Aktivoidun tässäkin ketjussa hiukan.
Nyt on toka kierros letroja syötynä, annostus on tuo tavallinen 1tabl/pvä kp3-7.
Onneksi tällä annostuksella ei oo mitään oireita tullut, kuten päänsärkyä mistä täällä monet kärsivät, ehkä annostusta suurentamalla sitten sekin
Ekassa kierrossa en ehtinyt hankkia ovistikkuja ollenkaan, mut vaivihkainen kipuilu, pieni verinen limatulppa ja limavuodot viittaisivat sillon et mahdollinen ovis ois pitkästä aikaa tapahtunut about kp15-16 kieppeillä (normisti ovis kp20 about ku kierrotkin sen 40-45 päivää).
Tänään siis kp9 ja tikutin ovistikun ekaa kertaa, nää parjatut rfsu:n tikut on mulla kyllä toimineet hyvin.
View attachment 115463
Pieni hailakka viiva näkyy, ehkä testaan seuraavan kerran taas ylihuomenna.
Kävin yksityisellä sillon ennen juhannusta, ja mulle määrättiin Letrozol, Terolut sekä toiveestani vielä Lugesteron.
Samalla tehtiin haku julkiselle puolelle josko jotain kerkiäisivät testata siellä ennen mun iän täyttymistä tammikuussa, joo ei mitään kiirettä..
No eipä mitään! Tuli kirje kotiin viikon päästä ja täytettiin kaikki esitietolomakkeet ynnä muut utelut ja nyt tieten ollaan jonossa hoitoihin. Ehkä kerkiää yhen IVF-hoidon tehdä julkisella, mene ja tiiä, mut toivossa on hyvä elää
Ja omakantaan oli kirjattu lisää lääkkeitä, ihanan ”halpa” Menopur sekä Synarela, lisäks kirjoitettu uus resepti Letroihin.
Että tämmöisissä jutuissa nyt mennään meillä