Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Varhaiset päivät onneksi vielä JännittävääPuhdas nega oli ainakin täällä (dpo 9). Ajattelin nyt testata la tai su seuraavan kerran, jollei menkat ala ennen sitä.
Täälläkin nega (dpo8). Huomenna uusiksi!
Mulla on kans tavallaan fiilis että kun eka plussa antoi odottaa 1,5v niin ei heti perään voi (tilastojen valossa) tärpätä uudelleen, vaikka toki nyt tukena olevat lääkkeet buustaavat mahdollisuuksia. Että jotenkin aika realistisen pessimistinen olo. Hetkittäin tulee kyllä toiveikas olo mutta yleisfiilis on tosiaan aika realistinen tässä kierrossa.@Unis, tervetuloa vaan testausjoukkoihin!
@Viikuna91, tuo sivu antaa kyllä toivoa, että voi vielä kääntyä plussaksi
En kyllä uskalla tästä ekasta lugekierrosta odottaa liikoja. Tavallaan olisin ihan tyytyväinen siihenkin, jos nää nyt auttais toivotulla tavalla edes siihen lyhyeen luteaaliin.
Kuulostaa molempien ajatukset niin tutuilta. Varsinkin toi realistisen pessimistinen, mutta hetkittäin toiveikas olo. Sitä se tuntuu olevan, mitä enemmän kiertoja kuluu ilman tärppiä.Mulla on kans tavallaan fiilis että kun eka plussa antoi odottaa 1,5v niin ei heti perään voi (tilastojen valossa) tärpätä uudelleen, vaikka toki nyt tukena olevat lääkkeet buustaavat mahdollisuuksia. Että jotenkin aika realistisen pessimistinen olo. Hetkittäin tulee kyllä toiveikas olo mutta yleisfiilis on tosiaan aika realistinen tässä kierrossa.
Negaa näyttää täällä, huomenna tai su uusiks.
Voi ei. Mulla on enää vaan yksi halpis, yks pc:n tikku ja viikkonäytöllinen digi, mikä on odotellut kaapissa viime vuoden kesästä lähtien. Jos niillä kahdella halpiksella yrittäis pärjätä vklp Vähän jopa mietin, et testais tosiaan vasta sunnuntaina, mut kai se on pakko huomennakinPäivän toinen nega tehty.
Pitkä viikonloppu edessä.
Toi on kyllä hyvä taktiikalla ettei oo testejä liikaa.Voi ei. Mulla on enää vaan yksi halpis, yks pc:n tikku ja viikkonäytöllinen digi, mikä on odotellut kaapissa viime vuoden kesästä lähtien. Jos niillä kahdella halpiksella yrittäis pärjätä vklp Vähän jopa mietin, et testais tosiaan vasta sunnuntaina, mut kai se on pakko huomennakin
Kiitos Omppu! Sulla on ihailtavasti aina reissua viikonloppuisin, mä oon jotenkin ihan kotihiiri näin syksyisin. Tekisi piinaviikonloppuna kyllä hyvää olla muissa maisemissa. Kivaa viikonloppua!Täällä kp34 ja ehkä dpo10 mikäli edes on mikään dpo. Tuntuu siltä, että pian alkaa vuotamaan... Viikonlopun olen reissussa, onneksi muuta ajateltavaa.
Toivottavasti teidän negat kääntyvät plussiksi!