Letrozolin käyttäjiä?

Täällä dpo9, tiistaina vasta testaan tai alkaa menkat.

Neiti Kuu, toivottavasti inssi tuottaa tulosta! Ainakin on tuplamahdollisuus siis!

Putkilo, uskallan varovaisesti onnitella ja tpivon pienelle paljon vauvaliimaa sinne! <3

Täällä dpo8, 14-16 päivän luteaalilla menee siis puoleen viikkoon tai viikonloppuun menkkojen tulo. On jotenkin hassu olo, semmoinen varma. Vaikkakin ei sitten halua toivoa liikoja vaan mielummin yrittää olla jalat maassa ilman pilvilinnoja

Eilen ja tänään oon saanu testeihin viivat, tosin vaan todella haalet. Erottuu kuitenkin ihan tihrustamatta. Kovasti vaan mietityttää kun niin vaaleat viivat on. Anxious Face With Sweat-

Liitteet

• IMG_20211106_084920.jpg
    IMG_20211106_084920.jpg
    2.4 MB · Katsottu: 114
Eilen ja tänään oon saanu testeihin viivat, tosin vaan todella haalet. Erottuu kuitenkin ihan tihrustamatta. Kovasti vaan mietityttää kun niin vaaleat viivat on. Anxious Face With Sweat-

Haluan onnitella! Tarrasukkia pikkuiselle!

Nämä viivan värit ovat niin yksilöllisiä, että yritä olla murehtimatta. Kaikki voi olla täysin hyvin.

Jos nyt ajattelen et toi mun vähän epäselvä ovisplussa olis ollu kp14 ja nyt on kp19. En tiedä pitäiskö ees olla mitään oireita, mut nännit on kipeät, mitä ei kyllä koskaan ole. Ja alamahaa juilii, mutta kuvittelenko vaan.. on taas pitkä odotusaika ootella et tuleeko ne menkat vai eiAnxious Face With Sweat kovat on toki odotukset, vaikka toisaalta myös ajattelen ettei se nyt välttämättä ollut edes ovisplussa. Voinko olla yhtään sekavampi tässä mun sepustuksessaBeaming Face With Smiling Eyes

Jos nyt ajattelen et toi mun vähän epäselvä ovisplussa olis ollu kp14 ja nyt on kp19. En tiedä pitäiskö ees olla mitään oireita, mut nännit on kipeät, mitä ei kyllä koskaan ole. Ja alamahaa juilii, mutta kuvittelenko vaan.. on taas pitkä odotusaika ootella et tuleeko ne menkat vai eiAnxious Face With Sweat kovat on toki odotukset, vaikka toisaalta myös ajattelen ettei se nyt välttämättä ollut edes ovisplussa. Voinko olla yhtään sekavampi tässä mun sepustuksessaBeaming Face With Smiling Eyes

Mulla alkoi 7pv oletetusta oviksesta kauhea etominen, siis ihan hirveä, ja tosiaan plussa tuli. Etominen on nyt mennyt ohi, joten en yhtään tiedä että mistä johtui tarkalleen. Mulla yleensä alkaa raskauspahoinvointi kunnolla 6+ viikoilla. Voi olla että oli jotain kiinnittämiseen liittyvää tms? Jospa sullakin olisi! Beaming Face With Smiling Eyes

No mutta kuitenkin, raskaana olet ! Onnea ja paljon vauvaliimaa Beating Heart samoin myös Putkilolle! Jospa te aloittaisitte plussa-aallon ja me muutkin perästä tullaan. Beating HeartBeating Heart

Kiitos Beating Heart toivottavasti tästä nyt tulee oikein hyökyaalto ja kaikki pääsisivät pian plussaamaan! Beating Heart

Tänään dpo10, varma olo on vähän hälventynyt ja maha alkanut kramppailemaan. Mies sano että vasta viikon päästä sais testailla sikäli mikäli jos ei vuoto ala.. ei pms oireita, ei raskausoireita, mutta eipä niitä ollut silloin keskenmenneessäkään raskaudessa ennen viikkoa 6.

Vielä pari päivää pitää odottaa, tiistaina testaan. Silloin on kp1 jos se on tullakseen ja töissä kevyempi päivä, joten päivän aikana pystyy kokoilemaan itsensä, jos saan negan. Alkoi nyt jo tuntua malttamattomalta, ihmeen pitkään kyllä olen ollut aika tyyni tässä kierrossa.

Mymms: Minun mies on myös sitä mieltä, että pitäisi testata vasta kun menkat ovat kunnolla myöhässä. Minä kuitenkin testaan yleensä dpo13/kp1, koska menkat aiheuttavat minulle migreeniä ja minun pitää tietää, voiko ottaa Buranaa vai yrittääkö raskauden takia selvitä Panadolilla. Mieskin kyllä ymmärtää tämän.

Vielä pari päivää pitää odottaa, tiistaina testaan. Silloin on kp1 jos se on tullakseen ja töissä kevyempi päivä, joten päivän aikana pystyy kokoilemaan itsensä, jos saan negan. Alkoi nyt jo tuntua malttamattomalta, ihmeen pitkään kyllä olen ollut aika tyyni tässä kierrossa.

Mymms: Minun mies on myös sitä mieltä, että pitäisi testata vasta kun menkat ovat kunnolla myöhässä. Minä kuitenkin testaan yleensä dpo13/kp1, koska menkat aiheuttavat minulle migreeniä ja minun pitää tietää, voiko ottaa Buranaa vai yrittääkö raskauden takia selvitä Panadolilla. Mieskin kyllä ymmärtää tämän.

Minulla sama että vuodon lähestyessä alkaa kauheat pääkipeät, ja burana olis siihen itelläki parempi ku panadol. Mutta minulla tämä pääkipeä alkaa yleensä paria päivää ennen menkkoja josta voi sitten päätellä tuleeko vuoto vai ei.

Moi! Tässä tän aamun testit, haalea on edelleen viiva mutta toki minusta ainakin hieman tummempi kuin sillon toissapäivänä samalla testillä. Tänään siis dpo 18. Ja kovasti kiinnostaa kans mitä Putkilolle kuuluu?Beating Heart

Digi näyttää hyvältä! <3

Digi näyttää hyvältä! :Heartred

Joo! Jotenkin kovasti itseä vaivaa kun viivat minusta niin haaleita, tilasin pari digiä lisää että näkee nouseeko viikot vaiko ei. Cat With Wry Smile jotenkin on vaan semmonen tunne että siellä ei kaikki oo hyvin Confused Face pääsisköhän polille varhaisultraan jos viivat ei tummenee Anguished Face-Beaming Face With Smiling Eyes

Joo! Jotenkin kovasti itseä vaivaa kun viivat minusta niin haaleita, tilasin pari digiä lisää että näkee nouseeko viikot vaiko ei. Cat With Wry Smile jotenkin on vaan semmonen tunne että siellä ei kaikki oo hyvin Confused Face pääsisköhän polille varhaisultraan jos viivat ei tummenee Anguished Face-Beaming Face With Smiling Eyes
Jos sinulla ollu testinä rfsu herkkä testi ni en yhtää haaleita viivoja ihmettele, itellähän ei tullu siihen edes plussaksi luokiteltavaa viivaa aamupissistä kun iltapäivällä pregcheck selkeä plussa Beaming Face With Smiling Eyes

https://www.vau.fi/raskauden-yrittaminen/haalea-viiva-raskaustesti-onko-plussa/
Tässä linkissä hyviä kuvia erilaisista viivojen vahvistumisista.
Eikös letrozol hoitoisiin kiertoihin kuulu varhaisultra muutenkin, vai olenko ymmärtänyt jotain väärin. Vai onko se tapauskohtaisesti?
Itse ainakin pelkkien selkäkipujen takia tekivät varhaisultran että on oikeassa paikassa yms kun kivut oli todella voimakkaita.
Voisithan sinä kysyä sitä verestä otettavaa numeraalista raskaushormonikoetta jos sais edes semmoisen, sekin antaisi vähän osviittaa hormonitasosta.

Takaisin