Letrozolin käyttäjiä?

Kierron päivä 28/30, dpo13. Kovasti tuntuu ettei viivat vahvistu, vaikka onhan tämän aamun testi hiukan tummempi. Ja sen yhden ainoan digin tein minkä olin päättänyt tehdä vasta viikonloppuna, "raskaana 1-2). Eilen oli todella kovia kramppimaisia kipuja ja sekös se alko pelottamaan että kesken menee ennenkuin pääsee alkamaankaan... liitin mukaan myös kuvan tämän aamun testistä kuivuttuaan, n 10 min testiajan jälkeen..

Hyvännäköinen viiva siellä on! :) Jotenki tuntuu että nämä testit antaa kauhean hailua viivaa muihin testeihin verrattuna. Ennen nämä oli ihan huippu testejä mutta oon kyllä nykyään eri mieltä Beaming Face With Smiling Eyes

Tänään vihdoin kerkesin soittamaan polille ja sain varhaisultraan ajan 24.11 :)
Meillä tulee varhaisultra itsenäisyyspäivän jälkeen. Minusta on tosi hauska kun soitin neuvolaan ja minun laskelmien mukaan tällä 30 päivän kierrolla olisi vasta 3+4, niin neuvolan laskuri saa 4+0, ja samoin flo näyttää 4+0. Mikäköhän näistä pitää paikkansa sitten...

Mulla vahvistui niin nätisti testit sunnuntaihin asti, ja siitä lähtien jokainen testi ollut saman vahvuinen. Ei muutosta kumpaankaan suuntaan. Kivut vaivaavat edelleen, ja aiemmat keskenmenot kummittelevat mielessä jatkuvasti. Oon todella vakuuttunut että joku on taas pielessä.

Mulla vahvistui niin nätisti testit sunnuntaihin asti, ja siitä lähtien jokainen testi ollut saman vahvuinen. Ei muutosta kumpaankaan suuntaan. Kivut vaivaavat edelleen, ja aiemmat keskenmenot kummittelevat mielessä jatkuvasti. Oon todella vakuuttunut että joku on taas pielessä.
Kipuja myös täällä. Minkälaisia sinun kivut on? Ainakin minulle vain sanottu ja menkkamaiset kivut ja krampit kuuluu asiaan eikä niistä kannata huolestua..

Jokohan tuota kohta voisi testailut lopettaa. Oman laskun mukaan 3+5, dpo14. Neuvolan mukaan 4+1

Liitteet

• picture_1636599885892.png
    picture_1636599885892.png
    1.9 MB · Katsottu: 113

Tiedän niin tuon tunteen että kaikki ei oo niinku pitäis. Mulla viivat tummunut mielestäni todella hitaasti, tänään 5+2 ja minusta pitäis olla paljon tummemmat viivat. Huomenna teen digin että nään edes siitä onko viikot nousseet. Ruskeaa tuhruvuotoa on tullu koko ajan plussauksesta lähtien, tänään kyllä jo ihan vaaleanpunaista oli aamulla. Toki aamun jälkeen ei sitten mitään. Ja niitä samoja tuntemuksia ollu alamahalla koko ajan ei ole onneksi muuttunut mitenkään. Tuntuu että aika matelee sinne varhaisultraan

Miten haisulilla ? Minulla kanssa hitaasti nyt tuntuu vahvistuvan. Tänään siis kp 30/30, kuvassa parin päivän ero. Ainut vaan että tämän aamun testin tein toisesta pissistä.. sunnuntaina vielä pitäs tehdä toinen digi ja ma soittaa polille varhaisultraan aika..

Liitteet

• picture_1636698735514.png
    picture_1636698735514.png
    1.9 MB · Katsottu: 94
Pidin taukopäivän testaamisesta, ja vahvistumisen sijaan meidän viiva on haalennut. Taisi osua taas oma fiilis oikeaan. Tekis mieli kirota tää koko prosessi taas, ei vaan jaksaisi enää Broken Heart

Pidin taukopäivän testaamisesta, ja vahvistumisen sijaan meidän viiva on haalennut. Taisi osua taas oma fiilis oikeaan. Tekis mieli kirota tää koko prosessi taas, ei vaan jaksaisi enää Broken Heart
Eikä Anxious Face With Sweat Confounded Face niin väärin!

Tänään kp 10 ja eilen aloitin oviksen testailun CB kaksoishormooni testillä ja jo tänään vilkkuva hymy. Nuo testit ekaa kertaa käytössä ja eka letro kierto niin en voi nyt verrata mihinkään. Miten muilla jotka käyttäneet noita ovis testejä mikä kp on tullut tuo vilkkuva ja mikä kp se on sitten ollut se pysyvä hymy? Ultraan menen maanantaina niin selviää lisää.

Tänään kp 10 ja eilen aloitin oviksen testailun CB kaksoishormooni testillä ja jo tänään vilkkuva hymy. Nuo testit ekaa kertaa käytössä ja eka letro kierto niin en voi nyt verrata mihinkään. Miten muilla jotka käyttäneet noita ovis testejä mikä kp on tullut tuo vilkkuva ja mikä kp se on sitten ollut se pysyvä hymy? Ultraan menen maanantaina niin selviää lisää.
En digiä oo käyttäny letrokierroissa mutta ekassa letrokierrossa ovisplussa kp 17-18 ja tokassa kp 14.

Miten haisulilla ? Minulla kanssa hitaasti nyt tuntuu vahvistuvan. Tänään siis kp 30/30, kuvassa parin päivän ero. Ainut vaan että tämän aamun testin tein toisesta pissistä.. sunnuntaina vielä pitäs tehdä toinen digi ja ma soittaa polille varhaisultraan aika..

Tässä eilisen testi eli 5+2. Tänään digiin tuli 2-3 viikkoa. Pc testit tein ma ja ti, tiistaina oli vähän vahvempi kuin maanantaina eli nousee kyllä, mutta ei lähelläkään noin hyvää väriä kun sulla. En tiedä onko tuo pc testi nykyään vaan niin huono, ennen näillä frsu testeillä sai vaan hailuroita viivoja mutta nythän ne tuntuu antavan parempaa viivaa kun pc Cat With Wry Smile

Liitteet

• IMG_20211111_084616.jpg
    IMG_20211111_084616.jpg
    2.7 MB · Katsottu: 84
@Iinamarika mulla ainakin tuli letroilla o+ tosi aikaisin, muistaakseni kp11 keskimäärin. eli hyvin voi olla että vaikuttaa. normaalisti mulla oli ollu o+ siinä kp14.

Mä kans ostin ekaa kertaa noita clearbluen testejä. Testasin tässä viime kierrossa niitä ihan mielenkiinnosta ennenkuin oon ees alottanu letroja. Tais olla muutamana päivänä se tyhjä pallura, sitten tuli vilkkuva naama ja se vilkkuikin sitten seuraavat 9 päivää. Jostain luin että jos vilkkuu 9 pv niin voi lopettaa testailun. En tiedä miks vilkku niin kauan mutta en jaksanut sitten enää yrittää saada pysyvää naamaa niin lopetin testailun. Nyt olen odotellut menkkoja että saisin seuraavasta kierrosta aloittaa nuo letrot.

Tässä eilisen testi eli 5+2. Tänään digiin tuli 2-3 viikkoa. Pc testit tein ma ja ti, tiistaina oli vähän vahvempi kuin maanantaina eli nousee kyllä, mutta ei lähelläkään noin hyvää väriä kun sulla. En tiedä onko tuo pc testi nykyään vaan niin huono, ennen näillä frsu testeillä sai vaan hailuroita viivoja mutta nythän ne tuntuu antavan parempaa viivaa kun pc Cat With Wry Smile
Oon tehny tässä 5 päivän aika 10 testiä(kyllä, 10!), joista 8 on pctä, 1 clearblue plussa testi (se eka) ja sitte digin, ja sunnuntaita varten oottaa vielä digi. Pitäisiköhän itekki käydä vielä noita rfsu testejä ja kokeilla mitä ne antaa *huutonaurua*

Oon tehny tässä 5 päivän aika 10 testiä(kyllä, 10!), joista 8 on pctä, 1 clearblue plussa testi (se eka) ja sitte digin, ja sunnuntaita varten oottaa vielä digi. Pitäisiköhän itekki käydä vielä noita rfsu testejä ja kokeilla mitä ne antaa *huutonaurua*

No kyllä siellä on tehty testejä, toki ihan hyvänä kakkosena tuun perässä kyllä Beaming Face With Smiling Eyes joka päivä joku testi pitää tehdä Cat With Tears Of Joy täytyy kyllä ehkä kipasta hakemaan vielä joku testipaketti jotta näkis että vieläkö viivat tummuu ja missä kohti tekis sen digin että sais sen 3+ Cat With Wry Smile

Takaisin