Letrozolin käyttäjiä?

Varovaisesti otan onnittelut vastaan. Beating Heart

Edit! Viikkoja pitäs olla vasta 3+2, eikai sitä noin aikaseen pitäsi näkyä testeissäkään ?!

Dpo11 voi näkyä ihan hyvin!

Eikös dpo14 ole 4+0? Entäs jos kokeilet jollain laskurilla, jossa ovulaatioaika otetaan huomioon? Pitäisi olla silloin tänään jotain 3+5? Vai olenko ihan hakoteillä?

Dpo11 voi näkyä ihan hyvin!

Eikös dpo14 ole 4+0? Entäs jos kokeilet jollain laskurilla, jossa ovulaatioaika otetaan huomioon? Pitäisi olla silloin tänään jotain 3+5? Vai olenko ihan hakoteillä?
No miulla on edellinen kierto ollut 35 päivää, tän kierron pitäisi olla 29-30 päivää. Mutta kaikkien laskureiden mukaan edellisistä kuukautisista ja 30 päivän kierrolla laskettuna on 3+2.. ja miulla luteaali on 14-16 päivää eli vähän hankala laskettava. Lauantaina pitäisi olla menkkojen alkamispäivä.

No miulla on edellinen kierto ollut 35 päivää, tän kierron pitäisi olla 29-30 päivää. Mutta kaikkien laskureiden mukaan edellisistä kuukautisista ja 30 päivän kierrolla laskettuna on 3+2.. ja miulla luteaali on 14-16 päivää eli vähän hankala laskettava. Lauantaina pitäisi olla menkkojen alkamispäivä.

Ok. Mutta kyllä se näköjään silti voi näkyä! :)

Ok. Mutta kyllä se näköjään silti voi näkyä! :)
No näköjää, mutta siis voihan se olla enemmänkin tosiaan kun kierrot ja luteelivaiheet ollu epäsäännöllisen puoleisia. Kaipa se varhaisultrassa tarkentuu, jos sinne asti missään välin pääsee.

Mä pidin tosiaan sen yhden päivän testitauon eilen, että näkisin varmasti suunnan, ja suunta kyllä varmistui. En nyt tiedä voiko kemiallisen sulkea jo pois?

Pelko on silti ihan jäätävää. Nyt pitäisi vain nauttia jokaisesta hetkestä, mutta todella vaikea uskoa että saataisiin tämä syliin asti. Aiemmat keskenmenot, varsinkin tuulimunaraskaus kummittelee pahasti.
En uskalla ollenkaan lähteä kotoa ilman sidettä, siltä varalta jos vuoto alkaakin ulkona. En osaa todellakaan puhua "tulevasta vauvasta" tai oikeastaan edes vielä uskoa että siellä vauvaa olisi. Menisipä tämä pari viikkoa nopeasti ennen varhaisultraa.

Liitteet

• PCIMG_2021-11-08_21-13-48.JPG
    PCIMG_2021-11-08_21-13-48.JPG
    476.9 KB · Katsottu: 124
Mä pidin tosiaan sen yhden päivän testitauon eilen, että näkisin varmasti suunnan, ja suunta kyllä varmistui. En nyt tiedä voiko kemiallisen sulkea jo pois?

Pelko on silti ihan jäätävää. Nyt pitäisi vain nauttia jokaisesta hetkestä, mutta todella vaikea uskoa että saataisiin tämä syliin asti. Aiemmat keskenmenot, varsinkin tuulimunaraskaus kummittelee pahasti.
En uskalla ollenkaan lähteä kotoa ilman sidettä, siltä varalta jos vuoto alkaakin ulkona. En osaa todellakaan puhua "tulevasta vauvasta" tai oikeastaan edes vielä uskoa että siellä vauvaa olisi. Menisipä tämä pari viikkoa nopeasti ennen varhaisultraa.

Mahtavaa, hyvin on vahvistanut! Pelko on ymmärrettävää, mutta onneksi toivoa on! :smiley-bounce016

Siis aivan huimasti vahvistunut !
Ymmärrän kyllä oikein hyvin tuon pelon, itsellä puhkesi sama tunne heti.. pitäisi vaan luottaa, mutta.. siks en uskalla vielä täältä ryhmästäkään siirtyä pois, vaan jään nyt vähä teidän riesaksi tänne.

Edit. Miulla ollu kyllä hankaluuksia nukkua puoli 3 jälkeen, alkaa muistuttaa tämä kehon toiminta keskenmenneen raskauden hommia Cat With Tears Of Joy

Muokattu viimeksi:
Dpo 12, aamupissi testi (huom, alempi kuva) Aiemmassa raskaudessa päivä ennen menkkojen alkua eli dpo13 oli viivat aika lailla samaa luokkaa kun nyt(ylempi kuva, toisen testin viiva haaleampi, oli kyseisen testin päiväys jo mennyt ja vahvemman testin päiväys oli ok).. on siis aina päiväpissistä/ päivän toisesta pissistä ollu vahvemmat viivat.

Editedit. Flo sovellukseen kun raskauden rekisteröin niin näyttää 3+6 raskauden kestoksi

Liitteet

• 20200709_045711.jpg
    20200709_045711.jpg
    504.8 KB · Katsottu: 125
  • 20211109_040850.jpg
    20211109_040850.jpg
    582.6 KB · Katsottu: 120
Muokattu viimeksi:
Dpo7 ja oireet melkeen pyöreä nolla. Nännit jatkaa edelleen kipuilua, mut yhtään mitään muuta ei ole. Ainakaan sellasta mitä en pystyis selittämään. Hiukset rasvottuu nopeasti, just niinku aina ennenki ennen menkkoja. Ja kovin paljon itkettää ja harmittaa, mikä tulee lähinnä siitä kun oon todella varma ettei oo tärpännyt… Meillä on vaan 3 kuukauden letrokokeilu, joten on ehkä vähän paineita (?). Ens kiertoon lääkkeen määrä puolitetaan koska se vaste oli nyt vähän liian hyvä.

Mä en siis ole koskaan saanut positiivista raskaustestiä. Ja ollaan kumminkin 1,5 vuotta yritetty. Kaiken piti olla mallikkaasti tässä kuussakin, mut ei. En tiedä mikä vaivaa Confused Face on ruvennut hiipimään pelko, et mitä jos me ei sit koskaan kumminkaan saada lapsia, vaikka kaikki olisikin hyvin.

Dpo7 ja oireet melkeen pyöreä nolla. Nännit jatkaa edelleen kipuilua, mut yhtään mitään muuta ei ole. Ainakaan sellasta mitä en pystyis selittämään. Hiukset rasvottuu nopeasti, just niinku aina ennenki ennen menkkoja. Ja kovin paljon itkettää ja harmittaa, mikä tulee lähinnä siitä kun oon todella varma ettei oo tärpännyt… Meillä on vaan 3 kuukauden letrokokeilu, joten on ehkä vähän paineita (?). Ens kiertoon lääkkeen määrä puolitetaan koska se vaste oli nyt vähän liian hyvä.

Mä en siis ole koskaan saanut positiivista raskaustestiä. Ja ollaan kumminkin 1,5 vuotta yritetty. Kaiken piti olla mallikkaasti tässä kuussakin, mut ei. En tiedä mikä vaivaa Confused Face on ruvennut hiipimään pelko, et mitä jos me ei sit koskaan kumminkaan saada lapsia, vaikka kaikki olisikin hyvin.

Monella ei vielä dpo7 oireilekaan, joten huoli pois sen suhteen. Toivon hurjasti että teillä kuitenkin olisi tärpännyt tässä kuussa Clapping Hands Light Skin Tone

Suru ja pelko on erittäin ymmärrettäviä tunteita , tässä on kyse kuitenkin niin isoista ja tärkeistä asioista Broken Heart

Mulla on 14-15 vuotiaana todettu pco enkä mä kyllä sitten ilman hoitoja ole koskaan raskaaksi tullutkaan. Kierrot saattaneet heitellä vaikka miten paljon, joskus saattaa olla hyvinkin vuoden menkat poissa ennenkuin tulevat taas ja näihin olen syönyt ensin nuorempana e-pilleriä ja sitten myöhemmin teroluteja ja sitten vaihdettu primoluteihin kun teroluteista meni teho. Oli ehkä jotain 2010 tai 2011 vuotta kun lähdettiin lapsettomuus hoitoihin ja ekasta inseminaatio hoidosta kolmosraskaus. Kaiken piti olla hyvin eikä mitään suurempia ongelmia raskausaikana ollut, mitä nyt painoa tuli rytinällä ja maha kasvoi hirmu kovaa vauhtia ja raskauspahoinvointi oli aivan järkyttävää alusta asti. Mitään enteitä ei ollut että kaikki ei menisikään hyvin kunnes yhtenä aamuna viikkojen ollessa 20+ alkoi tihkumaan verta, sairaalassa yhdeltä vauvalta meni vetet joten jäin osastolle. Olin siellä muutaman päivän kunnes synnytys käynnistyi ja kolmosemme syntyivät 21 viikolla vuonna 2012. Tämän jälkeen hiukka myöhemmin aloitettiin taas hoidot, josta kaikki olivat sitä mieltä että ei enää mitään muuta kuin suoraan ivf hoitoon, josta raskauduinkin taas heti tuore alkion siirrolla, mutta myöhemmin ilmeni keskeytyneeksi keskenmenoksi ja siitä lääkkeellinen tyhjennys. PAS alkion siirtoon seuraavan kerran alkuvuodesta 2013 ja loppuvuotena saimme terveen vauvan. Tästä seuraava PAS ja siitä myös terve vauva 2016. Nyt haluttaisiin kolmatta ja kun mulla ikää jo alkaa olemaan, olen nyt 32 ja pari kertaa menkat tulleet ilman primolutteja (mitä ei oo koskaan tapahtunut ilman terolutteja/primolutteja) niin tilasin ajan yksityiselle että näkee vähän mikä tilanne tällä hetkellä on. Pco on jo hieman hellittänyt eikä enää niin paha kuin tähän asti ollut joten ajattelimme kokeilla letrojen avustuksella jos raskautuisin luomusti ennenkuin menisimme taas pakaste alkion siirtoon. Lääkäri määräsi nyt alkuun yksi tabletti letroja kierron 3-7 pv ja tikuttaa ovulaatiota. Kolme kiertoa nyt mennään näin ja katotaan mitä sitten jatkossa jos ei tärppää, nostetaanko annostusta vai mennäänkö suoraan hakemaan valmis alkio. Koitin tässä kierrossa jo ihan mielenkiinnosta noita clearbluen ovulaatiotestejä ja sainkin vilkkuvan hymynaaman, mutta se vilkuttikin sitten 9 aamuna peräkkäin, mutta tuota pysyvää naamaa en saanut pongattua. Ehkä seuraavalla kierrolla sitten se pysyvä naama tulisi näkyviin kun aloitan tuon lääkkeen, jos nyt menkat joskus alkaa

Tuttuja tunteita ja mietteitä. <3

Kierron päivä 28/30, dpo13. Kovasti tuntuu ettei viivat vahvistu, vaikka onhan tämän aamun testi hiukan tummempi. Ja sen yhden ainoan digin tein minkä olin päättänyt tehdä vasta viikonloppuna, "raskaana 1-2). Eilen oli todella kovia kramppimaisia kipuja ja sekös se alko pelottamaan että kesken menee ennenkuin pääsee alkamaankaan... liitin mukaan myös kuvan tämän aamun testistä kuivuttuaan, n 10 min testiajan jälkeen..

Liitteet

• picture_1636509850740.png
    picture_1636509850740.png
    1.5 MB · Katsottu: 95
  • 16365105523456952982108093592497.jpg
    16365105523456952982108093592497.jpg
    654.6 KB · Katsottu: 92
Takaisin