Letrozolin käyttäjiä?

Luonnollisesti heti viestin jälkeen tuli jo tuhrua :sorry:

En muista ruokahaluttomuutta kuin vasta loppukierrossa viimeeksi, mut sillon oli myös yökkimistä aamuisin. Tsempit piinailuun kaikille!
 
Täällä taitaa olla joku dpo4. Ollut niin kiire tässä, et ei oo ehtinyt laskeskella. Dpo2 vuoti jo ainakin puolet limakalvosta, nyt nää vuotohäiriöt on ollu taas vähän rauhallisempia, mut joka päivä jotain. Huomenna on tyttöjenilta ja todellakin otan viiniä. Raskauden mahdollisuus näillä vuodolla pyöreä nolla. Ajattelin tuossa eräskin päivä, että jos tulis raskaaksi yk1, niin herttinen, mullahan olis pian vuoden ikäinen vauva. Mutta ei mee kun strömssössä ei...

Tsempit muille piinailuun ja muutenkin:happy:
 
Täällä mennään kp 27 ja dpo 9. Menkkakivut alkoi eilen ja nyt rukoilen että menkat alkaisivat vasta huomenna. Jos tämä ja seuraava kierto olisivat 27-28 päiväisiä, niin se tarkoittaisi että meidän IVF-hoitosuunnittelukäynnin jälkeen alkaisi juuri uusi kierto, ja elättelen toiveita että silloin pääsisi heti siitä kierrosta aloittamaan hoitoja ja lääkkeitä. Eli täällä on menetetty usko siihen että voisi olla raskaana, ja jännitetään enemmän sitä miten kierto vaikuttaa hoitojen aloittamiseen :playful:
 
Mullakaan ei letrot ole ruokahalua vieneet! Oireet kuurin aikana nyt parissa kierrossa olleet ihan minimaaliset, vähän kuumia aaltoja vain.

Mulla kp17 ja edelleen ovistesti vilkutellut hymynaamaa, kipuja kyllä oikeella alavatsalla ollut ja äsken iski aivan järkyttävä pahoinvointi. Kesken tän viestin kirjoittamisen juoksin oksentamaan... Onks muilla ollut pahoinvointia oviksen aikaan? Siis meneekö nää ovisoireet aina vaan pahemmaksi?! Viime kierrossa se yöllinen järkyttävä kipukohtaus ja kuvotus, nyt sitten tämmönen laatoitusmeininki. Alavatsaa polttelee nyt siihen malliin että eiköhän tässä ovulaatio oo kohta käsillä, täytyy vielä testailla tänään uudestaan. Ellei huippu sitten oo mennyt ohi, kaksoishormonidigitestillä oon kerran päivässä testaillut vaan.
 
Mullakaan ei letrot ole ruokahalua vieneet! Oireet kuurin aikana nyt parissa kierrossa olleet ihan minimaaliset, vähän kuumia aaltoja vain.

Mulla kp17 ja edelleen ovistesti vilkutellut hymynaamaa, kipuja kyllä oikeella alavatsalla ollut ja äsken iski aivan järkyttävä pahoinvointi. Kesken tän viestin kirjoittamisen juoksin oksentamaan... Onks muilla ollut pahoinvointia oviksen aikaan? Siis meneekö nää ovisoireet aina vaan pahemmaksi?! Viime kierrossa se yöllinen järkyttävä kipukohtaus ja kuvotus, nyt sitten tämmönen laatoitusmeininki. Alavatsaa polttelee nyt siihen malliin että eiköhän tässä ovulaatio oo kohta käsillä, täytyy vielä testailla tänään uudestaan. Ellei huippu sitten oo mennyt ohi, kaksoishormonidigitestillä oon kerran päivässä testaillut vaan.

On ollut ällöoloa, mutta ei tullut oksua. Se oli letroton kierto, ehkä parissakin oli. Montako kiertoa olet syönyt letroja putkeen? Auttaisiko välikierto?
 
On ollut ällöoloa, mutta ei tullut oksua. Se oli letroton kierto, ehkä parissakin oli. Montako kiertoa olet syönyt letroja putkeen? Auttaisiko välikierto?

Tää on nyt kaikkiaan neljäs letrokierto, mutta välissä oli "koronatauko" eli nyt taukokierron jälkeen toinen letrokierto meneillään. Polilta ohjeistus oli että kolme letrokiertoa putkeen ja sitten tauko väliin. Olo helpotti tolla yhdellä oksulla, toivottavasti ei tule takaisin. Kovasti ovistestin viiva vahvistunut aamusta mutta ei vielä ihan plussa.
 
Heips.

Juu menkathan ne täällä alkoi oletettuun aikaan. Tänään kp 5 ja letrot aloitin kp 3. Vikat letrot lähti nyt. Enää en aio niitä syödä, ois ne sen plussan tuoneet jos ne tepsis... Et saa nähä, miten jatkossa. Meillähän on ollu nyt kesä taukoa hoidoista, aateltiin et jatketaan syksyllä jos ja kun tarve on. Mullehan ei edelleenkään aukkariakaan oo tehty :rolleyes: Ivf ollaan varovasti puhuttu... Siitä tulikin mieleen, onko julkisella joku raja et oltava tietty määrä inseminaatioita ennenkun pääsee ivf jonoon? Kaks on nyt tehty ja ei oo ollu muusta puhe kun siitä, että inssejä tehdään niin monta kun me itse halutaan. Ja lääkärithän väitti että oon raskaana ennemmin kun arvaankaan, niin ei tietenkään mistään ivf puhuttu.. Mutta tällä menolla se taitaa olla edessä.

Tsempit kaikille :Heartred
 
Noniin ja nyt tuli pysyvä hymynaama ja supervahva plussaviiva ovistestiin. Taitaa vaan mun ovikset olla voimakkaita oireiltaan, vois ilmeisesti testit jättää nurkkaan kun ovis kyllä ilmoittelee itsestään niin selvästi :hilarious: toi oksentelu ei ollu kyllä yhtään kiva juttu, esim jos olisi ollut töissä...
 
Heips.

Juu menkathan ne täällä alkoi oletettuun aikaan. Tänään kp 5 ja letrot aloitin kp 3. Vikat letrot lähti nyt. Enää en aio niitä syödä, ois ne sen plussan tuoneet jos ne tepsis... Et saa nähä, miten jatkossa. Meillähän on ollu nyt kesä taukoa hoidoista, aateltiin et jatketaan syksyllä jos ja kun tarve on. Mullehan ei edelleenkään aukkariakaan oo tehty :rolleyes: Ivf ollaan varovasti puhuttu... Siitä tulikin mieleen, onko julkisella joku raja et oltava tietty määrä inseminaatioita ennenkun pääsee ivf jonoon? Kaks on nyt tehty ja ei oo ollu muusta puhe kun siitä, että inssejä tehdään niin monta kun me itse halutaan. Ja lääkärithän väitti että oon raskaana ennemmin kun arvaankaan, niin ei tietenkään mistään ivf puhuttu.. Mutta tällä menolla se taitaa olla edessä.

Tsempit kaikille :Heartred

Smoothie taisi käydä 2 inssiä yksityisellä ennen ivf? Uskon että toi 2 voisi riittää. Ajattelin itse käydä ivf jonon aikana yksityisellä inssissä, onkohan se sallittua :scratch toki ensin ennen jonoon menoa 3 inssiä julkisella, ja tietystihän jostain niistä tärppää:rolleyes::rolleyes:o_O:rolleyes:
 
Noniin ja nyt tuli pysyvä hymynaama ja supervahva plussaviiva ovistestiin. Taitaa vaan mun ovikset olla voimakkaita oireiltaan, vois ilmeisesti testit jättää nurkkaan kun ovis kyllä ilmoittelee itsestään niin selvästi :hilarious: toi oksentelu ei ollu kyllä yhtään kiva juttu, esim jos olisi ollut töissä...

Mä tunnen kanssa, nyt oli kyllä aika lievänä kun vain jomotteli mahaa ja selkää. Ennen km en kyllä tuntenut kuin ihan silloin tällöin, ja varsinkin kun tärppäsi niin tunsin pari tuntia kipua..
 
Mä tunnen kanssa, nyt oli kyllä aika lievänä kun vain jomotteli mahaa ja selkää. Ennen km en kyllä tuntenut kuin ihan silloin tällöin, ja varsinkin kun tärppäsi niin tunsin pari tuntia kipua..
Mulla Letrozolit on voimistaneet ovistuntemuksia ihan hurjasti. Aiemmin tiesin lähinnä limoista, että on oviksen aika, mutta nyt nippailee ihan reilusti ja tuntuu jo muutama päivä ennen ovista munasarjoissa nipistelyä. Laittaa vaan epäilemään, että liekö sitten ilman Letroja olen edes ikinä oikeasti ovuloinut :bag:
 
Mulla Letrozolit on voimistaneet ovistuntemuksia ihan hurjasti. Aiemmin tiesin lähinnä limoista, että on oviksen aika, mutta nyt nippailee ihan reilusti ja tuntuu jo muutama päivä ennen ovista munasarjoissa nipistelyä. Laittaa vaan epäilemään, että liekö sitten ilman Letroja olen edes ikinä oikeasti ovuloinut :bag:

Niin joo, mullaki ne buustaa. Mutta vaikka lopetin ne niin tuntemukset pysyi kovina. Mistä näistä tietää :dontknow toivon että letrot/pistokset/inssi auttaisi saamaan vauvan vihdoinkin :love7 kerta mulla on toi pcos lievänä tmv niin jospa joku hoito auttaisi! Uskon että ovuloin useimmiten muutenkin, mutta voisko munien laatu sitten olla huono/tyhjät luomuna usein :scratch
 
Smoothie taisi käydä 2 inssiä yksityisellä ennen ivf? Uskon että toi 2 voisi riittää. Ajattelin itse käydä ivf jonon aikana yksityisellä inssissä, onkohan se sallittua :scratch toki ensin ennen jonoon menoa 3 inssiä julkisella, ja tietystihän jostain niistä tärppää:rolleyes::rolleyes:o_O:rolleyes:

Juu näin oli eli sekin voi riittää :) mun mielestä voi käydä inssissä ivf-jonossa.
 
Onko piinailukavereita täällä? Dpo1 nyt ja mietityttää vaan osuko yhtään nappiin tallettelut: kp 15, 16 ja 19 tallettelut, ovis kp19 kun mies oli just tärkeimmällä talletteluhetkellä reissussa! :sad001 Toivottavasti jo tuosta kp16 kerrasta sinnikkäitä simppoja olisi jäänyt eloon ja odottelemaan munasolua, tai että ovispäivänä olisivat ehtineet perille.. :grin
 
Dpo9 täällä, eilen nega. Lähinnä odottelen että pääsee ilmoittautumaan inssiin.

Lipsu eiköhän tuo riitä!:)
 
Täällä on Dpo8, en kyllä usko että mitään plussia tänne laariin satelee, kunhan tässä lusin tätä kesätaukoa alta pois.
 
Tsempit piinailijoille, toivottavasti plussia ropisis kaikesta huolimatta :Heartred

Mun on pakko taas purnata omasta tilanteesta.. Soittelin polille ja kerroin kuulumiset. Kerroin myös että huoli on kova ja jonkinlainen suunniteima ois hyvä jatkoo varten tehdä. Myös aukiolotutkimusta kysyin. Noh hoitaja oli konsultoinut lääkäriä, ja ei, aukkaria ei tehdä koska ei oo mitään syytä tehdä. Ja kehtas oikeen sanoo, ettei pidä huolissaan olla, me kun ollaan vielä niin nuoria. :BangHead Ton nuoruuskortin oon kuullu niin monen suusta, että ei enää naurata. Se kun ei tätä lapsettomuudentuskaa lievennä. Polilla ja kesätauko nyt ja sain kumminkin soittoajan lääkärille parin viikon päähän, et saa nähdä mitä se tuo tullessaan.
 
Heips.

Juu menkathan ne täällä alkoi oletettuun aikaan. Tänään kp 5 ja letrot aloitin kp 3. Vikat letrot lähti nyt. Enää en aio niitä syödä, ois ne sen plussan tuoneet jos ne tepsis... Et saa nähä, miten jatkossa. Meillähän on ollu nyt kesä taukoa hoidoista, aateltiin et jatketaan syksyllä jos ja kun tarve on. Mullehan ei edelleenkään aukkariakaan oo tehty :rolleyes: Ivf ollaan varovasti puhuttu... Siitä tulikin mieleen, onko julkisella joku raja et oltava tietty määrä inseminaatioita ennenkun pääsee ivf jonoon? Kaks on nyt tehty ja ei oo ollu muusta puhe kun siitä, että inssejä tehdään niin monta kun me itse halutaan. Ja lääkärithän väitti että oon raskaana ennemmin kun arvaankaan, niin ei tietenkään mistään ivf puhuttu.. Mutta tällä menolla se taitaa olla edessä.

Tsempit kaikille :Heartred

Minulle tehtiin nyt yksi inssi :happy8 sitten siirryttiin ivf:n. Aiemmin tehtiin kolme, josta kolmannesta raskauduin.
 
Voihan itku! Täällä alkoi kp 1 :sad001 Kerkesin jo elätellä toiveita raskaudesta kun joitain oireita olin tuntevinani. Negatiivisen testin kuitenkin tein kp 34/36.
 
Takaisin
Top