Letrozolin käyttäjiä?

Ai vitsi kuinka jännittävää ! Ja lupaavat oireet!

No täällä kans testaushimo pääsi valloilleenBeaming Face With Smiling Eyes tein testin noin 3 tunnin pidätyksellä ja aivan varmasti nään siinä jotain mutta onko vaan joku hemmetin viivanpaikka.Angry Face tuleeko pc:n testeihin nykyään viivanpaikka? Anxious Face With Sweat

No täällä kans testaushimo pääsi valloilleenBeaming Face With Smiling Eyes tein testin noin 3 tunnin pidätyksellä ja aivan varmasti nään siinä jotain mutta onko vaan joku hemmetin viivanpaikka.Angry Face tuleeko pc:n testeihin nykyään viivanpaikka? Anxious Face With Sweat

Mä tein eilen sen pc puikkotestin ja se oli just sellainen erittäin epävarma viiva, joka tänään osoittautuikin paikkaansa pitäväksi. Liuskoista en oo ikinä saanut mitään viivanpaikkoja tms.

Mä tein eilen sen pc puikkotestin ja se oli just sellainen erittäin epävarma viiva, joka tänään osoittautuikin paikkaansa pitäväksi. Liuskoista en oo ikinä saanut mitään viivanpaikkoja tms.

Voi että, saa nähä kuinka käy Cat With Wry Smile no tää on kans tämmönen että miettii mikä tää viiva on...

Mä en tiiä pitääkö mun olla jo huolissaan, kun en edelleenkään oo saanut ovulaatioplussaa.. Confused Face jotenkin luulis että perjantaina koon puolestaa follit oli jo 19mm ja 18mm et olis tullut jo plussa. Huoh.

ja Putkilo, ihanaa, onnea Beating Heart

Mä en tiiä pitääkö mun olla jo huolissaan, kun en edelleenkään oo saanut ovulaatioplussaa.. Confused Face jotenkin luulis että perjantaina koon puolestaa follit oli jo 19mm ja 18mm et olis tullut jo plussa. Huoh.

ja Putkilo, ihanaa, onnea Beating Heart

Mulla oli sillon ultrassa 16mm perjantaina ja sain ovistestiin plussan vasta keskiviikkona. Eli kai se vielä on mahdollista sun plussa saada. Kovin yksilöllistä hän se on kuinka nopeesti ja kuinka isoksi ne follit kasvaa. Toki mulla oli sillon esikoisen kohdalla Ekassa letrokierrossa kaksi johtofollia mutta silti en ovuloinut, seuraavassa kierrossa sainkin sitten irrotuspiikit avuksi.

Tää oli tän kierron paras viiva, kaks päivää sitten. Tummeni kyllä hyvin tohon kp14 asti mut ton tikun jälkeen on pysynyt samassa tai vaalentunut. Tein myös aamupissasta (oli aikamoinen hätäkin jo) eli en tiedä teinkö väärin, vai pitääkö mun vaan todeta itselleni etten tässä kuussa vaan kertakaikkiaan ovuloinut vaikka kaikki oli muuten lupaavasti. Confused Face

Liitteet

• 15F8DDEA-37A7-4930-A6C5-12E42E8F2152.jpeg
    15F8DDEA-37A7-4930-A6C5-12E42E8F2152.jpeg
    2.4 MB · Katsottu: 100
Tää oli tän kierron paras viiva, kaks päivää sitten. Tummeni kyllä hyvin tohon kp14 asti mut ton tikun jälkeen on pysynyt samassa tai vaalentunut. Tein myös aamupissasta (oli aikamoinen hätäkin jo) eli en tiedä teinkö väärin, vai pitääkö mun vaan todeta itselleni etten tässä kuussa vaan kertakaikkiaan ovuloinut vaikka kaikki oli muuten lupaavasti. Confused Face

(pahoittelut kommentointi vaikken ketjussa kirjoita) mutta tämähän on plussa. Ootko tehnyt näitä ennen?
Minulla ei nämä testit anna edes näin vahvaa vaikka plussa onkin! Digillä ym. Varmistanut aina.

Nää oli plussia (eri kierroista).

IMG_20211103_090254.jpg

Tänään aamulla viiva haaleampi kuin eilen, pahoinvointi tiessään ja alavatsa sekä selkä kipuilevat... Vahvasti näyttää siltä, että neljännen kerran raskaus päättyy ennen kuin on kunnolla alkanutkaan Broken Heart
Tällä hetkellä olo on enemmän vihainen kuin surullinen. Vielä tahtoisin tavallaan uskoa että tän päivän testi oli jotenkin virheellinen, toisaalta en jaksaisi uskoa enää mihinkään Confounded Face

(pahoittelut kommentointi vaikken ketjussa kirjoita) mutta tämähän on plussa. Ootko tehnyt näitä ennen?
Minulla ei nämä testit anna edes näin vahvaa vaikka plussa onkin! Digillä ym. Varmistanut aina.

Nää oli plussia (eri kierroista).

View attachment 107763

joo yhden kierron kokeilin. Silloin olin aina tarkka ja pidätin kaks tuntia ja olin juomatta ja silloin sain plussan mikä ei jäänyt eäselväksi. Mut toivotaan että toi olis sit ollut plussa!

Tänään aamulla viiva haaleampi kuin eilen, pahoinvointi tiessään ja alavatsa sekä selkä kipuilevat... Vahvasti näyttää siltä, että neljännen kerran raskaus päättyy ennen kuin on kunnolla alkanutkaan Broken Heart
Tällä hetkellä olo on enemmän vihainen kuin surullinen. Vielä tahtoisin tavallaan uskoa että tän päivän testi oli jotenkin virheellinen, toisaalta en jaksaisi uskoa enää mihinkään Confounded Face

Voi että, ei kuulosta kivalta, kovasti tsemppiä tilanteeseen ja toivottavasti testissä olisi vikaa tällä kertaa Beating Heart

joo yhden kierron kokeilin. Silloin olin aina tarkka ja pidätin kaks tuntia ja olin juomatta ja silloin sain plussan mikä ei jäänyt eäselväksi. Mut toivotaan että toi olis sit ollut plussa!

Mulla oli käytössä näitä esikoisen aikana, näissä plussa jäi kyllä aina haaleammaksi kuin toisissa testeissä. Tein siis kaksilla eri ovulaatio testeillä koska halusin tietää kummat näyttävät itselle paremmin Beaming Face With Smiling Eyes

Minkälainen tilanne sulla on siellä nyt @Putkilo ? Beating Heart

Edelleen kipuilee selkä paljon, ja pahoinvointi tiessään Anxious Face With Sweat- Viiva oli tänään aamulla minusta aavistuksen vahvistunut, mutta en kyllä tämän yhtälön takia osaa yhtään iloita. Päivä kerrallaan nyt vain.

Voi ei @Putkilo kumpa siellä olisi kaikki hyvin ja raskaus alkanut. Beating Heart

Täällä kp 11, eilen oli kontrolli UÄ, Vasemmassa ovariossa 22mm kokoinen johtofollikkeli. 1 Follikkelin vaste. EM 8-9mm. Ovulaatio testi näyttää vielä neg. Jos huomenna pos, niin inssi huomenna. Jos ei niin siirtyy seuraavaan kiertoon.

Edelleen kipuilee selkä paljon, ja pahoinvointi tiessään Anxious Face With Sweat- Viiva oli tänään aamulla minusta aavistuksen vahvistunut, mutta en kyllä tämän yhtälön takia osaa yhtään iloita. Päivä kerrallaan nyt vain.
Minulla selkä kipuili paljonkin raskauden aikana. Lääkärissä sitten sanottiin että se useinmiten johtuu keltarauhasesta ja sen toiminnasta.
Toivottavasti kuitenkin kaikki olisi hyvin Beating Heart

Minulla selkä kipuili paljonkin raskauden aikana. Lääkärissä sitten sanottiin että se useinmiten johtuu keltarauhasesta ja sen toiminnasta.
Toivottavasti kuitenkin kaikki olisi hyvin Beating Heart

Sama juttu oli mulla! Muistan kun tein joka päivä uutta testiä, että uskoin olevani raskaana kivuista huolimatta.

Täällä CB ovulaatiotesti neg edelleen..! Voi plaah.. kyselin eilen heiltä, etteikö tässä ole kohta jo ylikypsymis riski. Etteikö voida jouduttaa irrottamista mitenkään. Eivät kuulemma vielä ryhdy siihen..Anxious Face With Sweat. Keskiviikkona follikkeli oli kooltaan sen 22mm, nyt on jo perjantai ja lh -.

Onko tässä enään toivoa tähän kiertoo, että sieltä irtoisi hedelmöittymis kuntoinen yksilö?Confused Face inseminaatio ainakin jää tästä kierrosta pois..Confounded Face

Toivottaan että kaikki olisi hyvin kuitenkin Beating Heart

Moi kaikki liityn teidän joukkoon oon tänään ottanut ensimmäiset letrot Beaming Face With Smiling Eyes oma tausta lyhyesti.. esikoisen yritystä takana nyt kaksi vuotta mutta kierrot olleet hyvin pitkiä enkä ovuloi säännöllisesti.. kolme kertaa yli 110 päivän kierto joten yrityskiertoina nyt menossa vasta yk13. Yllätys raskaus yli 120 päiväisestä kierrosta tammikuussa juuri ennen kuin piti mennä lapsettomuushoitojen ensikäynnille..
keskenmeno helmikuussa ja sen jälkeen pari pitkää kiertoa ja hain apua.. otettiin paljon labroja ja kaikki viitteissä TK:sta määräsivät primot mutta en halunnut 3kk yritys taukoa joten yksityiseltä hain letrozol reseptin... Kierto kuitenkin venyi ja vuoto jouduttiin käynnistämään primoilla kierron pituus 65 päivää ja tänään vihdoin kp3 ... Nyt tarkistus ultra 15.11 ja niin toivon että nää nyt toimii niinkuin kuuluu ettei tulis enää mitää ylimääräistä ogelmaa eteenConfounded Face..

Voimia uuteen kiertoon joutuneille ja tervetuloa mukaan uusille kirjoittajille. Beating Heart
Missä vaiheessa muut menevät, huipentuuko kenenkään piinapäivät nyt viikonloppuna?

Putkilolle pidän sormet ja varpaat ristissä ja toivon, että kaikki olisi hyvin!

Kizu, jäin miettimään, että kun sinulla on diagnosoitu PCOS (kuten minullakin), niin sehän juuri aiheuttaa ongelmaa siinä, etteivät follit välttämättä irtoa itsestään (tai LH-plussaa ei tule, tai se voi olla aiheeton), vaikka koon puolesta follit olisivat hyvinkin valmiita irtoamaan. Itselläni ei juurikaan edes ole yritetty (yksityisellä) odottaa, että saisin ovisplussan, vaan irrotuspiikkiä on käytetty kun follit hyvänkokoisia, mikä auttaa huomattavasti ja vähentää milloin-jokos-nytkös-juupas-eipäs-stressiä itseltä. Mielestäni on hassua, että sinua vain odotutetaan, kun follin voisi irrottaa piikillä laskelmoiden ja inssin yhdistää siihen. Confused Face Onko sinulle mainittu irrotuspiikistä hoitotahollasi?

Varmasti aiemmin kuin torstaina on parempi. Tässä artikkelissa https://www.terveyskyla.fi/naistalo/lisääntymisterveys/hedelmällisyys/raskauden-alkaminen on diagrammi, jonka mukaan hedelmöittyminen on todennäköisintä dpo -2 ja hyvät mahkut on jopa dpo - 4. Mutta voihan olla, että torstai olisi vielä "varmistus". Ja kyllähän seksi rentouttaa, joten ei se hukkaan mene. Alkionsiirroissa paremmat tulokset ovat yhden tutkimuksen mukaan saaneet ne, jotka harrastivat seksiä Alkionsiirron jälkeen.

Kiitos onnenomena selkeästä taulukosta, lainaan tähän vielä aiempaa kommenttiasi! Näinhän se varmasti on, että ovulaation kannalta aika myöhäistä suositeltua yhdyntää lääkäri tarkoitti meidän kohdalla varmistukseksi. Itsekin olen sitä mieltä, ettei seksi sinänsä koskaan "hukkaan" mene. Meidän kohdalla vaan valitettavasti seksi ei juurikaan rentouta, kun puoliso ei ole täysillä mukana tässä hommassa, siksi nämä yhdyntäkerrat luovat meillä ihan omanlaistaan (negatiivista) jännitettä ja painetta. Toki eihän lääkäri suoranaisesti tilannettamme tiedäkään.. Confounded Face

Meillä 6. ovulaation induktio päättyi kuukautisiin ja tästä kierrosta (yk 14) siirryttiin sitten ovulaation induktio + inseminaatio-yhdistelmään.
Tähän kiertoon söin 5 mg letroja, aloitin myös metformiinilääkityksen 750 mg x 2 päivässä. Lopputuloksena oli yllätyksekseni kp 10 oikealla sekä vasemmalla (ekaa kertaa molemmissa yhtä aikaa!) hyvänkokoiset johtofollit. Clapping Hands Light Skin Tone Kp 11 inseminaatio + irrotuspiikki, tämä on tosi aikaista kiertooni nähden, yleensä seurantaultra ollut kp 13. Aukiolotutkimus piti myös tehdä (ja siksi ultra oli kp 10), mutta tutkimus siirtyi jo toista kertaa, kun follit olivat liian isoja. Miehen näyte oli hyvä ja pesun jälkeen lopputulos 98 prosenttia eteenpäin liikkuvia siittiöitä.

Inseminaatiosta jäin miettimään, että onko siis normaali käytäntö, että irrotuspiikki pistetään vasta inseminaation yhteydessä?
Olen lukenut, että joissain tapauksissa irrotuspiikki pistetään 24-36 tuntia ennen inseminaation ajankohtaa? Miten teillä muilla on se mennyt?
En tajunnut kysyä, mikä tässä oli ajatuksena, oliko ideana kenties varmistaa, etteivät follit irtoa irroituspiikin ansiosta liian aikaisin, kun ei pistä irrotusta ennenkuin tavara on sisässä..

Kysyin lääkäriltä, voisiko kiinnittymistä tukea vielä jotenkin muuten. Sain Terolutit 1 tab aamuisin, niistä ei itsellä aiempaa kokemusta.
Aloitin myös tähän kiertoon ravintolisän nimeltä Donaferty, onko kukaan käyttänyt? Luin, että siitä voisi olla erityisesti hyötyä PCOS:sta kärsiville.

Takaisin