Letrozolin käyttäjiä?

Vielä lisäys, kaunisuni: Minä olen useammassa ketjussa jakanut tämän linkin. Siinä on diagrammi, jonka mukaan tärppää todennäköisimmin, kun yhdyntä on dpo-2 ja aiemminkin on hyvät mahdollisuudet. Ovulaatiopäivänä mahdollisuudet ovat jo huonommat prosentuaalisesti, koska siittiöt muuttuvat hedelmöityskykyisiksi vasta oltuaan jonkin aikaa naisen elimistössä.

https://www.terveyskyla.fi/naistalo/lisääntymisterveys/hedelmällisyys/raskauden-alkaminen

Kyllä riittää todellakin perjantaina ja sunnuntaina. :) Olen lukenut sen monesta paikasta, että joka toinen päivä on oikein hyvä, jopa kahdesti viikossa riittää siihen, että on hyvät mahdollisuudet.

Sitä vaan sokeutuu tässä, on sit sellanen olo et nyt äkkiä joka päivä että mahdollisuudet hyvät

Ovis on tikun perusteella jo lähellä, mut ei vieläkään! Vaikka perjantaina follit olikin jo niin isot. Toisaalta tuli sellanen rauhallinen olo, ettei nyt ollukkaan mikään paniikki.

Liitteet

• 5EFA97A4-862A-450A-BDB0-F830EDB1E218.jpeg
    5EFA97A4-862A-450A-BDB0-F830EDB1E218.jpeg
    534.1 KB · Katsottu: 86
Sitä vaan sokeutuu tässä, on sit sellanen olo et nyt äkkiä joka päivä että mahdollisuudet hyvät

Ovis on tikun perusteella jo lähellä, mut ei vieläkään! Vaikka perjantaina follit olikin jo niin isot. Toisaalta tuli sellanen rauhallinen olo, ettei nyt ollukkaan mikään paniikki.

Tehän ehditte nyt hyvin, jos tänään ehditte ja O-plussa tulis tänä iltana tai huomen aamuna ja siitä menis se 12-36h (?) follien puhkeamiseen

No voi harmi, toivottavasti sieltä vielä tuliskin plussa tälle kiertoa Beating Heart

Mä en oo tosiaan ikinä kokenut sitä että alkaa aikaisilla dpo päivillä testailemaan ja sieltä haamuja näkyy ja pikku hiljaa plussaksi muuttuu. Aina ollu kaikki testit ihan tyhjiä paisti kierrossa jossa sitten olin raskaana. Ja siinäkin sitten ensimmäisen testin tein vasta kun oli menkat myöhässä päivän. joten en osaa yhtään ajatella että millä dpo päivillä sieltä vois jotain jo näkyä hyvällä tuurilla Cat With Wry Smile

Mä itseasiassa löysin tälläisen sivun (en muista mihin ketjuun joku oli linkannut täällä foorumilla), jossa aika hyvin näytetään kuinka suurella osalla raskaana olevista testi näyttää plussaa minkäkin dpo kohdalla.

https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/

Hyvin ehditte siis varmasti Beaming Face With Smiling EyesBeating Heart

Just tulin ultrasta. Oli liikaa follikkeleja, niitä oli 3. Eli 11:00 pitää lähteä uudestaan klinikalle tyhjentämään yksi. Onkohan kauheen kipee kokemus mies lähti myös viikonlopuks töihin.
Lääkäri jotenkin höykytti et nyt olis hyvä viikonloppuna yrittää yhdyntöjä, vaikka aamun ovistesti oli todella negatiivinen eli tosi haalee viiva. Mut jotenki tosta höykyttämisestä jäi olo, että kun mies on nyt vkl pois niin ei tässä kuussakaan onnistu. Vaikka tietty oviskaan ei oo vielä, mut silti. Ärsyttää ja itkettää.

Voi ei, ymmärrän hyvin tuskasi. Pahoitteluni sinneAnxious Face With SweatBlack Heart. Muistan hyvin kun esikoista koitettiu saada aluille ja silloinen kumppani asui viikot opiskelujen takia 100km päässä toisella paikkakunnalla. Oli todella stressaavaa aikaa, kun hoidotkin siinä oli käynnissä.Confounded Face
Itsekkin tein siihen maailman aikaan 3-vuorotöitä..

Mun selkäranka naksahti niin että pamahti. Dpo 11 tai 12. Tein 4h pidätyksellä päiväpissasta, ja mun viivalasit näkee JOTAIN. Se voi olla viivanpaikka, tai sit se voi olla tyhjäkin, ja nään jo omiani. Eipä tässä auta kun odottaa...

Mun selkäranka naksahti niin että pamahti. Dpo 11 tai 12. Tein 4h pidätyksellä päiväpissasta, ja mun viivalasit näkee JOTAIN. Se voi olla viivanpaikka, tai sit se voi olla tyhjäkin, ja nään jo omiani. Eipä tässä auta kun odottaa...

Toivottavasti se on!

Täälläkin pitäisi aloittaa huomenna testailu. Kp9 olis huomenna. En siis kyllä mitenkään usko vielä positiivista tulosta saavani, mutta tälläisen ohjeistuksen sain. Ylihuomenna on kontrolli UÄ, vähän jännittää miten keho reagoi kun letrotzol annos tuplattiin.Call Me Hand

Täälläkin pitäisi aloittaa huomenna testailu. Kp9 olis huomenna. En siis kyllä mitenkään usko vielä positiivista tulosta saavani, mutta tälläisen ohjeistuksen sain. Ylihuomenna on kontrolli UÄ, vähän jännittää miten keho reagoi kun letrotzol annos tuplattiin.Call Me Hand

Toivottavasti nyt tehoais! Call Me Hand Light Skin Tone

Joo oon Beaming Face With Smiling Eyes mutta sulla jotain siellä tikussa vois olla näkyvillä, toivottavasti on! Teetkö uutta testiä aamusta? Child

No siis näin oon ajatellut, ja oon aika ylpeä etten alkanut tälleen jo tyyliin keskellä yötä tekemään Cat With Tears Of Joy Mä pelkään vaan niin paljon et toi testi oli väärä hälytys, ja nyt pudotaan sit oikeesti todella kovaa ja todella korkealta Confused Face Pitääkin aina päästää ittensä innostumaan..

No siis näin oon ajatellut, ja oon aika ylpeä etten alkanut tälleen jo tyyliin keskellä yötä tekemään Cat With Tears Of Joy Mä pelkään vaan niin paljon et toi testi oli väärä hälytys, ja nyt pudotaan sit oikeesti todella kovaa ja todella korkealta Confused Face Pitääkin aina päästää ittensä innostumaan..

Voi että, kunpa siellä nyt huomenna olis jotain näkyvissä! Mä pidän peukut pystyssä huomis aamuna sulle Beating Heart onko mitään oireita tai tuntemuksia?

Voi että, kunpa siellä nyt huomenna olis jotain näkyvissä! Mä pidän peukut pystyssä huomis aamuna sulle Beating Heart onko mitään oireita tai tuntemuksia?

Edelleen ollut etomista, mut se alkoi silloin jo monta päivää sitten, oisko ollut dpo 7. Jotenkin ois hassua et raskauteen liittyvä etoaminen alkaisi noin ajoissa.
Ollut myös asentohuimausta, mitä mulla ei oo ikinä ennen ollut. Aina kun nousen esimerkiksi sohvalta, niin hetki pitää seisoa paikoillaan kun pyörii niin kovasti päässä. Normaaliin tapaan on ollut menkkoja edeltäviä jomotuksia vatsassa ja selässä, ja tänään on valahtanut vähän väliä valkkaria niin että oon joutunut aina tarkistamaan et nytkö ne menkat sitten alkoi Beaming Face With Smiling Eyes

Nyt alko mahan pohjassa jännittämään! Oksensin nimittäin aamupalan ulos tänään aamulla. Olo oli just yhtä ällö niinkuin edellisessä raskaudessa, samoin kahvi tökkii aivan valtavasti niinkuin aiemminkin. Huomenna pitäisi menkat alkaa eli tänään siis dpo 13 Beaming Face With Smiling Eyes

Nyt alko mahan pohjassa jännittämään! Oksensin nimittäin aamupalan ulos tänään aamulla. Olo oli just yhtä ällö niinkuin edellisessä raskaudessa, samoin kahvi tökkii aivan valtavasti niinkuin aiemminkin. Huomenna pitäisi menkat alkaa eli tänään siis dpo 13 Beaming Face With Smiling Eyes

Ai vitsi kuinka jännittävää ! Ja lupaavat oireet!

Takaisin