Letrozolin käyttäjiä?

Täällä kp18/dpo6 :happy: Menin sit epähuomiossa alottamaan terolutit inasen liian aikasin, syön niitä nyt sen kolme päivää sit pidempään. Toivottavasti ovis ei menny siinä Terojen alotuksessa sit mönkään :banghead: alotin ne dpo1 jaettuani ne dosettiin väärään koloon… Tosin siitäkään johtuen toiveet ei oo ollu kovin korkeella, vaikka o+ tulikin ja tallettelut oli just eikä melkeen, melkeen tuntuu et aika on mennykin sit nopeemmin kun ei oo joka päivä ollu nää asiat mielessä:hilarious:

Miehellä viikonloppu poikaporukassa mökillä, mulla kaveri seurana ja kohta on kunnon siivous kotona tehty ja pääsee rauhottumaan :angelic:


En usko, että terot vaikuttaa ovikseen kun kuitenkin aloitit ne oviksen jälkeen :)
 
Hei, minä kurvaan tälle puolelle kans kirjoittelemaan kun päästään tässä kierrossa aloittamaan letrojen käyttö. Taustana sekundaari lapsettomuus, yritystä nyt reilut 2v, takana kaksi keskenmenoa ja yksi kemiallinen. Esikoinen 3v, yritystaival oli semmonen 1,5v ja tärppäsi just ennen tutkimuksiin lähtöä. Nyttemmin pcos epäily ja keskenmonetutkimuksissa fosfolibidi vasta-aine epäily, joka pitää vielä varmistaa toistamiseen labroissa syksyllä. Nyt kp1, ja hain lääkkeet apteekista + sain ultra ajan sinne kp12..

Mutta apteekin jälkeen jäin pohtimaan, kun neuvoi ottamaan lääkkeen aamulla, mutta lääkärin ohjeistus netissä on aloittaa kp 3, 31.7. klo 18. En tiedä onko toi klo 18 siis ihan muuten vaan laitettu tonne terveyskylän omapolkuun, vai tosiaan tarkoitus ottaa se lääke klo 18. Vai liekö tuolla väliä, kunhan ottaa joka päivä samaan aikaan :bookworm:

En oo kuullut, että kellon ajalla olisi väliä.. Itse otan aamuisin 2, kysyin aikoinaan gyneltä, että otanko yhden aamulla ja yhden illalla. Sanoi että ota samaan aikaan molemmat, niin ei pääse unohtumaan.
 
Hei, minä kurvaan tälle puolelle kans kirjoittelemaan kun päästään tässä kierrossa aloittamaan letrojen käyttö. Taustana sekundaari lapsettomuus, yritystä nyt reilut 2v, takana kaksi keskenmenoa ja yksi kemiallinen. Esikoinen 3v, yritystaival oli semmonen 1,5v ja tärppäsi just ennen tutkimuksiin lähtöä. Nyttemmin pcos epäily ja keskenmonetutkimuksissa fosfolibidi vasta-aine epäily, joka pitää vielä varmistaa toistamiseen labroissa syksyllä. Nyt kp1, ja hain lääkkeet apteekista + sain ultra ajan sinne kp12..

Mutta apteekin jälkeen jäin pohtimaan, kun neuvoi ottamaan lääkkeen aamulla, mutta lääkärin ohjeistus netissä on aloittaa kp 3, 31.7. klo 18. En tiedä onko toi klo 18 siis ihan muuten vaan laitettu tonne terveyskylän omapolkuun, vai tosiaan tarkoitus ottaa se lääke klo 18. Vai liekö tuolla väliä, kunhan ottaa joka päivä samaan aikaan :bookworm:

Tervetuloa!
Mulle ei ainakaan annettu mitään tiettyä kellonaikaa. Otin ekassa kierrossa aina mahdollisimman illalla haittavaikutusten pelossa, mutta toisessa kierrossa otin jo päivemmällä, kun ei oireita juuri tullut. Hyvin samaan aikaan pyrin kuitenkin ottamaan.
 
Nyt kp 8, ovistesti näytti jo melko hyvältä. Jos tosta vielä vahvistuu niin ehkä plussa vklp tai alku viikosta?
:happy:

https://aijaa.com/Tfk4T7

On kyllä jo todella lähellä plussaa!

Minä en tikuttanut tässä kierrossa ihan stressin vähentämiseksi. Mutta jos menee vanhalla kaavalla, plussa testiin tulisi tänään. Ei kyllä ole mitään oireita. Letrot söin kp3-7.
 
Vielä ei ovis plussaa, mutta hyvältä näyttää.. Nyt siis vasta kp 9, ja tosi outoa kun noin hyvät viivat jo, kun ovis ei itsestään oo ennen tapahtunut tässä vajaan vuoden aikana, kiva nähdä ja varmistua maanantaina ultrassa onko ovis ihan käsillä :hilarious:

https://aijaa.com/hhckPS
 
Jännittää vähän huomisen ultra, tänään o testi haaleampi kuin eilen.. Saa nähdä oliko ovis sit eilen, vai tulossa vai tuleeko ollenkaan..
Tänään kyllä aamulämpö 37.2, yleensä on jotain 36.7
 
Tänään ovistestissä ei juurikaan edes toista viivas näkynyt.. No tuomio tulee iltapäivällä, onko ovulaatio tapahtunut vai ei.. Varaudun pahimpaan kuitenkin:nailbiting:
 
Pikkulintu, voi hyvinkin olla tapahtumassa/tapahtunut ovis:happy: toi viimesin ovistesti mistä laitoit kuvan, on jo niin liki plussaa, ja liuskoissa on tosi paljon eroja (mulla ja muillakin on näyttänyt digi plussaa kun liuska oli vähän siinä ja siinä) sekä se et Lh piikki voi olla tosi lyhyt, juodun nesteen määrä vaikuttaa ym. Toivottavasti gynellä selviää hyviä uutisia :Heartpink

Tervetuloa uusille! Mä oon ottanu ite letrot aamusin, ekassa kierrossa otin illalla. Ajalla ei niinkään väliä muuten, kun et ottas ne loputkin kuurista sit samaan aikaan :happy:
 
Lääkäri vain haastatteli lapsettomuuteen liittyviä asioita, ei tutkinut.. Oli muutenkin ihan pihalla koko hommasta, jäi paska maku käynnistä.

Milloin pitäisi käydä progesteroni verikokeessa, jos lauantaina olis ollut ovis plussa. Mietin onko nyt perjantaina liian aikaista
 
Lääkäri vain haastatteli lapsettomuuteen liittyviä asioita, ei tutkinut.. Oli muutenkin ihan pihalla koko hommasta, jäi paska maku käynnistä.

Milloin pitäisi käydä progesteroni verikokeessa, jos lauantaina olis ollut ovis plussa. Mietin onko nyt perjantaina liian aikaista
meillä klinikalla oli ohjeena viikon päästä positiivisesta ovistestistä, ja jos labra ei oo auki lauantaina niin uskoisin et se perjantai on ihan ok.
 
Apteq testiin tuli tänään tämmönen :bookworm:

upload_2021-8-3_22-41-16.jpeg


Nyt siis dpo10-11/kp23. Ei kyllä oo usko kovin korkeella mut jotain tossa on :wacky:
 
Dpo11-12 Apteq tältä aamulta :grin
upload_2021-8-4_11-28-29.jpeg

Virallinen testipäivä olis vasta perjantaina, nyt viiva tuli nopeemmin ruutuun kun eilen aamulla. Mieskin sanoi jotain näkevänsä :nailbiting:
 
Perjantaina sitten toivottavasti tulee selkeä plussa! Aiotko testata vielä ennen sitä? :)

Mahdollisesti, en välttämättä malta kuitenkaan olla testaamatta huomennakin:hilarious: Sen verran selkeää viivaa tuo Apteq kuitenkin livenä antaa et likinäköinen mieskin sen näkee, että joku luottavaisempi varmaan voisi mieltää ”kaksi viivaa on plussa”, mutta mää nyt varmistelen tuota vielä - ettei vaan oo kemiallinen ja/tai viivanpaikka ja/tai pregnylin jämiä (mitä sen ei pitäis olla ku nega oli jo dpo6-7.:wacky:
 
Hei kaikki uudet ja vanhat:cool05.

Oon ollut perheen kanssa lomalla 2 viikkoa ja kiertänyt suomea. Äsken saavuttiin kotiin todella väsyneinä. Kuukautisten pitäisi alkaa maanantaina. Mulla nännit kipeytyi muutama päivä sitten, mikä on outoa. Kun aina kipeytynyt heti ovulaation jälkeen ja nyt tässä kierrossa ei käynyt niin. Olin ihan varma et tää oli huono kierto ja korona rokotuksen takia keho päätti seota ja ei ees ovuloinu.

Tänään siis kp 23/kp26 dpo 11. Ja ilta pisusta tuli tälläinen:smiley-bounce012IMG_20210805_215304__02.jpg
Vielä uskalla iloita suurella varmuudella. Mutta vähän kumminkin.:smiley-angelic003
 
Samanmoista haamua tulee yhä. :sorry: Eipä kai se yk12 myöskään tuonut pysyvää tulosta :banghead:
View attachment 105213

Toivottavasti lähtis vahvistumaan. Niin isoja heittoja alkuvaiheessa kuitenkin miten hormonitaso nousee, ja testillä, virtsan vahvuudella ja ottoajalla on tosi paljon merkitystä. Jos noi tosin kaikki on niitä apteq:n testejä niin mulla on niistä vähän huono kokemus, kun ovat antaneet mulle tosi vahvaa viivanpaikkaa :meh: Tosin en oo niitä käyttänyt sitten esikoisen yritysajan, että ne nyt on voinut muuttua moneen kertaan tässä välissä.
 
Onnea Kizulle, toivotaan sinnekin viivalle vahvistumista :smiley-angelic001

Omanapailu: Täällä eka letrokierto käynnissä ja lääkeistä sain parina päivänä nihkeät nivelkivut seurakseni aina iltaisin, kun otin lääkkeen siinä klo 17. Nyt sit vaan nokka kohti maanantain ultraa. Eipä ole isot oletukset, mutta katotaan alkaisko jossain vaiheessa vaikuttaa siltä että ovis tulis.. alakerran limoistakaan en nyt ihan pysy kartalla, kun lääkkeet aiheutti mulla normaalista poikkeavaa valkovuotoa, niin en voi verrata ns tavalliseen kiertoon. Toki toikin voi vielä mennä ohi kun ovis aika lähenee.
 
Takaisin
Top