Letrozolin käyttäjiä?

Sanoisin, että lähellä on, ehkä aamulla tai viimeistään huomenna plussa? :) Pitäiskö tuossa lila korkillisessa vilkkua se hymynaama ensiksi?

Kyllä pitäisi vilkkua, mutta unohdin aloittaa testaamisen tarpeeksi ajoissa, joten se toiminto menetettiin tässä kierrossa. Mutta tavasin ohjeesta, että pysyvän hymynaaman pitäisi tulla siitä riippumatta.
 
Kyllä se plussa nyt tuli. Ja apteekin tikussa sekä digin liuskassa molemmissa selkeästi kontrolliviivaa vahvempi testiviiva. Pitäisi vain luottaa, että kyllä nämä testit toimii...
 

Liitteet

  • IMG_20211026_084313.jpg
    IMG_20211026_084313.jpg
    2.4 MB · Katsottu: 79
Kyllä se plussa nyt tuli. Ja apteekin tikussa sekä digin liuskassa molemmissa selkeästi kontrolliviivaa vahvempi testiviiva. Pitäisi vain luottaa, että kyllä nämä testit toimii...

Täällä on peukut pystyssä nyt, jos vaikka ihan tuplaonnet sinne suotaisiin Beating Heart
 
Millon te ootte ruvennut testailee ovistesteillä? Mulla oli viime kierrossakin ovis vasta kp19, mutta kannattaako mun ruveta testaamaan nyt aikasemmin? Meillä pe ultra ja tietty sieltä näkee tilanteen, mut mietin vaan et rupeenko testailemaan jo lähipäivinä, vai oonko nyt vaan hihhuli?
 
Millon te ootte ruvennut testailee ovistesteillä? Mulla oli viime kierrossakin ovis vasta kp19, mutta kannattaako mun ruveta testaamaan nyt aikasemmin? Meillä pe ultra ja tietty sieltä näkee tilanteen, mut mietin vaan et rupeenko testailemaan jo lähipäivinä, vai oonko nyt vaan hihhuli?

Mä olen aloittanut testipaketin ohjeen mukaisena päivänä, vaikka mullakin on aina ovis myöhemmin kuin laskurit ennustavat. Testejä kuluu tietysti enemmän, mutta ainakaan ovis ei vahingossa pääse ohi. Nykyisin mittaan usein aamupissasta, koska ei tarvitse miettiä kauanko on pidättänyt, mutta kun viiva alkaa vahvistua, saatan testata myös iltapäivällä.
 
Millon te ootte ruvennut testailee ovistesteillä? Mulla oli viime kierrossakin ovis vasta kp19, mutta kannattaako mun ruveta testaamaan nyt aikasemmin? Meillä pe ultra ja tietty sieltä näkee tilanteen, mut mietin vaan et rupeenko testailemaan jo lähipäivinä, vai oonko nyt vaan hihhuli?


Mä oon aina odottanut sinne ultraan asti ja sieltä lääkäri sitten sanonut koska alottaa testaamisen ja antakaakin aina arvion siitä mikä päivä ovulaatio pitäisi olla
 
Millon te ootte ruvennut testailee ovistesteillä? Mulla oli viime kierrossakin ovis vasta kp19, mutta kannattaako mun ruveta testaamaan nyt aikasemmin? Meillä pe ultra ja tietty sieltä näkee tilanteen, mut mietin vaan et rupeenko testailemaan jo lähipäivinä, vai oonko nyt vaan hihhuli?

Mä sain ohjeeksi alkaa testaamaan aina kp10. Mullakin aiemmin ollut joskus kp 18-22 (tai ainakin yrittänyt olla ovis) mutta sanoivat että letrot saattavat aikaistaa ovista Beaming Face With Smiling Eyes ja nyt mulla olikin ovisplussa kp 14.


Edit. Oho, huomasin että sulla onkin jo useampi letrokierto ollut, joten sitten en kyllä tiedäkkään :D. Edit 2. Mitä mä sekoilen, luen ihan omiani kokoajan,tarkistan nyt että mitä hemmettiä olen lukenut
 
Noniin, laitan kokonaan uuden viestin, etten laita miljoonaa edit edit. Eli sekoitin ihan täysin onnenomenan ja kaunisuni viestit ja sekoilin sit ihan omiani Beaming Face With Smiling Eyes ELI vastaus on siis pelkkä tämä :'D

Mä sain ohjeeksi alkaa testaamaan aina kp10. Mullakin aiemmin ollut joskus kp 18-22 (tai ainakin yrittänyt olla ovis) mutta sanoivat että letrot saattavat aikaistaa ovista Beaming Face With Smiling Eyes ja nyt mulla olikin ovisplussa kp 14.
 
Tuun nyt röyhkeästi omanapailemaan, kierron päivä 14 menossa ja testiin pamahti ovisplussa ! Tässä kierrossa olo ollut normaalia rennompi, ja semmonen seesteinen.

Lueskelin toki kaikki viestitki välissä läpi (ottanut vähän taukoa palstailusta) ja ovistestailuista itse aloitin edellisessä kierrossa kp 13 testailun, plussa silloin kp17-18. Tässä kierrossa aloitin kp 10.
Toivon niin kovasti plussatuulia ja puhureita kaikilleBeaming Face With Smiling Eyes
 
Mä kans omanapailen. Kp 22, dpo 6 tai 7(?)
Mulla on olevinaan kaikki mahdolliset raskausoireet, vaan eipä ole ensimmäinen kerta Beaming Face With Smiling Eyes
En ole niin pitkään aikaan enää jaksanut uskoa raskautumiseen, ja nyt ensimmäisessä lääkinnällisessä kierrossa toiveet selvästikin turhan korkealla. Rinnat aristaa,nväsyttää, on kokoajan nälkä, ihmeellisiä mielitekoja (mm. Sipuli...) etoo vähän väliä, ja mieliala vaihtelee. Valitettavasti myös mun pms oireilee aina näin, mutta Clown Face
 
Mä kans omanapailen. Kp 22, dpo 6 tai 7(?)
Mulla on olevinaan kaikki mahdolliset raskausoireet, vaan eipä ole ensimmäinen kerta Beaming Face With Smiling Eyes
En ole niin pitkään aikaan enää jaksanut uskoa raskautumiseen, ja nyt ensimmäisessä lääkinnällisessä kierrossa toiveet selvästikin turhan korkealla. Rinnat aristaa,nväsyttää, on kokoajan nälkä, ihmeellisiä mielitekoja (mm. Sipuli...) etoo vähän väliä, ja mieliala vaihtelee. Valitettavasti myös mun pms oireilee aina näin, mutta Clown Face

Mie yllätyin siitä että itellä ei oikeastaan pms oireita ollu ekassa letrokierrossa. Ja tuttu tunne tuo ettei usko raskautumiseen, itelläki keskenmenon jälkeen ollu se tunne aina nii voimakas. Jospa tää kaikki iloksi muuttuis
 
Millon te ootte ruvennut testailee ovistesteillä? Mulla oli viime kierrossakin ovis vasta kp19, mutta kannattaako mun ruveta testaamaan nyt aikasemmin? Meillä pe ultra ja tietty sieltä näkee tilanteen, mut mietin vaan et rupeenko testailemaan jo lähipäivinä, vai oonko nyt vaan hihhuli?

Hei kaikki uudet ja vanhat ryhmäläiset. Zemppiä kaikille. Olin tuossa syyslomalla ja työarki alkoi, niin jäi taas foorumin seurailuBeaming Face With Smiling Eyes.

Ite oon aloittanut testailun sen mukaan mikä on kierron pituus ollut letrozoleilla. Tietysti jos se kauheesti vaihtelee ja ovulaatio ajankohta, voi "varman" mittaus päivän löytäminen olla hankalaa.
Yhtäkaikki mä oon aloittanut kp 9-10 mittaamaan. Mun kierto ollu Letrotzoleilla yleensä 26 ja ovisplussa kp 12. (Paitsi viime kierto meni päin prinkkalaa, eikä ovulaatio edes tapahtunut.)

Täällä aloiteltiin 5. Letrotzol kierros tupla-annoksin. 3.11 kontrolli UÄ. Jos keho ei sekoile ovulaatiossa, vois inseminaatio olla 5.11 kp 12.Call Me Hand


Plussatuulia kaikille. Rutkasti Voimia kaikkeen yrityksiin ja sivuoireisiin. Black Heart
 
N 12 tuntia ovisplussasta alko melkoisen kovat poltteet oikealla SEKÄ vasemmalla puolella munasarjoissa. Piinapäivät alkakoot eli dpo 0Beaming Face With Smiling Eyes
 
Tänään on kyllä ihan surkea päivä.
Ensinnäkin, kuka idiootti testaa dpo 7 tai 8? No hei, minä. Koko puolentoistavuoden yrityksen aikana en oo näin aikaisin alkanut urpoilemaan, mutta tää pahoinvointi on järkyttävää. Jopa tälläiselle viivalasille oli MAAILMAN puhtain nega, siis ihan todella.

Ja joo, tiedän että on ihan liian aikaista testata, mutta no aivopieru. Kuitenkin tämän perusteella olen aivan vakuuttunut et se kierto oli sitten siinä. Ärsyttää ja surettaa, ja katkeruus nostaa taas päätä. Miksi jotkut tulevat ehkäisyn läpi raskaaksi, ja joillain tämä on hoidoillakin tätä.
Ja kyllä meillä on vasta ensimmäinen letrokierto, tiedän että ollaan vasta matkan alussa. Tänään vaan surettaa, ja tuntuu tältä.
 
Tänään on kyllä ihan surkea päivä.
Ensinnäkin, kuka idiootti testaa dpo 7 tai 8? No hei, minä. Koko puolentoistavuoden yrityksen aikana en oo näin aikaisin alkanut urpoilemaan, mutta tää pahoinvointi on järkyttävää. Jopa tälläiselle viivalasille oli MAAILMAN puhtain nega, siis ihan todella.

Ja joo, tiedän että on ihan liian aikaista testata, mutta no aivopieru. Kuitenkin tämän perusteella olen aivan vakuuttunut et se kierto oli sitten siinä. Ärsyttää ja surettaa, ja katkeruus nostaa taas päätä. Miksi jotkut tulevat ehkäisyn läpi raskaaksi, ja joillain tämä on hoidoillakin tätä.
Ja kyllä meillä on vasta ensimmäinen letrokierto, tiedän että ollaan vasta matkan alussa. Tänään vaan surettaa, ja tuntuu tältä.
Minä alotin ekassa letrokierrossa dpo10.. tiedän siis hyvin tunteen. Ja miun mielestä siulla (ja muilla sekä itselläni) on oikeus niihin tunteisiin ja sille vaan ei voi mitään että ne tulee. Että vapaasti saat surra ja saa surettaa, lapsettomuus on kuitenkin raskasta, oli yrityksen aika tms mikä vain.. meilläkin takana n 1,5 vuotta esikoisen yrittämistä...
 
Tänään on kyllä ihan surkea päivä.
Ensinnäkin, kuka idiootti testaa dpo 7 tai 8? No hei, minä. Koko puolentoistavuoden yrityksen aikana en oo näin aikaisin alkanut urpoilemaan, mutta tää pahoinvointi on järkyttävää. Jopa tälläiselle viivalasille oli MAAILMAN puhtain nega, siis ihan todella.

Ja joo, tiedän että on ihan liian aikaista testata, mutta no aivopieru. Kuitenkin tämän perusteella olen aivan vakuuttunut et se kierto oli sitten siinä. Ärsyttää ja surettaa, ja katkeruus nostaa taas päätä. Miksi jotkut tulevat ehkäisyn läpi raskaaksi, ja joillain tämä on hoidoillakin tätä.
Ja kyllä meillä on vasta ensimmäinen letrokierto, tiedän että ollaan vasta matkan alussa. Tänään vaan surettaa, ja tuntuu tältä.

Tunnustaudun myös sortuneeni testaamaan tänään! Cat With Tears Of JoyCold Face
 
Takaisin
Top