Letrozolin käyttäjiä?

@Viikuna91 ja @Ninni33 Oi, kertokaa sitten, miltä testit näyttää 🤩

@Viikuna91 ai sulla olikin Terolut, muistin ihan väärin sit. Luget on korkeintaan aiheuttanut itkuisuutta, mut ei muuta. Lisäks koko ajan on kostee olo, kun nää tahraa ja leviää alushousuihin ja joka paikkaan ihan ku joku canestenin pehmeä kapseli 🙈

Tohon kiinnittymisasiaan palatakseni, meille viime viikolla sanottiin, et 7vrk inssistä eli 8vrk oviksesta vois tapahtua kiinnittyminen 😊

@Unis todellakin 🤗

Tuolla tosi alhaalla vatsalla, melko "syvällä" / häpy -alueella pieniä tuntemuksia. Arvatkaa vaan kuvittelenko kaikenlaista. 🙈

Mä muuten aika usein katson täältä että miten noi todennäköisyydet saada posi/nega minäkin päivänä on. Dpo8 vain alle 20% saa positiivisen. 😊 Dpo11 se on jo toisinpäin, 80% on saanut jo positiivisen (niistä siis jotka raskautuvat ko. kierrossa).

@Unis, tervetuloa vaan testausjoukkoihin! 😀

@Viikuna91, tuo sivu antaa kyllä toivoa, että voi vielä kääntyä plussaksi 🙏

En kyllä uskalla tästä ekasta lugekierrosta odottaa liikoja. Tavallaan olisin ihan tyytyväinen siihenkin, jos nää nyt auttais toivotulla tavalla edes siihen lyhyeen luteaaliin.

@Unis, tervetuloa vaan testausjoukkoihin! 😀

@Viikuna91, tuo sivu antaa kyllä toivoa, että voi vielä kääntyä plussaksi 🙏

En kyllä uskalla tästä ekasta lugekierrosta odottaa liikoja. Tavallaan olisin ihan tyytyväinen siihenkin, jos nää nyt auttais toivotulla tavalla edes siihen lyhyeen luteaaliin.
Mulla on kans tavallaan fiilis että kun eka plussa antoi odottaa 1,5v niin ei heti perään voi (tilastojen valossa) tärpätä uudelleen, vaikka toki nyt tukena olevat lääkkeet buustaavat mahdollisuuksia. Että jotenkin aika realistisen pessimistinen olo. Hetkittäin tulee kyllä toiveikas olo mutta yleisfiilis on tosiaan aika realistinen tässä kierrossa.

Mulla on kans tavallaan fiilis että kun eka plussa antoi odottaa 1,5v niin ei heti perään voi (tilastojen valossa) tärpätä uudelleen, vaikka toki nyt tukena olevat lääkkeet buustaavat mahdollisuuksia. Että jotenkin aika realistisen pessimistinen olo. Hetkittäin tulee kyllä toiveikas olo mutta yleisfiilis on tosiaan aika realistinen tässä kierrossa.
Kuulostaa molempien ajatukset niin tutuilta. Varsinkin toi realistisen pessimistinen, mutta hetkittäin toiveikas olo. Sitä se tuntuu olevan, mitä enemmän kiertoja kuluu ilman tärppiä.

Päivän toinen nega tehty.
Pitkä viikonloppu edessä. 😮‍💨😅
😅 Voi ei. Mulla on enää vaan yksi halpis, yks pc:n tikku ja viikkonäytöllinen digi, mikä on odotellut kaapissa viime vuoden kesästä lähtien. Jos niillä kahdella halpiksella yrittäis pärjätä vklp 😇 Vähän jopa mietin, et testais tosiaan vasta sunnuntaina, mut kai se on pakko huomennakin 😂

😅 Voi ei. Mulla on enää vaan yksi halpis, yks pc:n tikku ja viikkonäytöllinen digi, mikä on odotellut kaapissa viime vuoden kesästä lähtien. Jos niillä kahdella halpiksella yrittäis pärjätä vklp 😇 Vähän jopa mietin, et testais tosiaan vasta sunnuntaina, mut kai se on pakko huomennakin 😂
Toi on kyllä hyvä taktiikalla ettei oo testejä liikaa.
Mä jotain sekoilin kun tilasin raskauskeijulta sekä ovis- että raskaustestejä (halpis) enkä muistanut et niitä oli kaapissa runsaasti odottamassa. Niin nyt mulla on niitä iso laatikollinen, siis varmaan 50 testiä kumpaakin lajia. 😳

Täällä kp34 ja ehkä dpo10 mikäli edes on mikään dpo. Tuntuu siltä, että pian alkaa vuotamaan... Viikonlopun olen reissussa, onneksi muuta ajateltavaa.

Toivottavasti teidän negat kääntyvät plussiksi!
Kiitos Omppu! Sulla on ihailtavasti aina reissua viikonloppuisin, mä oon jotenkin ihan kotihiiri näin syksyisin. Tekisi piinaviikonloppuna kyllä hyvää olla muissa maisemissa. 😊 Kivaa viikonloppua!

Takaisin