Tammenterho91
Puuhakas puhuja
Toivottavasti lähtis vahvistumaan. Niin isoja heittoja alkuvaiheessa kuitenkin miten hormonitaso nousee, ja testillä, virtsan vahvuudella ja ottoajalla on tosi paljon merkitystä. Jos noi tosin kaikki on niitä apteq:n testejä niin mulla on niistä vähän huono kokemus, kun ovat antaneet mulle tosi vahvaa viivanpaikkaa Tosin en oo niitä käyttänyt sitten esikoisen yritysajan, että ne nyt on voinut muuttua moneen kertaan tässä välissä.
Tossa oli Apteq ja sit Apteekin Ultra, ja One Stepit näytti kans haamuja. Nyt en oo testannu, vielä eilen oli Ultrassa haamu, oottelen vuotoa josko se alkais tossa muutaman päivän sisällä, Digi ja One stepit on vielä oottamassa uutta testausta
Ja ainahan se on vaarana kun liian ajoissa testaa, et saa kiinni kemiallisen tai sit et viivat ei vahvistukaan niin ku oottaa… Hormonimäärä voi olla alhainen olematta kuitenkaan epänormaalia, kun ollaan niiiin alussa. Se mikä on kumma, mulla on tosi seesteinen olo eikä säikky ja levoton, mitä ollu aiemmin jos on ollu haamuilua.
Kizun viivoille vahvistumista!!