJa-99 alavatsalla on kyllä nipistellyt pari päivää ja äsken kunnon vihlaisu kun nousin ylös. Näitä on aiemmissakin kierroissa ollut. Uutta tähän kierron vaiheeseen on että olen ihan oudon *kröhöm* himokas ollut pari päivää. 😅✨
Ihanaa että sulla oli hyvä vaste nyt! Jee!!! Mä ymmärrän hyvin miten hyvä fiilis siitä tulee, on jo puoli voittoa että ovis tulee. 🥹🌈

@IiJa-99 alavatsalla on kyllä nipistellyt pari päivää ja äsken kunnon vihlaisu kun nousin ylös. Näitä on aiemmissakin kierroissa ollut. Uutta tähän kierron vaiheeseen on että olen ihan oudon *kröhöm* himokas ollut pari päivää. 😅✨
Ihanaa että sulla oli hyvä vaste nyt! Jee!!! Mä ymmärrän hyvin miten hyvä fiilis siitä tulee, on jo puoli voittoa että ovis tulee. 🥹🌈
Uuu, jospa tuo halukkuus ois merkki, plussa olisi paras uuden vuoden alku mitä toivoa saattaa😍
Toivottvasti munki uuden vuoden alku alkaa ovisplussalla🤣

Mä pidän peukkuja teille, että nyt tulisi toivottu lopputulos!🤩 tuo korkeelta tippuminen sattuu joka kerta, ei siihen totu varmaan ikinä🥺

onko @Viikuna91 lla ollut mitään tuntemuksia?🤩
Entä miten @Unis ja @Juliet92 voi?

Minä kävin äsken kp10 letrojen vasteultrassa ja siellä oli vasemmalla puolella kaksi johtofollia 11-12mm, limakalvo oli 5.7mm. Lääkäri oli oikein tyytyväinen folleihin ja uskoi, että limiskin vielä ehtii kasvaa. Arveli ovulaatiota kp 15.
Pieni tuplaraskauden riski on olemassa, mutta kyllä me se taidetaan ottaa😅 Olen niin onnellinen, että nyt tuli vastetta, voispa hehkuttaa tätä jollekin, muttakun mieskään ei oikein osaa asettua minun asemaan🥲❤️
Mulla alko joulupäivänä menkat, et meil ei letrot tuottanu tulosta. Nyt käynnissä oleva kierto on välikierto ja sit seuraavasta alkaa ivf hoitokierros.

Toivottavasti teillä tuottas nyt tulosta, kuulostaa hyvältä ultran tilanne. Itsekin olisin tuplaraskausriskin ottanut😊

Mulla alko joulupäivänä menkat, et meil ei letrot tuottanu tulosta. Nyt käynnissä oleva kierto on välikierto ja sit seuraavasta alkaa ivf hoitokierros.

Toivottavasti teillä tuottas nyt tulosta, kuulostaa hyvältä ultran tilanne. Itsekin olisin tuplaraskausriskin ottanut😊
Ompa harmi😩 joillakihan tärppää just välikierrolla ennen kovempia hoitija, jospa tekin kuuluisitte niihin❤️

Niimpä!

Ompa harmi😩 joillakihan tärppää just välikierrolla ennen kovempia hoitija, jospa tekin kuuluisitte niihin❤️

Niimpä!
Meiän tilanteessa ei voi eikä saa tärpätä, kun mies saanut sytostaatteja. Sen takia mennäänkin nopeutetusti suoraan ivf. Mut juu onhan noista kuultu😊 oltais jo joulukuun menkoista päästy hoitoon, mut en halunnu lääkekaton takia.

@IiJa-99 Joo, aina sitä jostain jutusta saa toivon nousemaan ja sitten tipahtaa, vaikka kuinka yrittäis ajatella, ettei mieti koko asiaa 😁 Toisaalta samalla on fiilis, että miksi nytkään kun ei aiemminkaan. Sulla on kyllä ollut lupaava vasteultra! 😊

Meiän tilanteessa ei voi eikä saa tärpätä, kun mies saanut sytostaatteja. Sen takia mennäänkin nopeutetusti suoraan ivf. Mut juu onhan noista kuultu😊 oltais jo joulukuun menkoista päästy hoitoon, mut en halunnu lääkekaton takia.
Ai niinhän se olikin! Toivotan ivf tsemppiä❤️

@IiJa-99 Joo, aina sitä jostain jutusta saa toivon nousemaan ja sitten tipahtaa, vaikka kuinka yrittäis ajatella, ettei mieti koko asiaa 😁 Toisaalta samalla on fiilis, että miksi nytkään kun ei aiemminkaan. Sulla on kyllä ollut lupaava vasteultra! 😊
Tämäpä justiinsa🥲

Eilen oli dpo11 ja testi näytti puhasta negaa. Ei nyt toki odotukset ollu hirveen korkeellakaan tähän kiertoon ku korona ja jälkioireet. Nyt jo kolmatta viikkua saikulla. Eilen käyny taas lääkärissä hakeen lisää lääkkeitä, jospa nää astmaatikon keuhkot palautuis takas työkuntoon nyt näillä lääkkeillä. Toivotaan sit seuraavaan kiertoon parempaa terveyttä, jos sit tulis vaikka toivottua plussaa.

Takaisin